AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Har hatt 2 uker hjemme. Har spist is vær dag i varmen. Og litt mer mat enn vanlig. Og også gått noen turer. Men vekta Har øket fra 92 til 98 kroner på de 2 ukene. Nå gir jeg opp med å prøve å gå ned i vekt Anonymkode: 204a5...6f3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Mest vann og treig mage det der, mye karbohydrater gjør det med deg:) mobiliser på nytt og lykke til 😊 Anonymkode: dac86...1f0 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ikke gi opp! Jeg har også spist is hver dag i varmen og gått ned i vekt fordi matlaging bare lager ekstra varme i boligen som jeg ikke ville ha når det har vært 30 grader ute, (og noen dager også inne) i flere uker. Anonymkode: 2f9f7...c54 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mest vann og treig mage det der, mye karbohydrater gjør det med deg:) mobiliser på nytt og lykke til 😊 Anonymkode: dac86...1f0 Kanskje jeg skal gå en shake kur i noen dager for å bli kvitt de kiloene 🤭 Anonymkode: 204a5...6f3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Kjære deg. 6 kilo på 2 uker er mye. Har du en overspisingsdiagnose? Anonymkode: 2f9f7...c54
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjære deg. 6 kilo på 2 uker er mye. Har du en overspisingsdiagnose? Anonymkode: 2f9f7...c54 Nei. Har ikke spist ekstremt mye. Litt mer enn vanlig og is hver dag. Og litt senere på kvelden enn vanlig Anonymkode: 204a5...6f3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Det går seg til etter hvert. Anonymkode: efea2...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Har ikke spist ekstremt mye. Litt mer enn vanlig og is hver dag. Og litt senere på kvelden enn vanlig Anonymkode: 204a5...6f3 Sikkert vannvekt mye av det, når man spiser mye karbohydrater holder kroppen på vann. Ikke alt er fett. Ikke gi opp, dette er ikke krise, men en bagatell. Høsten er en ny start, hvem bryr seg om noen kilo 😋 Ikke gidd å ta en shake kur. Om noen uker med sunn mat så er de borte. Lettere når man kommer tilbake til høst og hverdag. Anonymkode: 25d81...9f3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Det skal godt gjøres å gå opp 6 kilo fett på 2 uker. Da må du spise nesten 4000 ekstra kalorier - sånn i tillegg til det du vanligvis spiser for å holde vekta - hver eneste dag. Så mye is har du neppe spist? Noen av oss hovner opp i kroppen av varmen i seg selv. Det renner kilo av meg nå som det er blitt kjøligere her jeg bor, sånn bokstavelig talt. Tisset noe enormt siste dagene. Anonymkode: 34c2f...6c6 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det skal godt gjøres å gå opp 6 kilo fett på 2 uker. Da må du spise nesten 4000 ekstra kalorier - sånn i tillegg til det du vanligvis spiser for å holde vekta - hver eneste dag. Så mye is har du neppe spist? Noen av oss hovner opp i kroppen av varmen i seg selv. Det renner kilo av meg nå som det er blitt kjøligere her jeg bor, sånn bokstavelig talt. Tisset noe enormt siste dagene. Anonymkode: 34c2f...6c6 Derfor jeg tisser hele tiden de siste dagene 😜 Anonymkode: 204a5...6f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derfor jeg tisser hele tiden de siste dagene 😜 Anonymkode: 204a5...6f3 Da bør kanskje du også sjekkes for lymfeødem - det er den bakenforliggende årsaken hos meg. Håper vekta ordner seg Anonymkode: 34c2f...6c6
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei. Har ikke spist ekstremt mye. Litt mer enn vanlig og is hver dag. Og litt senere på kvelden enn vanlig Anonymkode: 204a5...6f3 Ett kilo fett er omtrent 7000 kalorier. 6 kg opp i vekt pga fett på to uker er ca 3000 kalorier i overskudd pr dag. Jeg ligger på 2000 kalorier or dag og holder vekten. Skulle jeg gått opp 6 kg på to uker, skulle jeg altså spist mer enn dobbelt så mye som vanlig... Så "is hver dag" tilsvarende 3000 kalorier? Det er omtrent ti softis hver dag i to uker... Anonymkode: 3aae3...5e4 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har hatt 2 uker hjemme. Har spist is vær dag i varmen. Og litt mer mat enn vanlig. Og også gått noen turer. Men vekta Har øket fra 92 til 98 kroner på de 2 ukene. Nå gir jeg opp med å prøve å gå ned i vekt Anonymkode: 204a5...6f3 Se på det som et glimrende utgangspunkt for å få noen gode, tunge styrkeøkter. Nå har du masse energi. Anonymkode: 2b941...d9e
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei. Har ikke spist ekstremt mye. Litt mer enn vanlig og is hver dag. Og litt senere på kvelden enn vanlig Anonymkode: 204a5...6f3 Da vet du jo hvorfor du har gått opp.... Skal du spise is hver dag, må du legge det inn i kaloriene du skal ligge på. Hadde du gjort motsatt, f eks spist 500 færre kalorier enn du trenger hver dag, hadde du gått ned en kg på de to ukene. Anonymkode: ff66d...c3f
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 22.46): Kjære deg. 6 kilo på 2 uker er mye. Har du en overspisingsdiagnose? Anonymkode: 2f9f7...c54 Ja, det er så mye at det umulig kan være kun fett, sikkert mye vannverk som forsvinner fort ved rette tiltak😊 Anonymkode: 19590...2ac
AnonymBruker Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 1.38): Noen av oss hovner opp i kroppen av varmen apropos det å hovne opp - en liten avsporing her kanskje, men, er det min kropp som er merkelig, eller er det normalt at man "hovner opp" etter styrketrening? Hos meg samler vann seg og kroppen holder på alt en stund etter styrketrening. Føles skikkelig ubehagelig Anonymkode: 4fd38...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå