AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Uke 40, helst ikke for lang flytur (maks 3 timer), barna er seks og ti. Ikke charter. Er det f.eks. noen som har vært i Sveits/Østerrike om høsten, med barn? Vi elsker fjell og natur, så kanskje et Kinderhotel i alpene? Hører gjerne dersom andre har erfaringer! Anonymkode: b4f48...34f
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Vært i Sveits kun om sommeren og kan anbefale det. Flott land jeg vil reise til igjen. Liker både by og alpene. Mange flotte steder. Polen er fint. Rimelig og det går daglige fly dit så lett å reise til for en kortere tur. Reiser dere til Krakow kan dere blandt annet dra til Zakopane og saltgruven. Madeira synes jeg er flott. Vært der med barnehage barn utenfor sommersesongen og vi koste oss. Ulike ting å gjøre også gode tur muligheter. Anonymkode: 689f9...dce 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Regner med temperatur ikke er viktig for dere, siden dere vurderer Østerrike/Sveits i oktober? Regn med norske temperaturer i fjellet. Ellers kan jeg anbefale Kroatia og Slovenia. Det er ikke badetemperaturer, men bedre enn Norge. Kjenner noen som har vært i begge land nå i sommer, og har sett nydelige bilder fra innsjøer og fjell, så landene er ikke bare strand! Bosnia-Hercegovina er et annet spennende land dere kan vurdere. Anonymkode: c24d8...65f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Tusen takk for tips! Varme er ikke et kriterium, nei. Vi har vært i Krakow, enig i at det er en flott by! Jeg sjekket Madeira, men det blir veldig dyrt i høstferieuken, dessverre. Har veldig lyst til å ta med barna dit en gang! Vi har vært i Kroatia (Split og Zagreb + øyene utenfor Split) og Slovenia, men reiser gjerne tilbake til Slovenia, kjenner jeg. Har bare vært i Ljubljana. Har også veldig lyst til å reise til Bosnia, men er kanskje litt i overkant spennende ... Kanskje når barna er litt større. Anonymkode: b4f48...34f
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Man kan stort sett finne noe for alle aldre i storbyer. Bare sjekk Tripadvisor. Men så er det jo slik at noen har barn som er med på alt/fint kan gå på museum og se attraksjoner, mens andre trenger mer action og aktivitet. Tallin, Riga, Praha, Budapest, Roma, London, Island, København, Stockholm. Kan også leie bil i feks Tyskland eller Danmark og kjøre slik dere kan utforske to byer. Anonymkode: 7a809...7da 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Tusen takk for tips! Vi har vært alle de stedene unntatt Tallinn, som nå står på listen. TS Anonymkode: b4f48...34f
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Elsker Østerrike! Salzburg er nydelig, det samme er Innsbruck. Mange steder har gondolheis fra sentrum opp i fjellet, så kan man gå innover der det er grønt og nydelig i stedet for å slite seg ut på motbakkene. Anonymkode: 60f5c...aea 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Tusen takk for tips! Jeg tror det bare går direktefly til Wien fra Oslo, men kanskje vi bør vurdere å leie bil og reise litt rundt. TS Anonymkode: b4f48...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå