Gå til innhold

Hjertesukk - hvor er de mennene som liker litt større damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet, Tinder er nok ikke stedet. Men hvor ellers skal man møte noen? Sofaen? Jeg er en av de som er stor, kan påstå at det er på de rette stedene, men det er jo smak og behag. Jeg leser mange steder om menn som liker damer med litt «pondus» såvel som tynne damer, etc etc.. men hvor er de? De som sveiper på meg, gjør det som regel ingen sveipebølge og er egentlig ikke interessert. De jeg finner interessant, sveiper jeg på og får match. Så stikker de før man får snudd seg..

ja jeg er midt i livet, skilt og kanskje «utdatert» sånn sett. Jeg er ikke stygg, men heller ikke de mest lekre. Helt gjennomsnittlig vanlig kjerring 🤣 uff, virker som jeg er bitter, men det er ikke meningen. Jeg mener det oppriktig, hvor er de mennene? 

Anonymkode: 13727...ee0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fetlife! Har truffet ett par derfra som likte godt at jeg hadde noen ekstra kilo på kroppen. Der er mye raringer der også da så viktig å snakke litt med de før du eventuelt møter noen.

Anonymkode: 0590c...760

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke modne nok enda.

Anonymkode: ab2e4...a5f

AnonymBruker
Skrevet

Har samme erfaring. Jeg blir med i dragsuget når menn sveiper, men kommer ikke til neste nivå. 

Anonymkode: ca01f...4e4

AnonymBruker
Skrevet

De er på de samme stedene som mennene som liker slanke damer, på arbeidsplassen, på fritidsaktiviteten, på fau, på bowlingen på... Overalt. 

Anonymkode: 05fec...e27

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her, har hørt litt om fetlife, men også at det er litt skummelt. Stemmer det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er på de samme stedene som mennene som liker slanke damer, på arbeidsplassen, på fritidsaktiviteten, på fau, på bowlingen på... Overalt. 

Anonymkode: 05fec...e27

Ja, men min utfordring er at jeg ikke møter de… min jobb er liten og har ikke akkurat da stort miljø å «søke i». Min eksmann er i samme miljø mtp. fau etc.. så kjenner litt på utfordringen der.  Får ta med venninnene på bowling 🎳 og se.. samtidig blir det kanskje litt desperat? Jeg vet ikke, jeg vil jo utvide nettverket og møte folk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tinder er nok ikke stedet.

Hvorfor ikke? Som kvinne har du jo masse muligheter på Tinder samme hva.

Men - det betyr jo ikke nødvendigvis at du kan velge de mest attraktive mennene der om det er seriøst forhold du vil ha. Som en overvektig, middelaldrende kvinne må du kanskje akseptere at de kjekkeste mennene ikke nødvendigvis er så realistiske?

Høye, kraftige, brede menn er jo typisk de mest ettertraktede. Så om det er sånne menn som er kravet kan det bli vanskelig 

Anonymkode: f1c93...4ca

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

TS her, har hørt litt om fetlife, men også at det er litt skummelt. Stemmer det?

Egentlig ikke. Om du ikke er komfortabel med å sette grenser møter du garantert på idioter der også. Du kommer til å få dårlige tilbud i innboxen dit, dårlige som type meldinger copy- pasted og så masse sendt. 
Men med litt klar prioritering og tydelige grenser kan du ha gode samtaler der. Vær obs på at FL ikke er designet som en dating app, så du kan ikke swipe på folk, men må heller bygge opp relasjonen ved å prate.
Sjøl er jeg på FL, men da for å delta på arrangementer som kurs, foredrag og workshops, samt en og annen fest via min lokale forening. Så FL er ikke skummelt, FL blir det du gjør det til. Og drar du dit med tanker om at det er som Tinder/Happn, er sjansen stor for at du blir skuffa.

Endret av Te- Presten
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men - det betyr jo ikke nødvendigvis at du kan velge de mest attraktive mennene der om det er seriøst forhold du vil ha. Som en overvektig, middelaldrende kvinne må du kanskje akseptere at de kjekkeste mennene ikke nødvendigvis er så realistiske?

Høye, kraftige, brede menn er jo typisk de mest ettertraktede. Så om det er sånne menn som er kravet kan det bli vanskelig 

Jeg sveiper ikke på de mennene, da jeg har dårlige erfaringer med såkalte «kjekke menn».. de som ser ut som modeller, eller er veltrente er uinteressant for meg. Mye fordi jeg er realistisk, men også fordi som nevnt har jeg dårlige erfaringer. Min første var en slik og utro som bare det, min andre som jeg ble gift med er en stor mann i den forstand at han sliter med helsa. Jeg visste det da jeg møtte han, men  det var personligheten jeg falt for. Ikke det som gjorde at vi ble skilt, men jeg foretrekker menn med litt pondus. «Dadbods».. og det er de jeg sveiper på, men ikke om de lister opp at de vil ha damer som løper opp fjell og er modellaktige. Da gidder jeg ikke å sveipe, jeg vet hva jeg vil og jeg vil ikke kaste bort tid. Litt derfor jeg spør også.. det å møte noen som liker slike som meg ville vært befriende..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg foretrekker menn med litt pondus. «Dadbods»

Det gjør de fleste andre og da. Lave og/eller tynne menn er jo de som ingen vil ha.

Du gjør jo som du vil altså, bare vil tydeliggjøre at du kan velge og vrake på Tinder. Men ikke nødvendigvis blant menn som er store, hvis det er seriøst forhold du ønsker. For store menn er populære, bamsemenn er muligens de mest ettertraktede av alle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nå må dere slutte å servere den løgnen der... Det er langt fra alle kvinner som har ALL mulig lykke på tinder! 

Jeg er som ts stor og blir sveipa på i hopetall, men det er jo den klassiske "sveiper på alt" så fjerner de matchen så snart den er i boks   eller så svarer de aldri/tar ikke kontakt...  

Anonymkode: 5c806...cdf

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som liker det, men du finner kanskje noen som tar til takke. 

Anonymkode: 7215f...43b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fetlife er ikke skummelt, men siden er primært for fetisjer innen bdsm - men det er mange der inne som ikke er så keen på det og evt bare nysgjerrige. Du må nok sile ut en del der og som andre plasser 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fy skam så stygg du er! 

Mange menn som liker det, og mange menn som ikke tør innrømme at de liker det- for det er ikke helt akseptert blant mange, at å like store damer er en greie... 

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må dere slutte å servere den løgnen der... Det er langt fra alle kvinner som har ALL mulig lykke på tinder! 

Jeg er som ts stor og blir sveipa på i hopetall, men det er jo den klassiske "sveiper på alt" så fjerner de matchen så snart den er i boks   eller så svarer de aldri/tar ikke kontakt...  

Dette er på en måte riktig, men ikke helt. De aller fleste menn har jo absolutt ingen sjans på Tinder, så det er jo ikke hvermansen du sveiper til høyre. De du sveiper til høyre er kjempepopulære og velger og vraker. Og ja, de er ikke nødvendigvis interessert i alle likesene de får.

Absolutt ALLE damer tror at de ikke sveiper de mest populære til høyre, men nødvendigvis så gjør jo de fleste det. For det er bare noen få menn som får likes. Det kan jo ikke diskuteres.

"Ingen" sveiper høyre på glatte paradise-hotel menn med sixpack. Men alle vil ha de høye, kraftige, maskuline mennene. Som er store og brede. Som damene av en eller annen grunn tror at få andre vil ha.

Men ok, nok avsporing :) Poenget er fortsatt at Tinder fungerer flott for ts, så lenge hun ikke går etter menn som hun ikke kan få.

• Liker 1
Skrevet

Er nok mange menn som liker store damer. Også her på kg.  😊 Jeg har altid likt store damer

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg trodde heller ikke at tinder var stedet for å møte noen når man ikke er syltynn som alle de andre damene man må konkurrere mot. Men jeg møtte noen som liker meg for den jeg er og de ekstra kiloene mine.

Anonymkode: 8a936...043

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, kanskje jeg må bare være litt tålmodig. Men angående det med at damer velger de samme, tja tviler på det. Og høyde er ingen problem for meg, alle menn er høyere enn meg… aldri møtt noen som er lavere enn meg. 

Skal medgi at et par som jeg virkelig kunne tenkt meg, har jeg ikke sveipet på pga manglende bio. Jeg har barn,og har ikke tenkt å løpe etter de uten barn. Mulig det er feil av meg det og, men takk for råd. Jeg får gi det en sjanse.

og jeg vet jeg ikke trenger å skrive dette, men selv om jeg er stor. Betyr det ikke at jeg er usunn. Jeg trener ofte og spiser bra, er bare uheldig med mange ting som gjør at kroppen ikke vil gi slipp.. ozempic etc er uaktuelt.  Jeg er fin som jeg er, og det finnes nok en som liker store kropp et eller annet sted 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selvfølgelig er det mange som liker store damer , idiotisk kommentar

Anonymkode: e1981...805

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...