Marsipan123 Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli (endret) Jeg har tenkt at dette passer både til gutt og jente, men i dag var det noen som mente at det kun var til jente.. Hva tenker dere? Fikk ikke lagt til bilde.. Endret 28. juli av Marsipan123 Feil i tittel
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Her er link: https://www.inspirasjon.houseofyarn.no/oppskrifter/lille-trille-babysett Jeg synes den passer både til gutter og jenter, jeg. Det er jo bukse, jakke, og lue, og det bruker jo begge kjønn. Synes også mønsterstrikken passer begge. Anonymkode: f4310...0d2 1
Grønt blad Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Jeg synes det passer til begge. Egentlig synes jeg de fleste babyklær passer til begge kjønn, unntaket er vel ved mye volanger, som jeg tenker er feminint.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Det var veldig fint 😊, jeg synes det passer til begge, gutten min hadde et lignende sett . Anonymkode: 0ebf5...fdf
Marsipan123 Skrevet 29. juli Forfatter #5 Skrevet 29. juli (endret) Tusen takk for tilbakemeldinger! Da er vi enige om at det passer både til gutt og jente, så da gir jeg det til gutten som blir født snart Endret 29. juli av Marsipan123 Feil ord. 1 3
Melus Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Jeg strikket det til gutten min, synes han ble helt nydelig i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå