AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg skal selge min 2-romsleilighet og jeg ser at megleren min har delt annonsen via deres facebook-side. Det er 2 menn som både har lagt ved latter-emoji og den ene har skrevet: "For en schtøgg leilighet". Vet ikke hvorfor jeg tar meg så nær av det, men jeg ble veldig lei meg Har blitt utsatt for mye mobbing gjennom livet så skal ikke så mye til for at jeg blir lei meg. Jeg vet ikke hvem disse mennene er. Hva hadde dere kg-folk gjort? Får lyst å svare noe tilbake, men er det teit? Hva skal man si? Folk har ulik smak så klart og det vi jo alltid være noen som ikke liker en bolig-annonse. Men er en helt standard 2-romsleilighet, og jeg har helt nøytrale farger. Kan det være noen som bare er ute etter å være jævlige med meg? Fordi de hater meg og syns jeg er stygg? Jeg blir stressa nå.. Lurer også på hvorfor noen har behov for å skrive sånne ting. Og føler meg så teit som gråter over dette. Anonymkode: 0e0f6...c11 1 32
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli De prøver seg på en annen salgsmetode. De håper på flere klikk inn på annonsen og får kanskje provisjon ved salg gjennom dem. Det er garantert ikke personlig. Det viser deg jo da at du har vonde triggere som ligger latent under overflaten. Kanskje du vil få.det bedre ved å jobbe med disse for å jobbe gjennom det? Anonymkode: 27daa...950 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Klistre på deg et stort smil og syng "LA DET GÅ, LA DET GÅÅÅÅ!" til speilbildet ditt. Det finnes alltid noen som liker å være rævhøl, og mange av dem har det ikke så bra inni seg. Ikke la fremmede ødelegge dagen din. Lykke til med salget! Anonymkode: 84c0e...1ed 7 3 2
Daria Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli De kommenterer ikke din leilighet til deg, de kommenterer en helt tilfeldig leilighet på en meglerprofil. Fordi de kjeder seg, fordi de misliker meglere, fordi det gir dem stor og primitiv glede av å spy ut gørr på nett. De aner ikke hvem du er og bryr seg ikke om leiligheten din. 22 17
Tomas77 Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Dette er noe som alltid skjer ved boligannonser på Facebook. Som regel fra folk som ser ut som de bor i en avfallscontainer. 15 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Har disse mennene injurerende kraft? Kan de egentlig fornærme deg og gjøre deg lei deg om du ikke tillater det. Leiligheten er helt sikkert helt fin, kanskje de bare prøver å få den billig selv, litt som å gå på visning og snakke høyt råte på badet. Anonymkode: de7c4...531 2 6
Boetica Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Det er jo verst for dem, de har dummet seg ut under fullt navn. Du må plassere skammen der den hører hjemme. Å være drittsekk i kommentarfelt levner virkelig ingen ære. Da har man blamert seg fullstendig. 5 6
Virrevirrevapp Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Det har ingenting med deg eller din leilighet å gjøre, det er bare noen som troller tilfeldige annonser på nett. Er veldig vanlig på sommeren, da sitter skoleungdom som ikke har råd til ferie og poster dritt på nett. De har neppe råd til å kjøpe din leilighet! Men alle kan leke storkar på nett med mobilen. Ikke svar dem, det vil de bare bli forvirret av eller like veldig godt, om de er sadistiske. Ha fokus på det praktiske; det at folk poster betyr at din leilighet er synlig på nett, om mange ser kan de komme på visning og du få flere bud. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Hvorfor tror du at de angriper deg og synes du er stygg, fordi de kommenterer på en anonym leilighet? De aner jo ikke hvem som er selger, de har absolutt null befatning med hvem du er... Du sier du ikke vet hvem de er, men du har navn å gå etter, de har ikke det engang... Anonymkode: de786...656 2 1
Sukkerbunn Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Kanskje de har lyst på leiligheten selv og prøver få andre til å ikke tiltrekkes av den 🤷♀️ mulig de har mistet leiligheter v forkjøp og er lei og at dette er en måte å få andre kjøpere vekk fra den? ikke bry deg ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Det sitter jo flust av folk her inne, norges største forum, og diskuterer boligannonser. Boligmarked er slik at man må komme seg inn, av og til via stygg leilighet. Anonymkode: 8dc05...f7a
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Fordi enkelte folk er bare litt enkle, og noen ganger gjør det dem til eklinger! Hev deg over det! Anonymkode: cc406...6cd
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Men gjør det noe at noen synes din leilighet er stygg? Er det egentlig så utenkelig? Hadde du spurt 1000 mann hadde garantert mer enn to syntes det. Eller tror du faktisk at du har klart å innrede noe som faller alle i smak? Det er veldig lite realistisk at du har klart det, for alle har forskjellige meninger. Noen er også så teite og barnslige at de skriver slikt på nett. Hvorfor bry seg? Er du tjent med å i det hele tatt gidde å tenke på dette? Anonymkode: 352f1...cfc
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Du har min fulle medfølelse. Verden er full av rævhol. Heldigvis er det litt ok folk og. Så lær deg å overse de giftige. Klem❤️ Anonymkode: 075bc...b6e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Slapp av. Det er ikke menn som bestemmer hvilken bolig som skal kjøpes. Anonymkode: b60fd...28e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Slapp av. Det er ikke menn som bestemmer hvilken bolig som skal kjøpes. Anonymkode: b60fd...28e Les disse kloke ord. Hvis et par er ute etter en leilighet med ett soverom, er det sannsynligvis den kvinnelige halvdelen av paret som får siste ord i saken. Ikke sløve menn som sitter og driter seg ut på internett. Anonymkode: 8263c...68b 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Jeg forstår at du opplever det som kjipt, men det er bare idioter som finner på å skrive slikt i kommentarfelt, de har så triste liv, og deres mening er det ingen som bryr seg om! Anonymkode: 7797c...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli Voksne menn på Facebook er ofte den verste giften, bunnslammet, i samfunnet. Venninnen min fikk stilt ut kunsten sin ❤️ og lokalpressen skrev om det. Artikkelen ble lagt ut på FB og det var ikke måte på hvor ekle kommentarer som kom "styggest dritten jeg har sett, er det dette skattepengene mine går til?" (på dialekt). Hun var også lei seg, men vi gikk inn på profilen hans og så hvor stakkarslig han var. Hadde i utgangspunkt lyst å legge et svar på veggen hans, men det var åpenbart en skadet mann som fikk mer fra velferdssamfunnet enn han bidro til, så loot være. Skulle ønske fimaer og mediehus sluttet å bruke Facebook. Anonymkode: d5cb3...af4 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli De prøver sikkert å selge en tilsvarende leilighet selv, og vil snakke ned din, i håp om å få solgt sin egen. Anonymkode: b0173...9d3 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli Jeg ville sagt fra til megleren Anonymkode: 8a5b3...3dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå