AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg har hørt en bekjent fortalte at barnet ringte politiet for tull. Over noe moren hadde kjeftet på han for. Politiet mente barn ringte politiet ofte når de var sinte på foreldrene. Har noen hørt om det? Anonymkode: 0a5ed...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Jepp. Ringte politiet fordi broken min ikke ville dele lørdagsgodt. Var 8 eller 9. Anonymkode: c84f9...704
monican94 Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli ja det skjer, onkelen min er politi og har vært noen barnetelefoner med bror har stjålet legobil, pappa har spist opp sjokoladen etc. men for de ungene har det jo ikke vært tull men blodig alvor 😅😅
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Jeg vet også om et barn som har gjort det. Da hadde faren lagt bort en ball som barnet insisterte på å sparke og kaste innendørs, og gutten ringe politiet og ba om hjelp fordi faren hadde stjålet ballen hans. Jeg har tenkt tanken på at når jeg har lært barna hvordan de kan ringe nødnummer på mobilen min, og de vet at 112 er til politi, så finnes det en liten risiko. Det har skjedd at min yngste truer min eldste med å ringe politiet når de krangler. Hun er fem, og selv om vi har snakket om at å ringe nødnummer er aktuelt hvis de er i fare og vi voksne er skadde/bevisstløse/ikke til stede, så kan hun kanskje i kampens hete komme til å tro at noe søsteren gjør er en svært alvorlig krise. Anonymkode: 1f1d1...b18
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Ja, her så jenta på Bjørnis og ringte deretter 113 😅 Anonymkode: aa680...a90
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Jeg gjorde det som barn. Noen hadde stjålet sykkelen min og jeg hadde sett på tv at politiet tok tyver, så det ga helt mening for lille meg Anonymkode: 56777...890
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Trodde det var mest gamle damer som ringte politiet hele tiden. Hadde en del sånne kjærringer som ringte purken om de hørte en lyd gjennom veggen i rekkehuset, eller barn lekte i gata. Anonymkode: 40432...6e8
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Ringer de barnevernet når barn gjør sånt? Anonymkode: 0a5ed...aa8
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har hørt en bekjent fortalte at barnet ringte politiet for tull. Over noe moren hadde kjeftet på han for. Politiet mente barn ringte politiet ofte når de var sinte på foreldrene. Har noen hørt om det? Anonymkode: 0a5ed...aa8 Ja da... min sønn anmeldte meg for en rekke forhold når han var 14-15 år. Han fikk en bekymringssamtale med politiet etter hvert og en kontakt i barnevernsvakta han kunne ringe, hver gang han var sint på meg. Det fungerte egentlig ganske greit Anonymkode: ab8c1...e26
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli På 90tallet husker jeg de hadde en liten søt greie på slutten av nyhetene. En gutt hadde ringt politiet fordi han ikke fikk gele siden han ikke ville spise middag. Men er det er stort problem? Vil tro det var verre før når man hadde hustelefon. Ringte 113 en gang som barn, bare for å se hva de sa. Anonymkode: c75fc...dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå