AnonymBruker Skrevet 9. august #81 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere kvinner bryr seg ikke så mye om sex. Anonymkode: ecc78...893 Ja, jeg har ikke fått det til å gå for meg og tror jeg er aseksuell dame til tider. Drømmer enda om en partner. Orker ikke gå tilbake å lete etter den du siterer, så siterer deg. Anonymkode: b4e2d...ae3
AnonymBruker Skrevet 9. august #82 Skrevet 9. august Har ikke funnet den rette. Jeg og drittsekker tiltrekkes gjensidig hverandre. Må unngå menn. Anonymkode: e6b31...c8a
lolitsme Skrevet 10. august #83 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Flere kvinner bryr seg ikke så mye om sex. Anonymkode: ecc78...893 Gode nyheter.
AnonymBruker Skrevet 10. august #84 Skrevet 10. august • Jeg er ung ufør • Ønsker ikke barn • Ønsker ikke å gifte meg Da er det ikke mange mannfolk igjen å ta av 😊 Det hjelper heller ikke at jeg har fast inntekt, eier min egen leilighet, og har både en bachelor og mastergrad. I tillegg så trives jeg altfor godt i mitt eget selskap, og har ikke hatt sexlyst på 4 år, Anonymkode: 4fecc...57c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #85 Skrevet 10. august Jeg vil ikke ha barn og jeg har alt jeg ønsker meg, så jeg ser ikke hvordan et forhold skulle gjøre livet mitt bedre på noe vis. Anonymkode: 38bf6...d02 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #86 Skrevet 10. august Er ikke tid til en mann i livet mitt nå. Ungene begynner å bli ungdommer snart, og all min fritid som ikke går til dem eller huslige gjøremål går til trening. (Trener hver dag mens de er på sine treninger). Anonymkode: e5fe8...704
AnonymBruker Skrevet 10. august #87 Skrevet 10. august forholdsvis stygg, mann, dårlig sosialt og fattig. Anonymkode: f7735...4e4
AnonymBruker Skrevet 10. august #88 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): forholdsvis stygg, mann, dårlig sosialt og fattig. Anonymkode: f7735...4e4 Ingen grunn til å være singel om alt dette er sannt 😊 Å du er nok ikke så stygg som du tror. Men mann kan vi ikke gjøre noe med, det er alvorlig. 😅 Anonymkode: b4e2d...ae3
AnonymBruker Skrevet 10. august #89 Skrevet 10. august Singel (igjen) fordi jeg valgte en mann som ikke valgte meg. Vet ikke hvor lenge denne perioden kommer til å vare, men jeg kjenner jeg er veldig lei nå. For all del, det var bedre det ble slutt nå enn om ti år, men det rev likevel opp arr i gamle sår - brutte løfter og forventninger om en fremtid sammen, opplevelser vi skulle gjøre, og drømmen om et felles liv. Jeg har veldig vanskelig for å forstå at det bare er jeg som har evnen til å satse og gå den andre i møte for å bygge et liv sammen når begge er enig om at det er det vi vil. Og sorgen blir så innmari stor når jeg sjonglerer tanker om hva som egentlig er hva, og hvem mennesket jeg har vært sammen med så lenge egentlig var. Er veldig usikker på om jeg gidder en runde til. Er heldigvis velsignet med et herlig, lojalt og sjelsgivende nettverk og evnen til å trives godt i mitt eget selskap. Et nytt forhold skal bringe mer av fred og trivsel til bords, hvis ikke så er det ikke verdt det. Anonymkode: ae090...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #90 Skrevet 11. august Jeg synes det er vanskelig å komme i kontakt med andre. Synes det er litt slitsomt å møte nye mennesker hele tiden. Så skal det mye til for at jeg føler noen kjemi med de jeg møter i tillegg. Så har jeg en mann jeg ikke helt klarer å gi slipp på i hjertet mitt. Han var veldig frem og tilbake. Hadde perioder hvor han ble helt stille for å så komme tilbake igjen. Jeg vet det handlet om relasjons problemer fra hans side og ikke at han var opptatt med andre eller lignende. På mange måter har det gjort det vanskeligere, for jeg vet at det er slik fordi han ikke helt får til det han egentlig vil. Han er den fineste mannen jeg vet om, er ingen som helt kan måle seg med han. Det kommer til å ta lang tid å komme over han, er ikke overbevist at jeg noen gang kommer til å få det til. Som er leit, for jeg har så mye kjærlighet å gi. Anonymkode: 9e78e...97f
AnonymBruker Skrevet 11. august #91 Skrevet 11. august Jeg elsker å være alene. Har ett 25 år langt forhold bak meg med barn, hund, stasjonsvogn og hus. Trivdes utrolig godt med det også. Årsaken til at jeg er singel er fordi jeg følelsesmessig er ødelagt. Han jeg var gift med var utro, han har sagt så mye stygge ting om meg etter bruddet. Ting jeg ikke kjenner meg igjen i. Samtidig så undres jeg på hvorfor han holdt ut i så mange år hvis jeg har vært som han uttaler seg i alle år. Da er han jo en smule dum som ikke vil skilles mange år tidligere. For visstnok har jeg vært ekstremt manipulerende helt fra vi møttes. Jeg måtte faktisk spørre en person om hva manipulasjon egentlig er og fikk til svar at siden jeg spør om det, så er det ett klart tegn på at jeg ikke er manipulativ. Jeg er ikke på datingapper, går aldri ut på byen eller på fester. Er ikke med i noe fritidstilbud. Sjelden jeg besøker folk, sjelden de er hos meg også - det passer meg helt fint. Jeg trives i eget selskap hvor jeg bare har meg selv å tenke på. Jeg har folk rundt meg som sier det er på tide å finne en kjæreste, men da svarer jeg at sånn jeg har det nå så ødelegger jeg ingen mann igjen og ikke går det utover andre at jeg er singel heller. Skal sies at jeg savner en å snakke med på enkelte kvelder, men da setter jeg bare på en film og koser meg alene likevel. Anonymkode: 18e69...24b
AnonymBruker Skrevet 11. august #92 Skrevet 11. august Flere grunner. Jeg har aldri vært populær blant menn, jeg har ingen arenaer hvor jeg kan møte nye mennesker, og jeg gidder ikke å gjøre en innsats lenger. Kanskje den viktigste grunnen er at jeg bevisst har valt bort barn, og jeg absolutt ikke ønsker meg et liv med barn, så derfor ønsker jeg heller ikke en mann som har barn fra før. Det markedet er så minimalt, og sjansen for å finne en som i tillegg passer sammen med meg, er tilsvarende minimal. Jeg orker ikke og har ikke tålmodighet til å lete etter den berømte nåla i høystakken. Jeg er introvert, trives godt i mitt eget selskap og er ganske så selvstendig, så jeg tror rett og slett ikke at innsatsen det krever hadde vært verdt det. Anonymkode: d9988...e24
AnonymBruker Skrevet 11. august #93 Skrevet 11. august Akkurat nå er det ikke så lenge siden jeg ble singel. så burde vel finne ut av en del ting først. Er så heldig å ha pådratt meg HSV2/herpes fra ei som ikke informerte meg om det i forholdet vårt. Så blir vel vanskelig med dating når den dagen kommer. Litt bittert. Ellers alt veldig i orden, så forhåpentligvis er det håp for meg når jeg er klar for det. Anonymkode: d198a...b23
Iso1 Skrevet 11. august #94 Skrevet 11. august Liker ikke mennesker. Vil ikke endre mine vaner og rutiner for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå