AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Ja, det kan være umulig å ha sex hjemme fordi det ikke er tilrettelagt for det, så hvor befant deres sex som ung? Det må kanskje ha passet med både tidspunkt, alene hjemme eller andre faktorer der det faktisk ga anslag for å ha en fortreffelig sex, for første gang, eller flere ganger, og med nye. Anonymkode: ed3e0...95a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Jeg gikk på vgs i sentrum og kunne møte folk som bodde der. Anonymkode: 56db4...9f3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Første kyss etc var på folkehøyskolen. Der var det alltid steder å gjemme seg litt bort, etterhvert fikk jeg også eget rom fordi hun jeg delte rom med begynte å hate meg fordi jeg kyssa en hun likte. Første gang jeg hadde sex, var i lånt leilighet om sommeren, deretter på hybelen jeg fikk som student. Anonymkode: 3b07b...ca3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Skogen. Baksete på bil HCdoen på kjøpesenteret (er vel derfor dem er låst nå så man må låne nøkkel) Hjemme hos hverandre etter skole før foreldre kom hjem. Gapahuker Var en bak ungdomsskole som ble så mye brukt at man måtte "reservere" tid (var ungdomsskoleelever som brukte den til sex) Mange som snek seg inn på "foreldrene" sine soverom på hjemme alene-fester. Kjenner flere som mistet jomfrudommen i baksete på biler. både gutter og jenter. Var som regel aldri noe problem å finne en plass. Faktisk et større problem nå som voksen. (om man vil gjøre det andre plasser en hjemme) Man brydde seg ikke så mye om noen så det i sine yngre dager. Anonymkode: 299f3...e2e 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Den første tiden hos han. Soverommet hans lå sånn til at det var privat og trygt. Ingen kom inn, og uansett låste vi døren. Etter hvert også hjemme hos meg, men på gulvet fordi senga knirka så jævlig. Foregikk om kveldene etter at de andre i huset hadde lagt seg. En sjelden gang også i huset til besteforeldrene mine, hvis de var bortreist. Hadde eget soverom der. Anonymkode: 413f5...1c4
feliek54 Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det kan være umulig å ha sex hjemme fordi det ikke er tilrettelagt for det, så hvor befant deres sex som ung? Det må kanskje ha passet med både tidspunkt, alene hjemme eller andre faktorer der det faktisk ga anslag for å ha en fortreffelig sex, for første gang, eller flere ganger, og med nye. Anonymkode: ed3e0...95a Vi hadde en love
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Hjemme, på rommet mitt, vegg i vegg med stua... Uten lås på døra 😅 Nå som voksen virker det helt sykt, men man var da ung og kåt da 😇 Én gang gjorde vi det i bilen hans, men herregud det var knot 😂 Anonymkode: ebfbb...48e
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli I sengen hennes, i min seng, ved Sognsvann, toalettet på videregående, hjemme hos venner (i kjellerstuene deres, kjølerommet osv) Anonymkode: 981f6...798 1
Irak Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Innendørs: Seng, kjøkkenbord, dusj, i trappa, sofaen, boblebad, gulvet, vaskemaskin. Utendørs: fjelltopp, i skogen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Hjemme hos han, kanskje ikke så rart siden han var 53 og jeg 16. Anonymkode: aa2c4...d6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Irak skrev (Akkurat nå): Innendørs: Seng, kjøkkenbord, dusj, i trappa, sofaen, boblebad, gulvet, vaskemaskin. Utendørs: fjelltopp, i skogen. I trappen høres spennende ut. Anonymkode: 981f6...798
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Hjemme, hjemme hos han, på skolen, på fest, ute. Anonymkode: 8d6df...592
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Angående tidspunkt. Da jeg gikk på videregående så var det noen timer som skulle brukes til egenstudier slik at man selv valgte hvilket fag man ville jobbe med. Tanken var vel at man skulle kunne bruke ekstra tid på fagene man slet mest med. Det var heller ikke obligatorisk oppmøte i disse timene siden man skulle kunne velge lærer og medelever etter hvem som kunne hjelpe en med faget man slet med. Disse timene ble brukt til å dra hjem for å ha sex siden det var eneste tidspunktet foreldrene mine var på jobb og søsknene mine var på skolen. Anonymkode: 39ad2...732 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Én gang gjorde vi det i bilen hans, men herregud det var knot 😂 Er oppvokst på bygda, så har hatt mye bilsex. Spesielt i baksetet på Volvo 240 , parkert bakom ..... "her og der" 😜 Anonymkode: 634fd...584 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #15 Skrevet 29. juli Sykeste stedet må vel ha vært i lekeboden i en barnehage. (Utenfor åpningstid) Det artige var at hun hadde hatt sex med to andre i en barnehage tidligere,- skulle trodd det var en fetisj🤣 Anonymkode: d21c4...d50
Bamseklemmer Skrevet 29. juli #17 Skrevet 29. juli (endret) På gjesterommet med venninna til mamma.. vi hørte mamma snorke på sofan nede i stuen🤫 De neste 5 årene hadde vi sex hjemme hos venninna.. Mamma trodde jeg var hennes handyman, som hjalp ho med med å fikse ting på huset😆 Endret 29. juli av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli På jenterommet/gutterommet, i all hovedsak, eller på venners gutterom/jenterom. Anonymkode: 1e86e...879
Flintis Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli Måtte kjøpe hus først, da ble det hos henne, med unntak av kona. Var ikke ung i denne forbindelse da.
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli I et gloryhole på Stovner senter. Anonymkode: 73183...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå