AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Skrevet 28. juli Jeg bruker den når jeg høster grønnsaker i kjøkkenhagen (og når jeg plukker sopp). Anonymkode: ec66c...105
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Skrevet 28. juli Skrive- og hobbysaker, på badet til kluter/kremer/hårbørste/såper, på soverommet til skjerf/lesestoff/smykker/ladere/annet, på kjøkkenet til krydder/kluter/grytekluter/servietter/te/kaffe, i stua til ting og tang du har liggende på bordet. Anonymkode: e2c6c...71b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #25 Skrevet 28. juli Å den likte jeg til hunde-stæsj. Ha den ved døra til alt jeg bruker på tur. - Godbiter - Bæsjeposer - Halsbånd - Seler - Bånd - Potesokker Anonymkode: fd926...bd8
AnonymBruker Skrevet 28. juli #26 Skrevet 28. juli Hvis jeg hadde fått en sånn til bursdagen, så hadde jeg satt den i høyskapet på kjøkkenet, brukt den til saus, supper,krydderposer, tørrgjær og annet smått som er i kjøkkenskapet. Anonymkode: d8d98...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. juli #28 Skrevet 29. juli Å bære ting mellom etasjene når jeg rydder! Anonymkode: e805d...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #29 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 17.44): Høres ut som meg når jeg stadig kjøper tote bags som aldri blir brukt til noe annet enn å ha andre ubrukelige ting oppi. Den kurven kunne evt blitt godteskål. Anonymkode: 3b163...d37 De er jo ypperlige til å ha varer i fra butikken! Nå vet jeg ikke hvor store de er, men jeg har mange handlenett, for glemmer ofte å legge tilbake i bilen. Anonymkode: a355b...ef6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå