Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Sikkert litt rar undertittel her , men jeg har lurt veldig på dette med strømper og strømpebånd og hvorvidt det blir forferdelig stress når man skal på do på den store dagen! Det kommer sikkert til å bli tungvint nok med den store, tunge kjolen liksom.... Har aldri brukt strømpebånd før, derfor lurer jeg på om man må klipse av strømpene når man skal på do, eller om det bare er å sette seg ned? Noen som vet??
Netten Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Sikkert litt rar undertittel her , men jeg har lurt veldig på dette med strømper og strømpebånd og hvorvidt det blir forferdelig stress når man skal på do på den store dagen! Det kommer sikkert til å bli tungvint nok med den store, tunge kjolen liksom.... Har aldri brukt strømpebånd før, derfor lurer jeg på om man må klipse av strømpene når man skal på do, eller om det bare er å sette seg ned? Noen som vet?? ← Det var meg som hadde glemt å logge inn
Gjest HB Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes stay up er bedre å ha på en strømper med strømpebånd. I hvert fall så skled strømpene ned til knærne hver gang jeg satte meg ned den ene gangen jeg prøvde det, og da ble strømpebåndene for korte når jeg skulle reise meg opp igjen. Har hørt at trikset er å ha trusen utenpå strømpebåndene dersom du velger å bruke det. Da slipper du å kneppe båndene hver gang. Det sies også at det kan være lettere å sitte på toalettet med stor brudekjole dersom du sitter "bakfram", altså med magen mot veggen. Hilsen Lille meg
Netten Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Hmmm....tror jeg går for stay-ups ja! Skal ikke ha korsett og synes ikke det finnes så mange fine "strømpebåndholdere". Bak-frem på do? Synes jeg ser meg!
Susan Sto Helit Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Skal ha stay-ups med strømpeholdere.... Da kan jeg klipse dem av utpå kvelden når doproblemet kommer, og la dem være kun stay-ups.... Fikk hint om dette i brudesalongen der jeg kjøpte dem. Endret 25. mars 2006 av Sensommerbruden
Gjest HB Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Har du slep og slør osv. så er jo ikke idéen så dum egentlig, selv om jeg er enig i at det må se litt rart ut. For min egen del fikk jeg aldri problem med dette. Jeg var faktisk ikke på do før jeg kom på hotellet å fikk av meg kjolen igjen. Hilsen Lille meg
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Jeg anbefaler på det sterkeste å ha trusen på utsiden strømpeholderne i hvertfall...jeg slet VELDIG med dette på bryllupsdagen - rett og slett fordi vi hadde det kjempetravelt i salongen hvor jeg pynta meg sånn at jeg i farten glemte å ta på trusa til sist! Det resulterte i MYE tid brukt på badet under bryllupsdagen - for det ER ikke så lett å feste strømpeholderne til strømpene!
Augustbrud02 Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 for det ER ikke så lett å feste strømpeholderne til strømpene! ← Veldig enig, det er mye styr og ikke lett i det hele tatt. Spesielt ikke med kjole, slør og alt det der. Ellers synes jeg kjolen var mer i veien enn strømpeholderene egentlig...
FrøkenJuliet Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Jeg ville brukt stay-ups, det er vel like fint å sexy som strømper og strømpeholder. Hvis du går for sistnevnte burde du ha trusen utenpå strømpeholderen så du slipper å klipse opp når du går på do.
Boogie Skrevet 25. mars 2006 #11 Skrevet 25. mars 2006 Mange gode tips her ja Tror nok stay ups blir handlet inn til dagen, utifra hva jeg kan lese av tipsene!!
Trampe Skrevet 25. mars 2006 #12 Skrevet 25. mars 2006 Bak-frem på do, ja... Det kan jo bli morsomt det
Lassie Skrevet 25. mars 2006 #13 Skrevet 25. mars 2006 Tror noen har misforstått litt hva som er hva. Når man har strømper som skal klipses fast for å holdes oppe, så bruker man strømpeholdere. Strømpebånd er bare et pyntet blondebånd som man har rundt den ene strømpen for pynt. Jeg kommer til å bruke stay-up strømper, for jeg synes strømpeholdere er fryktelig vanskelige å festes fast, og har ikke lyst å måtte ha hjelp hele tiden. Forhåpentligvis så slipper jeg å måtte gå på do før vi er på hotellet, krysser fingrene mine for det, hehe..
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #14 Skrevet 25. mars 2006 Jeg hadde stor kjole, men det var da aldri noe problem så sitte rett vei på do.
lil Skrevet 25. mars 2006 #15 Skrevet 25. mars 2006 Noen av dere har store blærer forstår jeg Kommer sikkert til å gå på do 15 ganger før hotellet (rett vei håper jeg..)
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #16 Skrevet 25. mars 2006 Srømper beregnet for strømpeholdere holder nødvendigvis ikke uten strømpeholdere... spis bananer til frokost - så holder blæra seg lengre... Har ikke selskapsblære - var bare på do 2 ganger - og da drakk jeg alkohol... Få hjelp på do
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #17 Skrevet 25. mars 2006 Jeg trengte ikke hjelp på do, og hadde kjole med slep. Noen skal lage så stort nummer ut av alt.
Pasha Skrevet 26. mars 2006 #18 Skrevet 26. mars 2006 og jeg har til dags dato ikke funnet stay-ups strømper (slike som liksom skal sitte av seg selv) som sitter på mine lår.. de bare sklir ned (for tynne lår sikkert).. så jeg må nok gå for strømpeholdere tenker jeg.. men skal huske å ta på trusen til slutt.... regner med at det blir en del turer på do.. liten blære... bakfrem ja.. det var kanskje en ide.,, men trur jeg ville ha øvd på det på forhånd
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #19 Skrevet 26. mars 2006 Jeg tror det som mange gjør feil når du bruker strømpeholdere, er å stramme de så veldig at strømpene kommer for langt opp. Strømpeholderen skal bare strammes slik at strømpene kommer til ca midt på låret, og dermed har man ungått alle doproblemer. Veldig lite sexy å ha trusa utenpå strømpeholderen. Min erfraring med stay-ups er at de ruller ned etter en stund.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #20 Skrevet 26. mars 2006 Jeg kommer til å løpe på do hele tiden jeg tror jeg. Må tisse alltid når jeg er nervøs... Må nok enten ha strømpebukse eller stay-ups gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå