AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:07 #1 Skrevet mandag kl 15:07 Har en skogskatt som er ni år. Vanligvis har vi en voldsom røyting av pels på vår rundt påske og frem til juni. Men i år vil det liksom ikke stoppe. Mister pels hver dag. Klappe henne nå er en stor dott i hånden. Børster henne daglig og det faller av mer enn normalt. Men har rikelig med pels fortsatt. Bare røyter voldsomt ennå mot august. Hun er fornøyd, spiser og drikker. Kanskje litt mer klengete enn normalt. Anonymkode: 4cb77...f8d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:39 #2 Skrevet mandag kl 15:39 Mine røyter også mer enn normalt nå, korthårede katter som jeg børster daglig, men likevel er det non-stop med røyting. Vet ikke om det kan være den ekstreme varmen som gjør det? Anonymkode: 666b1...4a2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:46 #3 Skrevet mandag kl 15:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mine røyter også mer enn normalt nå, korthårede katter som jeg børster daglig, men likevel er det non-stop med røyting. Vet ikke om det kan være den ekstreme varmen som gjør det? Anonymkode: 666b1...4a2 Godt poeng. Anonymkode: 4cb77...f8d 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:49 #4 Skrevet mandag kl 15:49 Mye ekstra røyting i år her også. Det stopper liksom aldri Anonymkode: 4dbc9...ddb 1
Tough cookie Skrevet mandag kl 17:08 #5 Skrevet mandag kl 17:08 Min røyter også mye nå og har gjort det de siste to månedene. 2
Orbis Skrevet mandag kl 17:52 #6 Skrevet mandag kl 17:52 Den ene katten min kommer alltid opp på ryggen av en lenestol for å kose når jeg står opp. Her om dagen ble jeg stående å stryke henne over ryggen litt lenger enn vanlig, måtte hente støvsugeren etterpå 🤣 Har også tenkt at det er varmen som gjør det 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:51 #7 Skrevet tirsdag kl 07:51 Sikkert varmen. Skogskatten min børstes flere ganger hver dag og det blir en stor pelsdott ut av det hver gang. Merker også at han kaster opp litt mer og regner med at det er mer pels som kommer ned i magen og. Så må gi ekstra våtfor for å sikre at han ikke blir dehydrert. Anonymkode: 2b2d8...2c2 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #8 Skrevet tirsdag kl 17:06 Vår skogkatt som er 9 måneder røyter også masse nå. Anonymkode: e3e6b...18d 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:09 #9 Skrevet tirsdag kl 17:09 Tror det er varmen. Nå har jeg bare vanlig buskavl, men de røyter temmelig mye i sommer. Anonymkode: 1ad61...c23 2
Helene Skrevet tirsdag kl 22:05 #10 Skrevet tirsdag kl 22:05 Mine katter røyter som fy . Børster de daglig. Tar store dotter hver dag nå. Sikkert klimaforandringer. Men børster pus. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå