AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Flere tråder om dette. Bare tull. De blir alltid korrigert av oss som passerer moden alder. 50-, 60- og 70-åringer har fortsatt sex! Min kjære gjennom 40 år og jeg var på hotellweekend nå og hadde oss både kveld og morgen. Anonymkode: a82ab...594 3 3 6
bullehurk Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere tråder om dette. Bare tull. De blir alltid korrigert av oss som passerer moden alder. 50-, 60- og 70-åringer har fortsatt sex! Min kjære gjennom 40 år og jeg var på hotellweekend nå og hadde oss både kveld og morgen. Anonymkode: a82ab...594 Amen ! 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Min far som snart er 80 har sex med sin kjæreste som er 4 år yngre. Anonymkode: ca39f...294 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min far som snart er 80 har sex med sin kjæreste som er 4 år yngre. Anonymkode: ca39f...294 Hvorfor er du interesert i din fars sexliv? Anonymkode: b4c9f...801 4 3
Erfarenmann Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Masse uvitenhet og fordommer rundt alder, så det er vel derfor. Men uvitenhet går jo igjen i mange tema og ofte generaliseres det om "dere menn" eller "dere kvinner" - som om alle var like. Har en mistanke om at mange gjør seg dumme med vilje for å få respons. Akkurat nå er det fire jomfru-tråder på forsiden. Der vil man gjerne ha et tall - en alder - som liksom skal være grensen for når man kan være jomfru eller ikke. Igjen: som om det kan lages en felles regel for sånt. Helt latterlig. 2 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er du interesert i din fars sexliv? Anonymkode: b4c9f...801 er man interessert om man påpeker noe som er fakta? Det kan være mange ulike grunner til at vedkommende vet dette uten at det handler om interesse, slutt å være ekkel selv og finn noe annet å drive med.. Anonymkode: 08543...732 10
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min far som snart er 80 har sex med sin kjæreste som er 4 år yngre. Anonymkode: ca39f...294 Min mor på 85 også! Og grunnen til at jeg vet det er ikke at jeg er «interessert», men at det kom frem da hun fortalte om et besøk hos gynekologen. Anonymkode: b6541...902 5 1
draug 75 Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Æsj! Nei. Sånne grisete barnsligheter får man gi seg sist i tenårene. OK til man er 24 da hvis man er gutt siden gutter er sent utvikla. Og, så hvis man nå absolutt må ha barn, og av en eller annen grunn ikke kan gjøre det med prøverør, så får man gjøre det nærmere trettiårene også, når sjansen for unnfangelse er størst. Men da skal lyset være av og soverommet kaldt. Ja, det var jeg som ikke skulle være sarkastisk, ironisk og sånt. 2 1
Resignert Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Det er nok dessverre et ugjendrivelig faktum at NOEN kvinner mister/ får kraftig redusert sexlyst i forbindelse med overgangsalder. Og at NOEN menn får problemer med potensen/ ereksjonssvikt når de blir eldre. Men slett ikke alle..... 1 3
Bamseklemmer Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Flere tråder om dette. Bare tull. De blir alltid korrigert av oss som passerer moden alder. 50-, 60- og 70-åringer har fortsatt sex! Min kjære gjennom 40 år og jeg var på hotellweekend nå og hadde oss både kveld og morgen. Anonymkode: a82ab...594 Enig.. jeg synes det er rart at ungdommen, skal lære mammaen sin å pule🫡🥰 1 1
Mardina Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Min far som snart er 80 har sex med sin kjæreste som er 4 år yngre. Anonymkode: ca39f...294 Og det har han fortalt deg? 😄 Med detaljer og alt? 😄 1 1
Flintis Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Bamseklemmer skrev (På 29.7.2025 den 18.01): Enig.. jeg synes det er rart at ungdommen, skal lære mammaen sin å pule🫡🥰 Nja... erfaringer kan komme i alle aldere.
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 9.26): Hvorfor er du interesert i din fars sexliv? Anonymkode: b4c9f...801 Ja, det hørtes merkelig ut. Og i det hele tatt tenke tanken på sin far som holde på Anonymkode: f79d7...902 1 1
Bamseklemmer Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Flintis skrev (3 timer siden): Nja... erfaringer kan komme i alle aldere. Nja.. men de med erfaring, forstår nok hvorfor ho mor aldri slutter å ha sex.. De forstår at sexlyst i høy alder, aldri slutter i en frisk kropp🫡
AnonymBruker Skrevet 1. august #15 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 1.02): Ja, det hørtes merkelig ut. Og i det hele tatt tenke tanken på sin far som holde på Anonymkode: f79d7...902 Ja, trodde da at alle visste at foreldre sluttet med sex etter at de fikk barn. De som fortsetter med det må være perverse. Anonymkode: dd36c...d6e 1
Brunello Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 20.38): Flere tråder om dette. Bare tull. De blir alltid korrigert av oss som passerer moden alder. 50-, 60- og 70-åringer har fortsatt sex! Min kjære gjennom 40 år og jeg var på hotellweekend nå og hadde oss både kveld og morgen. Anonymkode: a82ab...594 Samtidig må man være klar over at det faktisk er en del som mister både sexlyst og evne når de blir eldre. Mange kvinner er åpne om at overgangsalderen gir problemer. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august Sex kjenner ingen alder nei. Selv kjenner jeg en fyr på 75 som drar til Pattis hvert år og har seg med damer som er 50 år yngre enn han hver dag.. Anonymkode: 2a32f...fcd 1
Topper og daler Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august Brunello skrev (3 minutter siden): Samtidig må man være klar over at det faktisk er en del som mister både sexlyst og evne når de blir eldre. Mange kvinner er åpne om at overgangsalderen gir problemer. I disse trådene slås det fast at sex tar slutt etter fylte 50. Det er jo bare tøv. De fleste fortsetter med sex. Kvinner i overgangsalderen kan ha problemer med sexlyst, men det betyr ikke at flertallet av kvinnene SLUTTER å ha sex. De som har disse problemene finner løsninger, og veldig mange har heller ingen problemer. De mennene som starter disse trådene er ikke ute etter løsninger, men å drite disse kvinnene ut. Det er deres eneste intensjon, 2 3
Brunello Skrevet 1. august #19 Skrevet 1. august Topper og daler skrev (1 minutt siden): I disse trådene slås det fast at sex tar slutt etter fylte 50. Det er jo bare tøv. De fleste fortsetter med sex. Kvinner i overgangsalderen kan ha problemer med sexlyst, men det betyr ikke at flertallet av kvinnene SLUTTER å ha sex. De som har disse problemene finner løsninger, og veldig mange har heller ingen problemer. De mennene som starter disse trådene er ikke ute etter løsninger, men å drite disse kvinnene ut. Det er deres eneste intensjon, For deg (og meg) et det tøv. Det er mange som skriver her inne at de ikke har sex. Og det er både menn og kvinner som mister sex-lysten.
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 20.45): Min far som snart er 80 har sex med sin kjæreste som er 4 år yngre. Anonymkode: ca39f...294 Yaiks, hvorfor vet du det? Anonymkode: 849cb...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå