AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Jeg kan liste mine... - liker ikke å late som om jeg er en annen, i et forhold kan man ikke være seg selv, man må konstant være glad, kan aldri snakke om noe som er galt, er man trist så er det et problem, er man sliten etter jobb så er det et problem osv - pliktsex, jeg er glad i sex men å ha sex daglig byr meg imot, og det er tydeligvis umulig å finne en mann som syns 2-3 ganger i uka er nok, ergo må man ha pliktsex og det ORKER jeg ikke - det er 100% sjanse for at han vil være utro OM han får sjans på noen som er penere og yngre, men jeg bruker personlig ikke å gå for veldig kjekke menn så heldigvis er det usannsynlig, men det har vært ganske flaut å se på eksen prøve å være utro men så er det ingen som vil ha han 😂 - man er aldri bra nok, og man må konstant gjøre alt i hjemmet, ta vare på mannen som han er en unge, i tillegg til å ta vare på seg selv for å være konstant flidd og se bra ut, så skal man i tillegg jobbe for å bidra med inntekt, samt stå på pinne og være til støtte for han hele tiden uten å få noe som helst tilbake - emosjonell støtte er bare å droppe for menn evner ikke å sette seg inn i andres følelser, null empati eller hjelp å få - hele tiden måtte sammenligne seg med andre som han glor på eller runker til fordi han vil ha så mange andre men velger å være i et forhold for at noen skal ta vare på han og hjemmet hans og passe på han om han blir syk, mens om jeg blir syk så kan jeg risikere at han går ifra meg, fordi vanligvis gjør menn det - bli løyet til hele tiden - bli snakket negativt om til andre (de som vet de vet, mannsdominerte arbeidsmiljø osv, helt utrolig hvor mye dritt de snakker om konene sine) - går du for en mann som ikke har noe erfaring så er han bitter fordi han ikke får ligge med mange damer og aldri fornøyd, han tråkker på deg og får deg til å føle deg dårlig - det sies hele tiden at "menn gir opp sin lykke for familien", noe som er tull naturligvis men sier litt da, de er ikke lykkelige i forhold og med barn, de vil helst bare ligge rundt uten forpliktelser Jeg tror jeg har blitt aseksuell, når jeg tenker meg om... Og jeg har nettopp fylt 30, det var litt tidlig men leste en artikkel fra ei dame som sa at forelskelse skjer for at du skal reprodusere, med sunn fornuft så skjønner en at ekteskap og lignende bare er en last for kvinnen, og at naturligvis skal vi forelske oss nettopp for å få barn. Om alle unge kvinner blir fôret med "sannheten" og sunn fornuft fra starten av så vil de ikke få barn. Ideen om kjærlighet og monogami er en fortelling vi blir servert som sagt for å få barn. Jeg syns det var ganske interessant å finne ut av, men skulle ønske jeg visste dette når jeg var yngre, for jeg er flau over å ha vært i forhold og å ha hatt sex! Anonymkode: 67c30...e24 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kan liste mine... - liker ikke å late som om jeg er en annen, i et forhold kan man ikke være seg selv, man må konstant være glad, kan aldri snakke om noe som er galt, er man trist så er det et problem, er man sliten etter jobb så er det et problem osv - pliktsex, jeg er glad i sex men å ha sex daglig byr meg imot, og det er tydeligvis umulig å finne en mann som syns 2-3 ganger i uka er nok, ergo må man ha pliktsex og det ORKER jeg ikke - det er 100% sjanse for at han vil være utro OM han får sjans på noen som er penere og yngre, men jeg bruker personlig ikke å gå for veldig kjekke menn så heldigvis er det usannsynlig, men det har vært ganske flaut å se på eksen prøve å være utro men så er det ingen som vil ha han 😂 - man er aldri bra nok, og man må konstant gjøre alt i hjemmet, ta vare på mannen som han er en unge, i tillegg til å ta vare på seg selv for å være konstant flidd og se bra ut, så skal man i tillegg jobbe for å bidra med inntekt, samt stå på pinne og være til støtte for han hele tiden uten å få noe som helst tilbake - emosjonell støtte er bare å droppe for menn evner ikke å sette seg inn i andres følelser, null empati eller hjelp å få - hele tiden måtte sammenligne seg med andre som han glor på eller runker til fordi han vil ha så mange andre men velger å være i et forhold for at noen skal ta vare på han og hjemmet hans og passe på han om han blir syk, mens om jeg blir syk så kan jeg risikere at han går ifra meg, fordi vanligvis gjør menn det - bli løyet til hele tiden - bli snakket negativt om til andre (de som vet de vet, mannsdominerte arbeidsmiljø osv, helt utrolig hvor mye dritt de snakker om konene sine) - går du for en mann som ikke har noe erfaring så er han bitter fordi han ikke får ligge med mange damer og aldri fornøyd, han tråkker på deg og får deg til å føle deg dårlig - det sies hele tiden at "menn gir opp sin lykke for familien", noe som er tull naturligvis men sier litt da, de er ikke lykkelige i forhold og med barn, de vil helst bare ligge rundt uten forpliktelser Jeg tror jeg har blitt aseksuell, når jeg tenker meg om... Og jeg har nettopp fylt 30, det var litt tidlig men leste en artikkel fra ei dame som sa at forelskelse skjer for at du skal reprodusere, med sunn fornuft så skjønner en at ekteskap og lignende bare er en last for kvinnen, og at naturligvis skal vi forelske oss nettopp for å få barn. Om alle unge kvinner blir fôret med "sannheten" og sunn fornuft fra starten av så vil de ikke få barn. Ideen om kjærlighet og monogami er en fortelling vi blir servert som sagt for å få barn. Jeg syns det var ganske interessant å finne ut av, men skulle ønske jeg visste dette når jeg var yngre, for jeg er flau over å ha vært i forhold og å ha hatt sex! Anonymkode: 67c30...e24 Hadde en mann skrevet dette, ville man blitt regnet som en grusom incel. Trist å høre du har hatt dårlig erfaringer. Du kan jo prøve å tenke at kjønnet ikke nødvendigvis er ensbetydende med å være et dårlig menneske. Lykke til. Anonymkode: 282d8...bc7 5 10
Mardina Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Kanskje like greit at du holder deg singel ja, med de "kravene" der 😳 Eller kjenner du absolutt alle mannfolk i Norge? For jeg kjenner meg ikke igjen på mange av punktene på listen 🤔 2 1
Sparkling_Pink Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Det siste året er hovedgrunnen til at jeg er singel at de jeg har nærmet meg har valgt å bli kjæreste med noen andre enn meg. Det har vært helt nydelige menn som jeg har følt meg veldig vel med. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde en mann skrevet dette, ville man blitt regnet som en grusom incel. Trist å høre du har hatt dårlig erfaringer. Du kan jo prøve å tenke at kjønnet ikke nødvendigvis er ensbetydende med å være et dårlig menneske. Lykke til. Anonymkode: 282d8...bc7 Forskjellen på meg og en incel er at jeg vil ikke menn vondt, ergo jeg vil ikke skade de, jeg er ikke slem mot de, jeg behandler de som mennesker. Men jeg vil ikke ha sex med de eller være intim med de, jeg stoler heller ikke på de og jeg snakker ikke om "dype" ting med de. Jeg har kompiser, en far jeg er glad i, en bror jeg er glad i. Så du kan gjerne sammenligne det med en incel som hater alle kvinner og ønsker kvinner direkte vondt. En incel vil si til en kvinne som har opplevd grusomme traumer at alt er hennes feil osv. Jeg ville aldri sagt det til en mann, fordi jeg vet at mennesker er slemme og ikke alt kan man vite på forhånd. Lykke til, jo takk, jeg har det ganske fint faktisk Anonymkode: 67c30...e24 10
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Er singel fordi jeg avsluttet forholdet med «mannen i mitt liv» for noen år siden. Jeg måtte for første gang i mitt voksne liv kun ha meg selv å tenke på. Være egoist og ikke ha noen andre sine behov å hensynta. Det var så deilig at nå ser jeg ingen vei tilbake inn i noe fast, forpliktende forhold. Det er ingen mann som i dag kan tilføre noe til livet mitt, som overgår hvor bra jeg har det uten😊 Anonymkode: 00ea0...e19 3 7 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskjellen på meg og en incel er at jeg vil ikke menn vondt, ergo jeg vil ikke skade de, jeg er ikke slem mot de, jeg behandler de som mennesker. Men jeg vil ikke ha sex med de eller være intim med de, jeg stoler heller ikke på de og jeg snakker ikke om "dype" ting med de. Jeg har kompiser, en far jeg er glad i, en bror jeg er glad i. Så du kan gjerne sammenligne det med en incel som hater alle kvinner og ønsker kvinner direkte vondt. En incel vil si til en kvinne som har opplevd grusomme traumer at alt er hennes feil osv. Jeg ville aldri sagt det til en mann, fordi jeg vet at mennesker er slemme og ikke alt kan man vite på forhånd. Lykke til, jo takk, jeg har det ganske fint faktisk Anonymkode: 67c30...e24 Nei, du bare tillegger alle menn egenskaper ikke alle menn har. Du fremstår bitter av erfaring. Det blir nok ikke vanskelig å holde seg single. Anonymkode: 282d8...bc7 5 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Har ingen nettverk. Er ikke på dating apps. Anonymkode: 51bd7...4f8 4 3
anon01 Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli - Velger å ikke ta meg til takke med hva som helst, menn som ikke kan rydde etter seg selv eller evne å se at noe må gjøres med boligen som faller sammen rundt han er nei takk. - Jeg ønsker for mye sex og kos. - Jeg er ikke på leit, eller jeg gjør meg ikke så voldsomt tilgjengelig. For ordens skyld, jeg lar meg gjerne spleise eller lignende fra venner, og har vært på flere dates de siste årene, men ingen har endt opp i noe forhold, noe som er helt OK 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Du lister jo opp trekk fra narsissisme lista. Så det er ikke rart om du heller bare vil være singel fremfor å bo sammen med en narsissist. Skulle ikke forundre meg om du er «people pleaser» i personlighetstype. Disse er som magnet på narsissister. Menn ER IKKE som den erfaringen du har gjort deg. Du har bare vært veldig uheldig. Kom deg opp på hesten igjen. Det er flere bra enn dårlig menn der ute. Anonymkode: 86c00...2da 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg kan liste mine... - liker ikke å late som om jeg er en annen, i et forhold kan man ikke være seg selv, man må konstant være glad, kan aldri snakke om noe som er galt, er man trist så er det et problem, er man sliten etter jobb så er det et problem osv - pliktsex, jeg er glad i sex men å ha sex daglig byr meg imot, og det er tydeligvis umulig å finne en mann som syns 2-3 ganger i uka er nok, ergo må man ha pliktsex og det ORKER jeg ikke - det er 100% sjanse for at han vil være utro OM han får sjans på noen som er penere og yngre, men jeg bruker personlig ikke å gå for veldig kjekke menn så heldigvis er det usannsynlig, men det har vært ganske flaut å se på eksen prøve å være utro men så er det ingen som vil ha han 😂 - man er aldri bra nok, og man må konstant gjøre alt i hjemmet, ta vare på mannen som han er en unge, i tillegg til å ta vare på seg selv for å være konstant flidd og se bra ut, så skal man i tillegg jobbe for å bidra med inntekt, samt stå på pinne og være til støtte for han hele tiden uten å få noe som helst tilbake - emosjonell støtte er bare å droppe for menn evner ikke å sette seg inn i andres følelser, null empati eller hjelp å få - hele tiden måtte sammenligne seg med andre som han glor på eller runker til fordi han vil ha så mange andre men velger å være i et forhold for at noen skal ta vare på han og hjemmet hans og passe på han om han blir syk, mens om jeg blir syk så kan jeg risikere at han går ifra meg, fordi vanligvis gjør menn det - bli løyet til hele tiden - bli snakket negativt om til andre (de som vet de vet, mannsdominerte arbeidsmiljø osv, helt utrolig hvor mye dritt de snakker om konene sine) - går du for en mann som ikke har noe erfaring så er han bitter fordi han ikke får ligge med mange damer og aldri fornøyd, han tråkker på deg og får deg til å føle deg dårlig - det sies hele tiden at "menn gir opp sin lykke for familien", noe som er tull naturligvis men sier litt da, de er ikke lykkelige i forhold og med barn, de vil helst bare ligge rundt uten forpliktelser Jeg tror jeg har blitt aseksuell, når jeg tenker meg om... Og jeg har nettopp fylt 30, det var litt tidlig men leste en artikkel fra ei dame som sa at forelskelse skjer for at du skal reprodusere, med sunn fornuft så skjønner en at ekteskap og lignende bare er en last for kvinnen, og at naturligvis skal vi forelske oss nettopp for å få barn. Om alle unge kvinner blir fôret med "sannheten" og sunn fornuft fra starten av så vil de ikke få barn. Ideen om kjærlighet og monogami er en fortelling vi blir servert som sagt for å få barn. Jeg syns det var ganske interessant å finne ut av, men skulle ønske jeg visste dette når jeg var yngre, for jeg er flau over å ha vært i forhold og å ha hatt sex! Anonymkode: 67c30...e24 🤮 Å herregud. Så mye bittert oppgulp og tillegging av tanker og meninger over på andre, som tydeligvis stammer fra ditt eget lave selvbilde og seksuelle dårlige selvtillit. Langt fra alle menn er sånn. Flertallet er ikke sånn, hvis jeg skal ta opptelling av alle de menn jeg kjenner. Jeg kjenner faktisk ingen menn som har vært utro.. (jeg er mann selv og hører mye sladder mellom gutta, men ikke om det.) Det finnes nok mange ulike grunner til at folk er single. Men du var tydeligvis bare ute etter å lage en tråd for å spy opp mannehat. Å oppsøke psykologisk hjelp er nok et bedre alternativ. Anonymkode: 0b655...eb5 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Fordi det er så komfortabelt å være singel. Anonymkode: 0f9b1...dd1 4 5
lolitsme Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Jeg setter stor pris på friheten min og derfor er jeg singel. Jeg er i tillegg aseksuell, så for de fleste kvinner blir nok det et stort krasj. 😂 2
Hmmmmmm Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Jeg elsker å være singel. Jeg orker heller ikke regelmessig sex. Slitsomt, og kjedelig. Jeg elsker å gjøre hva jeg vil. Spise middager jeg liker. Eie alle tingene mine helt selv. Slippe å høre andres meninger om mitt liv. Det har vært så godt at jeg har tenkt til å leve resten av livet mitt som singel! 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Grunnene mine er vel ganske like dine. Eneste er at mannen ikke forlot meg da jeg ble syk, han bare gikk rundt og forventet at jeg skulle yte 100% på hjemmebane likevel og ta meg av barnet mens han dro og dyrket hobbyen sin. Null, absolutt null, medfølelse å få, ikke noe. Det var som om sykdom ikke eksisterte når den rammet meg, men hvis HAN ble syk derimot.... gud bedre, himmelen ramlet omtrent ned, og han forventet at alle skulle stå på pinne for han! DA var det plutselig forventet at den syke skulle slippe å gjøre noe som helst. Jeg har vært i ett langvarig ekteskap og det holdt. Før det diverse forhold og kjærester, men det lengste før ekteskapet var tre år. Nå gidder jeg ikke mer. Menn orker jeg ikke. Det føles deilig og fritt å være singel. Og det kommer jeg til å forbli resten av livet. Anonymkode: 7d4df...076 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Fordi jeg vil det selv, og fordi jeg ikke vil risikere å få barn. Anonymkode: 16a1b...c4e 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Hmmmmmm skrev (2 minutter siden): Jeg elsker å være singel. Jeg orker heller ikke regelmessig sex. Slitsomt, og kjedelig. Jeg elsker å gjøre hva jeg vil. Spise middager jeg liker. Eie alle tingene mine helt selv. Slippe å høre andres meninger om mitt liv. Det har vært så godt at jeg har tenkt til å leve resten av livet mitt som singel! Som om jeg skulle skrevet det selv. Er vi også mer på den introverte siden muligens? Jeg føler det er en av grunnene også. Spesielt det å skulle slippe å høre meninger om mitt liv er fint. Folk skal alltid mene noe, spesielt menn. Blir aldri fantastisk nok. Tror også jeg satser på singel livet ut. Så slipper man å bli skuffet NOK EN GANG Anonymkode: 22f87...967 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 🤮 Å herregud. Så mye bittert oppgulp og tillegging av tanker og meninger over på andre, som tydeligvis stammer fra ditt eget lave selvbilde og seksuelle dårlige selvtillit. Langt fra alle menn er sånn. Flertallet er ikke sånn, hvis jeg skal ta opptelling av alle de menn jeg kjenner. Jeg kjenner faktisk ingen menn som har vært utro.. (jeg er mann selv og hører mye sladder mellom gutta, men ikke om det.) Det finnes nok mange ulike grunner til at folk er single. Men du var tydeligvis bare ute etter å lage en tråd for å spy opp mannehat. Å oppsøke psykologisk hjelp er nok et bedre alternativ. Anonymkode: 0b655...eb5 Først og fremst, jeg er enig med deg, ikke ts. Menn er ikke som dette og hun har bare vært uheldig. Men det litt finurlige er at oftest, kvinner som hater menn, er etter at de vært sammen med x antall menn over lang tid. Mens menn som hater kvinner er oftest incels som har aldri hatt et forhold. Anonymkode: 86c00...2da 2 1
Hmmmmmm Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som om jeg skulle skrevet det selv. Er vi også mer på den introverte siden muligens? Jeg føler det er en av grunnene også. Spesielt det å skulle slippe å høre meninger om mitt liv er fint. Folk skal alltid mene noe, spesielt menn. Blir aldri fantastisk nok. Tror også jeg satser på singel livet ut. Så slipper man å bli skuffet NOK EN GANG Anonymkode: 22f87...967 Ja, er introvert. Veldig godt å slippe å bli kritisert for valgene jeg tar. Folk i forhold, uansett om de er «bra» eller dårlige svelger kameler, så det holder. De prøver selvfølgelig å late som det ikker er så big deal, fordi det er krevede å gå. Jeg vil leve helt tro mot meg selv, det fortjener jeg! 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Mardina skrev (48 minutter siden): Kanskje like greit at du holder deg singel ja, med de "kravene" der 😳 Eller kjenner du absolutt alle mannfolk i Norge? For jeg kjenner meg ikke igjen på mange av punktene på listen 🤔 Leste ikke denne listen her som krav, men som kjipe erfaringer. Jeg kjente meg igjen her, men det er fordi jeg har blitt opplevd ting som gjør at det er vanskelig å stole på at den man treffer faktisk er ekte i sine intensjoner. Jeg er smertelig klar over at det ikke gjelder alle menn, men når man har blitt såret før blir man mye mer kritisk og tilbakeholden. Man legger mye tid og håp i dating og forhold. Og for noen er det å bli brent én eller to ganger nok til å tenke at dette tør vi ikke igjen. Tror ikke dette kun er forbeholdt kvinner altså... Anonymkode: 3c88b...2e2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå