AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg har rota vekk e-posten fra barnehagen, der utstyrslisten stod 🙈 Husker sånn cirka hva jeg trenger. Kan noen se over det under og si ifra om jeg mangler noe? Rop ut hvis noe her er uhensiktsmessig. Barnet er 10,5 måneder og begynner i barnehagen om 2 dager. Parkdress fra Reima 1 tynn ull lue 1 tykk ull lue 2 bomulls luer 1 lue/baby caps med solskjerming 2 bodyer til skift 2 tynne bukser til skift 2 tynne gensere 2 par sokker til skift 1 sett med fleece (jakke og genser) 1 regnsett fra Reima 1 sett med regnsokker/regnfotposer 1 sett vanlige fotposer 1 par tøfler 1 sydvest 1 pakke teip bleier 1 pakke våtservietter 1 solkrem Sovetøy: Tynn pledd, vogn, myggnett, regntrekk til vogna og sutteklut. 1 sett med fleece til kaldere dager. Tynn lue og tynne votter. Anonymkode: 2f178...851
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Har selvsagt matboks, drikkeflaske og ryggsekk Anonymkode: 2f178...851
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Mine har dobbelt sett med uteklær, både parkdress og regnsett. De kan være ute og bli veldig våte så da er det greit å ha et nytt sett å ha på som er tørt neste gang de gør ut. Anonymkode: 1a109...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Regnvotter er kjekt å ha. Du har veldig mange luer. Vi har kun sendt med solhatt og en bomullslue nå når det er varmt. Når det blir litt kjøligere holder det med en balaclava i ull. Den har blitt brukt både ute i lek og til soving. Så en tykkere lue og hals til vinteren. Evt tykk balaclava. Anonymkode: 50f39...77b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Regnvotter er kjekt å ha. Du har veldig mange luer. Vi har kun sendt med solhatt og en bomullslue nå når det er varmt. Når det blir litt kjøligere holder det med en balaclava i ull. Den har blitt brukt både ute i lek og til soving. Så en tykkere lue og hals til vinteren. Evt tykk balaclava. Anonymkode: 50f39...77b Takk for tips! Jeg må huske regnvotter! Jeg har en del luer fordi min har en tendens til å rive de av seg og miste dem. Sikkert ikke bruk for alle nå. I vår barnehage krever de at sovetøyet skal være i en pose hele tiden, derfor må vi ha ekstra sett av alt til soving, både luer, votter, fleece og ull om vinteren Anonymkode: 2f178...851
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine har dobbelt sett med uteklær, både parkdress og regnsett. De kan være ute og bli veldig våte så da er det greit å ha et nytt sett å ha på som er tørt neste gang de gør ut. Anonymkode: 1a109...5ed Jeg har ett sett med foret regntøy også, etter anbefaling av barnehagen. Men tar ikke det med nå.. Anonymkode: 2f178...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå