AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Ingen fasitsvar iom at meg og eksen hadde på første date. Han jeg nå treffer har iallefall jeg møtt h3 ganger, forsatt ikke gjort noe. Han kommer på kveldsbesøk i slutten av uka, legger man opp til det da? Han har ikke vist den siden av seg selv, så det har aldri vært tema heller. Men kjenner jo selv jeg vil se hvordan den kjemien er, altså i sengen. Bør vel være innafor. Hvor lenge venter dere? Anonymkode: 51a89...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Hvis dere ikke har sex på kveldsbesøket og han fortsetter å ta kontakt som før, så vet du han er seriøs i datingen. Hører du ikke noe fra han så var han bare ute etter å utnytte deg. Anonymkode: 3a99c...2dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva vil du da? Anonymkode: d9afc...966 Kommer helt an på. Han her er litt tilbakeholden dom gjør at jeg ikke vil om ikke han viser den siden. Ellers hadde jeg ikke hatt noe imot å gjøre det neste gang. Men 2 mnd ? Hvorfor akkurat 2 mnd? Anonymkode: 51a89...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere ikke har sex på kveldsbesøket og han fortsetter å ta kontakt som før, så vet du han er seriøs i datingen. Hører du ikke noe fra han så var han bare ute etter å utnytte deg. Anonymkode: 3a99c...2dc Hva om vi har sex da og jeg ymter innpå? Er da ikke alle menn som utnytter fordi om man er lysten etter noen få treff. Det finnes også de som ikke klarer å vente fordi man er betatt. Anonymkode: 51a89...8a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kommer helt an på. Han her er litt tilbakeholden dom gjør at jeg ikke vil om ikke han viser den siden. Ellers hadde jeg ikke hatt noe imot å gjøre det neste gang. Men 2 mnd ? Hvorfor akkurat 2 mnd? Anonymkode: 51a89...8a8 Det har liksom vært vanlig for meg. Poenget er at jeg må se at han liker MEG først, at vi har et seriøst ish forhold før det skjer noe. Anonymkode: e9ce7...747 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Det varierer veldig. For noen er 20 min lang tid, for andre tar det et år eller 3. Lurer på hvorfor dette spørsmålet kommer opp ca 8 ganger i uka Anonymkode: a53e8...c1b 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har liksom vært vanlig for meg. Poenget er at jeg må se at han liker MEG først, at vi har et seriøst ish forhold før det skjer noe. Anonymkode: e9ce7...747 Jeg har også bare hatt menn som tar initiativ og vil. Han her virker litt mer ordentlig og ville ha kaffe date ute med meg fremfor hjemmebesøk første gang. Men det var MEG som ba han hjem til meg, men håper han ser på meg som seriøs selvom jeg ber han hjem. Anonymkode: 51a89...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva om vi har sex da og jeg ymter innpå? Er da ikke alle menn som utnytter fordi om man er lysten etter noen få treff. Det finnes også de som ikke klarer å vente fordi man er betatt. Anonymkode: 51a89...8a8 Vil du være ok med det om dere har sex ved neste møte og du aldri hører fra han igjen? Anonymkode: 3a99c...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Det varierer veldig det med sex. Både tidlig og sent kan fungere. Men noen ting som er verd å vurdere er hva det gjør med deg å ha sex og det er en kjent tendens til at en del grenseoverskridende og problematiske handlinger (som godt kan komme senere) er tilknyttet til de som initierer tidlig sex. En mellomting er å rote. Nærme seg hverandre stadig mer, men over tid. Anonymkode: 9f3fb...83d 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Ingen fasit. Mange her inne som gjør det på første date, og andre som venter flere måneder. Gjør det som passer deg best. Personlig er jeg typen person som ikke ønsker å ha sex før jeg allerede er i et forhold med personen, så jeg venter gjerne flere måneder. Med kommunikasjon og tid opplever jeg at man uansett ender opp på samme plan seksuelt, så kjemien der har aldri vært et problem. Du sier derimot selv at du vil finne ut av den seksuelle kjemien deres nå, så om det er viktig for deg å avklare tidlig bør du ikke tvinge deg selv til å vente. Anonymkode: f145c...010 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen fasit. Mange her inne som gjør det på første date, og andre som venter flere måneder. Gjør det som passer deg best. Personlig er jeg typen person som ikke ønsker å ha sex før jeg allerede er i et forhold med personen, så jeg venter gjerne flere måneder. Med kommunikasjon og tid opplever jeg at man uansett ender opp på samme plan seksuelt, så kjemien der har aldri vært et problem. Du sier derimot selv at du vil finne ut av den seksuelle kjemien deres nå, så om det er viktig for deg å avklare tidlig bør du ikke tvinge deg selv til å vente. Anonymkode: f145c...010 Det er jeg helt enig i. Det å kjenne hverandre gir også en mer spennende sex og lyst. Ja jeg tror jeg vil det så lenge han vil det. Men menn er vel ikke så vanskelige å be etter min erfaring. Spørs hva han tenker, om han tenker at han skal få meg til sengs. 🤭 Anonymkode: 51a89...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du være ok med det om dere har sex ved neste møte og du aldri hører fra han igjen? Anonymkode: 3a99c...2dc Nei absolutt ikke, men det har jeg kun opplevd én gang. Det var med en som bodde flere timer unna, så det lå litt i kortene. Mange ganger kan en havne med en som ikke vil forplikte seg og kun kose seg/"tømme tanken" innimellom. Men få vil innrømme det Anonymkode: 51a89...8a8
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Har dere kysset eller har det vært annen fysisk berøring? Er det fysisk kjemi mellom dere? Ville kanskje startet der. Sex kommer når det føles naturlig for dere begge to. Ikke noe å presse frem Anonymkode: df342...abd 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #16 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har dere kysset eller har det vært annen fysisk berøring? Er det fysisk kjemi mellom dere? Ville kanskje startet der. Sex kommer når det føles naturlig for dere begge to. Ikke noe å presse frem Anonymkode: df342...abd Nei ingen berøring eller noe. Så får se hva som skjer. Jeg vil ikke virke desperat heller, da kan hsn fort f et dårlig syn på meg. Anonymkode: 51a89...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #17 Skrevet 29. juli Jeg har sex når jeg vil ha sex. Skjønner ikke greia med spill og taktikkeri. Vær deg selv, og få en som matcher deg. Ikke vær deg selv - og få en du ikke passer sammen med... Jeg mener det er totalt bullshit at man skal knipe beina sammen for å ikke bli "utnyttet". Dating er sånn at noen ganger funker det bare ikke, dere ble ikke gift og fikk rekkehus og barn - men er det da et så stort tap om man har ligget? Du fikk da i det minste noe sex ut av det Dere snakker som om det bare er menn som liker sex! Og så skylder man altfor raskt på at man "hadde sex for fort", "han ville bare ha sex" etc når det skjærer seg. Det bare var ikke dere to, det var ikke meant to be. Han hadde ikke blitt værende om du hadde avvist han heller. Og igjen - du fikk da også hatt sex? Jeg kan til en viss grad forstå om man blir veldig knyttet etter sex altså, men dating handler jo om å forhåpentligvis bli knyttet til noen. Skal du holde tilbake på alt hele tiden så finner du jo aldri noen. Selv er jeg veldig seksuell og trenger en mann som er det, er det ikke dampende het seksuell kjemi, så er det ikke for meg. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som kom på hjemmebesøk (eller hvor jeg var på besøk hos han) og tenkte at vi bare skulle se en film og så skulle han sove på sofaen i pysjamas. Jeg hadde følt meg avvist og at vi ikke var på bølgelengde. Det er jo meg da, men ja. Jeg har alltid ligget på sånn ca første date de gangene jeg har vært interessert, og det her ALDRI ført til at menn har forsvunnet - i min erfaring blir de mer forelsket og interessert etter sex. Anonymkode: f1867...fe6 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har sex når jeg vil ha sex. Skjønner ikke greia med spill og taktikkeri. Vær deg selv, og få en som matcher deg. Ikke vær deg selv - og få en du ikke passer sammen med... Jeg mener det er totalt bullshit at man skal knipe beina sammen for å ikke bli "utnyttet". Dating er sånn at noen ganger funker det bare ikke, dere ble ikke gift og fikk rekkehus og barn - men er det da et så stort tap om man har ligget? Du fikk da i det minste noe sex ut av det Dere snakker som om det bare er menn som liker sex! Og så skylder man altfor raskt på at man "hadde sex for fort", "han ville bare ha sex" etc når det skjærer seg. Det bare var ikke dere to, det var ikke meant to be. Han hadde ikke blitt værende om du hadde avvist han heller. Og igjen - du fikk da også hatt sex? Jeg kan til en viss grad forstå om man blir veldig knyttet etter sex altså, men dating handler jo om å forhåpentligvis bli knyttet til noen. Skal du holde tilbake på alt hele tiden så finner du jo aldri noen. Selv er jeg veldig seksuell og trenger en mann som er det, er det ikke dampende het seksuell kjemi, så er det ikke for meg. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som kom på hjemmebesøk (eller hvor jeg var på besøk hos han) og tenkte at vi bare skulle se en film og så skulle han sove på sofaen i pysjamas. Jeg hadde følt meg avvist og at vi ikke var på bølgelengde. Det er jo meg da, men ja. Jeg har alltid ligget på sånn ca første date de gangene jeg har vært interessert, og det her ALDRI ført til at menn har forsvunnet - i min erfaring blir de mer forelsket og interessert etter sex. Anonymkode: f1867...fe6 Du fremstår som trygg og nydelig harmonisk i det du skriver. Selv er jeg slik at jeg stort sett bare vil ha sex etter å ha hatt det, og føler på frustrasjon og stress om det går for lenge til neste gang, så sex er ikke aktuelt for meg før det er ei uke til ende eller deromkring. Så nærmer jeg meg helst folk over tid, og frem til en møtes flere ganger ukentlig er det å vente med sex det som er best for meg. Det er litt viktig for meg å si det at en godt kan være høyst seksuell uten at det behøver å vise seg i at en raskt har sex med den nye. Anonymkode: 9f3fb...83d 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #19 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har også bare hatt menn som tar initiativ og vil. Han her virker litt mer ordentlig og ville ha kaffe date ute med meg fremfor hjemmebesøk første gang. reagerte litt på denne jeg... pleier du å invitere folk hjem til deg første gang eller akseptere å komme hjem til noen andre første gang du treffer noen? Risky business etter min erfaring.. tror du bare skal se an hva som skjer jeg. Dere har ikke engang kysset? Ikke at det nødvendigvis er negativt altså, men det er naturlig å prøve å ta på hverandre eller kanskje kysse? De fleste jeg har datet har ønsket å kysse på andre date. Og liker jeg personen så venter jeg ikke på han, men prøver å ta han på armen, for å sjekke reaksjonen - og enten er det go eller ikke.. Anonymkode: 7d201...ea6 1
Stacy__ Skrevet 29. juli #20 Skrevet 29. juli Det kommer helt an på deg og når du er trygg nok til å gjøre det. Finnes ingen fasitsvar på dette, man må vente til det føles naturlig å gjøre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå