AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Kan jef velge middel selv, eller må jdg ta det sykehuset sier? Har lest det finnes et alt som gir lite vsnn+tømmemiddel og mye klar drikke etterpå. Det høres bedre ut en mye vann+tømmemiddel over kort tid. Anonymkode: b443f...98d
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Jeg viste innkallingen på apoteket og fikk et annet enn det som sto i brevet, men det var et tilsvarende produkt (de var tomme for det som sto i brevet) og ikke en annen tømme-måte, om det ga mening. Anonymkode: 819e3...04d
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg viste innkallingen på apoteket og fikk et annet enn det som sto i brevet, men det var et tilsvarende produkt (de var tomme for det som sto i brevet) og ikke en annen tømme-måte, om det ga mening. Anonymkode: 819e3...04d Vil legge til at grunnen for koloskopi kan påvirke hvilket tømmeregime du får oppgitt i innkallingen. Jeg fulgte et annet enn det som er standard fordi det var vurdert som best for min problematikk, og hadde jeg ikke fulgt det som var oppgitt, måtte jeg fått ny time og gjort alt om igjen. Anonymkode: 819e3...04d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Forhold deg til det legen sier, eller kontakt legen for videre svar. Og det er tusen ganger bedre drikke vann, enn ikke noe, hvis man må faste over en lengre periode. Anonymkode: 983fd...9b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå