AnonymBruker Skrevet 28. juli #41 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er komplett idiot om man i 2025 tror at en dame har det bedre i et ekteskap og med barn. Å påstå det er propaganda. Det å ha barn er nok trolig noe av det mest meningsfulle et menneske kan oppleve, MEN det følger med uendelig mange bekymringer, hos mange skader på kropp (snakker ikke om utseende, men mennene derimot bryr seg om det), man eldes tidligere, man må ofre alt av egne drømmer og ønsker i livet. Så når man sitter der på gamlehjemmet og ungene ikke har tid til å besøke deg og mannen din døde for flere år siden så vet jeg ikke helt hvor meningsfullt alt er, men folk velger sine liv. Det skal dog diskuteres hvilken måte å leve på, som er best. Kvinner tjener lite på ekteskap. Menn tjener ekstremt mye. Anonymkode: 67c30...e24 ENIG! Tror faktisk det er mindre intelligente kvinner som ser på det å gifte seg som det aller største i livet😅 det er som å si ja takk til å være slaven til en mann. For EN dag i en prinsesse kjole. Nei takk. Jeg vil mer enn det i dette livet her. Enkelte menn tror de er så jælla smarte også. Anonymkode: 22f87...967 1
Mardina Skrevet 28. juli #42 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Leste ikke denne listen her som krav, men som kjipe erfaringer. Jeg kjente meg igjen her, men det er fordi jeg har blitt opplevd ting som gjør at det er vanskelig å stole på at den man treffer faktisk er ekte i sine intensjoner. Jeg er smertelig klar over at det ikke gjelder alle menn, men når man har blitt såret før blir man mye mer kritisk og tilbakeholden. Man legger mye tid og håp i dating og forhold. Og for noen er det å bli brent én eller to ganger nok til å tenke at dette tør vi ikke igjen. Tror ikke dette kun er forbeholdt kvinner altså... Anonymkode: 3c88b...2e2 Jeg har blitt såret og tråkket på 2 ganger i løpet av kort tid jeg.... Likevel har jeg ikke mistet troen på at det finnes gode, trygge og snille menn der ute. Det har jeg fått bevist med han jeg nå dater. Ikke alle menn er drittsekker vettu 😊 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #43 Skrevet 28. juli Mardina skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt såret og tråkket på 2 ganger i løpet av kort tid jeg.... Likevel har jeg ikke mistet troen på at det finnes gode, trygge og snille menn der ute. Det har jeg fått bevist med han jeg nå dater. Ikke alle menn er drittsekker vettu 😊 Flott for deg. Ikke alle vil være med menn, vettu. Anonymkode: 67c30...e24 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #44 Skrevet 28. juli Hvis dere femcels ikke er interessert i menn, hvorfor er dere så besatt av å snakke om menn hele tida? Hvorfor lager dere innlegg på KG om hvor mye dere hater menn hvis dere liksom ikke bryr dere? Anonymkode: 3bfaa...20b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #45 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere femcels ikke er interessert i menn, hvorfor er dere så besatt av å snakke om menn hele tida? Hvorfor lager dere innlegg på KG om hvor mye dere hater menn hvis dere liksom ikke bryr dere? Anonymkode: 3bfaa...20b For å snakke om hvorfor det fortsatt er fornuftig å holde seg singel. Er jo greit med en oppfriskning. Anonymkode: 22f87...967 3 1
Mardina Skrevet 28. juli #46 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flott for deg. Ikke alle vil være med menn, vettu. Anonymkode: 67c30...e24 Og det er helt greit. Jeg trives dårlig som singel. Og synes det meste er bedre når man er to 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #47 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det som slår meg er at kvinner som ikke lykkes skylder på menn, mens menn som ikke lykkes skylder på seg selv fordi de ikke er attraktive nok. Anonymkode: 3bfaa...20b Hah, du kan aldri ha lest et innlegg på kg før. Tusener av innlegg om hvordan kvinner må senke krava så menn kan få seg noe. Forresten, hvor kommer "ikke lykkes" inn i bildet? Mange er single fordi de ikke ønsker et forhold. Anonymkode: 16a1b...c4e 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #48 Skrevet 28. juli Redd for at jeg aldri kommer til å føle tillut og trygghet igjen. Anonymkode: 4b176...7df 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #49 Skrevet 28. juli Jeg er singel fordi jeg ikke ønsker å smitte en ny partner med herpes. Kan liksom ikke klaske ansiktet sitt ut på Tinder og skrive at man utelukkende vil ha kontakt med menn som har Herpes. Sånn utenom det, så kunne jeg tenke meg å ha en kjæreste, men jeg ønsker ikke å ha en samboer igjen. Til det er jeg blitt for sær. Anonymkode: 00065...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #50 Skrevet 28. juli Mardina skrev (14 minutter siden): Jeg har blitt såret og tråkket på 2 ganger i løpet av kort tid jeg.... Likevel har jeg ikke mistet troen på at det finnes gode, trygge og snille menn der ute. Det har jeg fått bevist med han jeg nå dater. Ikke alle menn er drittsekker vettu 😊 Nei, det er de absolutt ikke! Jeg tror bare vi mennesker er skrudd sammen forskjellig. En ting er å slå opp led en person. Rent brudd. Men det kan stikke litt dypere og slå ut anerledes når det kommer til tilliten. Da kan det rakne litt. Både for menn og for kvinner. Jeg har også to forhold bak meg som på hver sin måte slo pusten og bakken fra meg. Jeg har enda ikke turt å slenge meg ut igjen. Ikke fordi jeg ikke tror det finnes gode menn, men fordi det tillater en liknende situasjon å skje igjen. Man blottlegger som regel sjelen sin i nye forhold. Man elsker ubetinget og stoler blindt. Noen takler det dårligere enn andre at dette blir brutt. At det er enklere for deg å prøve igjen er like lite feil som de som ikke tør å prøve igjen. Anonymkode: 3c88b...2e2 1
Irak Skrevet 28. juli #51 Skrevet 28. juli Mardina skrev (25 minutter siden): Og det er helt greit. Jeg trives dårlig som singel. Og synes det meste er bedre når man er to 😊 Om det er to som er rette for hverandre så er jeg enig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #52 Skrevet 28. juli Er i hovedsak singel fordi jeg ikke har orket å holde på med Tinder/nettdating igjen. Anonymkode: 7fad6...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #53 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i hovedsak singel fordi jeg ikke har orket å holde på med Tinder/nettdating igjen. Anonymkode: 7fad6...ac0 Like greit. Folk vil bare ligge uten forpliktelser der uansett. Anonymkode: 22f87...967
MissStiles Skrevet 28. juli #54 Skrevet 28. juli Jeg har selv valgt å være singel så lenge. Etter noen år med samboerskap og det å få barn, synes jeg overgangen til å bli singel igjen, var tøff også kom corona tiden. Da ble det bare sånn at jeg valgte å bruke all min tid på ungen de ukene h*n var hos meg, og på meg selv eller å være med venner på fri ukene mine. Men i år er det året hvor jeg ønsker å gjøre noe med singel statusen min og få meg en kjæreste ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #55 Skrevet 28. juli Jeg liker å være singel. Det har jo vært noen menn i mitt liv, de fleste kortvarige. Jeg kan bli forelsket, men jeg blir det sjelden, og det varer da heller ikke så lenge. Jeg har hatt EN "mannen i mitt liv" som jeg faktisk vurderte å gjøre noe så sinnsykt som å flytte sammen med, og som jeg ville bli gammel med, men etter det skar seg, så fikk jeg litt sånn følelsen av at jeg var ferdig. Det er han eller ingen. Nå er jeg over han da så nå er det ingen. Jeg har jo sex, det er jo menn der, men jeg vil ikke ha noe kjæreste. Anonymkode: 90350...16e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #56 Skrevet 28. juli Jeg mister meg selv i alle romantiske forhold. Samme hvor selvstendig jeg har vært så har jeg til slutt endt opp med at han betyr mer enn meg og oss. Hva slags humør er han i nå, hva mente han med det, kommer han til å like dette, blir han irritert for dette, hva vil han at jeg gjør nå, ånei han så på meg med det blikket har jeg gjort noe feil igjen nå, hvorfor sa han det og det, hva ønsker han til middag, skulle jeg egentlig blitt med på den greia der, uff nå var jeg frekk igjen og snakket uten å tenke jeg må si unnskyld. Osv. Og før noen nevner terapi, been there done that, jeg fungerer ellers i samfunnet, jeg får være glad for det. En dag våkner jeg kanskje og tør å gi faen og bare være meg selv. Anonymkode: 6aa99...39f 1 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli #57 Skrevet 28. juli Fordi jeg ikke finner noen med røslig nok svart kuk Anonymkode: 06f9b...5bf 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #58 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Like greit. Folk vil bare ligge uten forpliktelser der uansett. Anonymkode: 22f87...967 Kan virke sånn ja. Vet for så vidt om 3 stk. som fant seriøse forhold, men resten har holdt på i +/- 10 år, og få har funnet noe seriøst der. Så det er jo ganske dårlig statistikk. Men tenker det kan være det samme. Corona ødela det sosiale livet og mange nettverk for meg og mange andre, og nå går vi mot det som kan bli 3. verdenskrig. Ingen vits i å starte noe seriøst slik det ligger an i verden og Norge nå egentlig... Anonymkode: 7fad6...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #59 Skrevet 28. juli Jeg er selvalgt enslig fordi markedet mitt er for dårlig og jeg ønsker ikke å ta til takke. Så enkelt er det. Anonymkode: 55fc1...1b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #60 Skrevet 28. juli Da man finner den rette, så tenker jeg at man ikke trenger å late som. Hvis jeg må late som at jeg er en annen enn den jeg er, fora t han skal like meg, da er jeg heller singel. Men på den lyse siden; Hvis man finner den rette, så er det veldig ofte at det kan gå bra. Men da må man selv også ha den rette innstillingen. Det er vel ikke noen vits i å gå inn i et forhold der man allerede fra start tenker; Argh, dette går da til helvete uansett. Det gjelder å være positiv og jobbe for det, tenker jeg. Anonymkode: 49b7d...957 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå