AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:55 #1 Skrevet mandag kl 16:55 Hei. Snakket med en venninne i dag, ikke sett hverandre på lenge. Hun har 4 barn, og skrøt uhemmet av hvor mye penger de sparte etter å ha gått over til engrogrossisten. Jeg sjekket ut siden, og får meg så det ut som varer til storhusholdning(supper, krydder, buljong, kakao etc), i veldig store kvanta. Pris er sikkert greit pr enher, men har slike store bokser lenger holdbarhet når de er åpnet enn en boks med suppebuljong? Vi er 2 voksne og 1 tenåring-vil i spare noe på det? Bruker mye penger på mat, alltid fersk frukt og grønt i kjøleskapet, det koster, men de har ikke slikt der. Blir jo ikle billig om jeg må kaste kakao fordi den har blitt for gml. Supper lager jeg stort sett fra bunn.... Anonymkode: aaeb0...786
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #2 Skrevet mandag kl 21:25 Det ville hjulpet om du delte en nettadresse? Anonymkode: 7510d...d75
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:33 #3 Skrevet tirsdag kl 04:33 Spiser du mye ultraprosessert da? Anonymkode: 164dd...554
newman01 Skrevet tirsdag kl 07:37 #4 Skrevet tirsdag kl 07:37 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Snakket med en venninne i dag, ikke sett hverandre på lenge. Hun har 4 barn, og skrøt uhemmet av hvor mye penger de sparte etter å ha gått over til engrogrossisten. Jeg sjekket ut siden, og får meg så det ut som varer til storhusholdning(supper, krydder, buljong, kakao etc), i veldig store kvanta. Pris er sikkert greit pr enher, men har slike store bokser lenger holdbarhet når de er åpnet enn en boks med suppebuljong? Vi er 2 voksne og 1 tenåring-vil i spare noe på det? Bruker mye penger på mat, alltid fersk frukt og grønt i kjøleskapet, det koster, men de har ikke slikt der. Blir jo ikle billig om jeg må kaste kakao fordi den har blitt for gml. Supper lager jeg stort sett fra bunn.... Anonymkode: aaeb0...786 Går suppebuljong ut på dato? Litt som med salt.. ligget 100 millioner år under bakken, og plutselig får det 5 års holdbarhet i forpakning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå