AnonymBruker Skrevet 29. juli #21 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis dere ikke har sex på kveldsbesøket og han fortsetter å ta kontakt som før, så vet du han er seriøs i datingen. Hører du ikke noe fra han så var han bare ute etter å utnytte deg. Anonymkode: 3a99c...2dc Hva får deg til å tro det? 😅 En mann som kun har lyst på sex kan vente myyye lenger enn en date for et knull Anonymkode: 6440a...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #22 Skrevet 29. juli Er ikke normalen at en player, kjendis, bartender i Tyrkia, hunk eller annet har man sex etter et par timer. Hvis hun derimot liker vedkommende og ser for seg noe seriøst bør han holdes på 2 meter i 2 måneder , han bør arrangere dater og vise seg "verdig" før sex slik at han evt. kan siles ut hvis han ikke er seriøs.. Da får daten inntrykk av at hun er seriøs og har en lav bodycount, altså kjærestemne. Det er slik hun ønsker å fremstå??. Etter at forholdet har vart ett par år får den utvalgte tilfeldig vite at hun HAR hatt endel ONS tidligere. Og da kommer usikkerheten om hvorfor de useriøse gutta" fikk" sex etter noen timer, mens han måtte vente i flere uker / måneder. Hvorfor de andre gutta hadde sex uten innsats , mens han måtte vise seg verdig. Hans åpenbare konklusjon er selvfølgelig at hun var mer tent på de andre gutta enn han. Så han føler seg som plan B, Second choice, tok til takke med, hun tenner ikke like mye på han som med de andre osv. Så får hun jobben med å forklare at slik er det ikke. Og forklare forskjellen mellom de hun ikke så noe seriøst med og han. Noe mannehjernen ikke er i stand til å forstå.... Lykke til. Anonymkode: cfb6c...147
Mardina Skrevet 29. juli #23 Skrevet 29. juli Det finnes ikke noe fasitsvar på det. Jeg hadde sex på date nr. 2, med han jeg treffer nå 😊 Men nå som jeg kjenner han bedre, så vet jeg at han hadde klart å vente lenger også. Nå har vi sex flere ganger når vi møtes 😍 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #24 Skrevet 29. juli Jeg foretrekker å ha sex ganske tidlig, nemlig fordi det seksuelle betyr mye for meg. Jeg vil ikke kaste bort tid på langvarig dating med en mann for så å oppdage at det ikke er match seksuelt. Møtte en mann nå nylig, for 3. gang. Vi har hatt sex en gang før, og den var ikke bra. Tenkte å gjøre et nytt forsøk nå, og hadde sex med han igjen. Og da fikk jeg bekreftet at han var udugelig; 3 minutters duracelljukking før han ble ferdig. Brydde seg ikke om meg og mine behov. Nytter ikke å forsøke å snakke/veilede, det seksuelle er et språk han åpenbart ikke forstår. Så selv om han er en tilsynelatende oppegående og ressurssterk mann med gode verdier i det daglige liv, så er han totalt udugelig seksuelt. Da er det NO GO for meg! Heldigvis har jeg bare møtt han tre ganger, brukt lite tid og krefter på han. Derfor sex tidlig i datingfasen for min del, det vil si når jeg først møter en mann jeg velger å date. Er ikke ukritisk! Anonymkode: 8c2e0...c52 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #25 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg foretrekker å ha sex ganske tidlig, nemlig fordi det seksuelle betyr mye for meg. Jeg vil ikke kaste bort tid på langvarig dating med en mann for så å oppdage at det ikke er match seksuelt. Møtte en mann nå nylig, for 3. gang. Vi har hatt sex en gang før, og den var ikke bra. Tenkte å gjøre et nytt forsøk nå, og hadde sex med han igjen. Og da fikk jeg bekreftet at han var udugelig; 3 minutters duracelljukking før han ble ferdig. Brydde seg ikke om meg og mine behov. Nytter ikke å forsøke å snakke/veilede, det seksuelle er et språk han åpenbart ikke forstår. Så selv om han er en tilsynelatende oppegående og ressurssterk mann med gode verdier i det daglige liv, så er han totalt udugelig seksuelt. Da er det NO GO for meg! Heldigvis har jeg bare møtt han tre ganger, brukt lite tid og krefter på han. Derfor sex tidlig i datingfasen for min del, det vil si når jeg først møter en mann jeg velger å date. Er ikke ukritisk! Anonymkode: 8c2e0...c52 Eksen min hadde nok samme syn på meg de første par gangene vi lå sammen, ettersom jeg var uerfaren og hadde hatt 1 tidligere seksuell partner. Sekundet vi ble komfortable nok til å snakke om det seksuelle og hun forklarte meg sine behov klikket det med en gang, og det ble helt utrolig kjemi i senga som varte ut forholdet. Jeg syntes det er ekstremt naivt å ha oppfatningen om at man skal være en perfekt match seksuelt fra første sekund, og det er faktisk et av de større problemene jeg har med nåtidens datingkultur. Tror ikke dette premisset hadde eksistert i utgangspunktet om ikke alt nå til dags skulle ha handlet om sex. Anonymkode: f145c...010 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #26 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eksen min hadde nok samme syn på meg de første par gangene vi lå sammen, ettersom jeg var uerfaren og hadde hatt 1 tidligere seksuell partner. Sekundet vi ble komfortable nok til å snakke om det seksuelle og hun forklarte meg sine behov klikket det med en gang, og det ble helt utrolig kjemi i senga som varte ut forholdet. Jeg syntes det er ekstremt naivt å ha oppfatningen om at man skal være en perfekt match seksuelt fra første sekund, og det er faktisk et av de større problemene jeg har med nåtidens datingkultur. Tror ikke dette premisset hadde eksistert i utgangspunktet om ikke alt nå til dags skulle ha handlet om sex. Anonymkode: f145c...010 Denne er spennende. Nemlig spørsmålet “når er du komfortabel med å snakke om dine seksuelle behov med en person”. Jeg synes det er lurt å vente med sex til en er der tillitsmessig at en er i stand til å si hva en får nytelse av, hvordan en gjerne tenner, si ifra når noe føles ugreit og gjerne kunne gi seg helt hen. En annen ting er hva som kan stoppe folk fra å kunne kommunisere. Anonymkode: 9f3fb...83d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #27 Skrevet 29. juli Jeg er demiseksuell og da har det naturlig nok tatt ganske lang tid og da først etter jeg er knytta emosjonelt med han. Data flere før jeg fant mannen min, men kyssa og hadde kun sex med en (mannen). Siden jeg er demiseksuell så sliter jeg med å helt forestille meg at noen ønsker å ha sex med noen på første date (siden sex med noen jeg ikke har emosjonell tilknytning jo faktisk direkte frastøter meg), men om begge ønsker det etter første date så kjør på😊 Så det at han ikke er klar enda har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre 😊 For noen tar det generelt bare lenger tid til å komme dit 😊 Anonymkode: ceb47...220 1
Irak Skrevet 29. juli #28 Skrevet 29. juli Når jeg kan oppleve en emosjonell trygghet, tenning, er tiltrukket og føler meg trygg på han. Da er jeg klar for sex med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå