AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Når man takker for daten og hen ikke svarer, da er det vel bare å gå videre til neste kandidat? Anonymkode: abd4d...115 1
Irak Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Det tror jeg at jeg hadde gjort. Hadde tolket det som at hen ikke er interessert nok. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ja. Ikke kast bort tiden din. De kunne i det minste ha svart. Anonymkode: 54adb...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Om han ikke svarer deg så er det bare og gå videre. Anonymkode: 00e20...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om han ikke svarer deg så er det bare og gå videre. Anonymkode: 00e20...a0f Han?... Anonymkode: e08d6...a3b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Irak skrev (47 minutter siden): Det tror jeg at jeg hadde gjort. Hadde tolket det som at hen ikke er interessert nok. TS her, enig, tidligere har jeg alltid fått takk tilbake med en gang, når har det tatt tid og ikke noe svar. Tidligere har jeg også fått svar at jeg må tenke litt på det, hvis vedkomne var usikker, men nå var det helt tyst for første gang…. Anonymkode: abd4d...115
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Jeg tenker det sier litt om sosiale ferdigheter også, jeg hadde holdt meg unna. Anonymkode: abd4d...115
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Uff, "neste kandidat". Men ja, da er nok ikke vedkommende interessert. Anonymkode: b95d5...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Uff, "neste kandidat". Men ja, da er nok ikke vedkommende interessert. Anonymkode: b95d5...fe8 TS her, ja dessverre, men sånn har datingmarked blitt, kynisk. Men de fleste datene blir jo bare første date, mangler kjemien for den ene eller andre, så blir det ikke noen date nr 2. Nå skal det sies at jeg ikke har vært på date på 2 år før denne daten. Tilfeldigvis fikk jeg tre matcher kort tid etter hverandre. Jeg valgte å treffe den første matchen først. Men når hen ikke er interessert, så kan jeg jo prøve date med neste match. Anonymkode: abd4d...115 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her, ja dessverre, men sånn har datingmarked blitt, kynisk. Men de fleste datene blir jo bare første date, mangler kjemien for den ene eller andre, så blir det ikke noen date nr 2. Nå skal det sies at jeg ikke har vært på date på 2 år før denne daten. Tilfeldigvis fikk jeg tre matcher kort tid etter hverandre. Jeg valgte å treffe den første matchen først. Men når hen ikke er interessert, så kan jeg jo prøve date med neste match. Anonymkode: abd4d...115 Synd at det er blitt sånn, men har fått inntrykk av at det er nokså vanlig ja. Er vel forsåvidt greit fram til punktet man begynner å ligge med/gi falske forhåpninger til flere på en gang, men likevel leit. Anonymkode: b95d5...fe8
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Synd at det er blitt sånn, men har fått inntrykk av at det er nokså vanlig ja. Er vel forsåvidt greit fram til punktet man begynner å ligge med/gi falske forhåpninger til flere på en gang, men likevel leit. Anonymkode: b95d5...fe8 Første date er egentlig greit at er litt åpen, man vet jo ikke om det er noe kjemi, men blir det en date nr to da er det eksklusivt for min del. For ikke og snakke om når man begynner å ha sex. Da er det kun en som gjelder. Anonymkode: abd4d...115 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå