AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Hjelp, hva skal jeg gi til mannen min. Han har hintet til, dvs spurt meg "uskyldig" om jeg liker det og det 😂 og jeg tror jeg vet hva han skal gi meg, det er en ting som koster rundt 1500. Trenger ikke være til samme pris eller noe slikt, bare nevner det her. Han liker datamaskin, liker å ordne ting i huset dvs har masse verktøy og han liker å lage mat. Men til alt dette har han dingsbomser og utstyr. Hva i alle dager kan jeg gi ham som han blir glad av? Han blir typisk glad for alt, så jeg vil det skal være noe skikkelig fint, gjerne en opplevelse eller noe lignende også. Hjelp, jeg er så dårlig med gaver Anonymkode: d4c4d...22d
Ullvott Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Liker han øl? I så fall kan du jo kjøpe et utvalg av litt mer "spesielle" øl til ham. En del steder finnes det gode øl-utsalg, og for øvrig har Vinmonopolet en del å velge i.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ja det liker han jo faktisk veldig godt. Men det gjør ikke jeg, så får kanskje spørre noen på vinmonopolet om hjelp til å lage en liten pakke, takk for tipset! Anonymkode: d4c4d...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå