AnonymBruker Skrevet 11. september #81 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 11.09): Nei det er jeg ikke. Så denne kommentaren var et barnslig sleivspark som mer avslører dine holdninger. Anonymkode: 72275...f07 Jo det er du. Anonymkode: 5a9a9...1c9
AnonymBruker Skrevet 11. september #82 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo det er du. Anonymkode: 5a9a9...1c9 Nei det er jeg ikke. Jeg har en veldig god mann, har sønner, og er på "menn side" i veldig mange debatter ang likestilling og kjønn. Er du en kvinnehater? Anonymkode: 72275...f07
AnonymBruker Skrevet 12. september #83 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2025 den 11.58): Det litt spesielle her er at du leste deg gjennom hele HI. Forbi: har jeg sett meg lei på at så mange tråder forsøples av... og forbi: Jeg lager derfor denne tråden for å selv lime inn slik forsøplende giftig dritt fra tilfeldige tråder.. Til fant siste setning "andre er også velkomne til å lime inn". Og så en "skjerp deg".. 🫢 Jeg tar dette som et eksempel for hele tråden. Det fremstår giftig og høres ut som kommer fra en sinna person som ønsker å være kjip. Hvorfor forsøke å benekte at det finnes kvinnehatende menn? Tar en repeat av denne: Ikke vie oppmerksomheten deres så mye til kvinner. Ta heller en titt på deres sterke "brødre". En skikkelig solid, karaktersterk, pålitelig og mentalt moden MANN. Det er han dere bør se på og tilstrebe å bli som. Fremfor å velte og rulle dere i egen giftig dritt. Jeg er sikker på at dere vil vokse mye på det. Anonymkode: 72275...f07 Tråden er helt mislykket i med tanke på hva målet var. Nå er det 5 sider med metadebatt og et par innlimte tråder som på ingen måte vinner noen pris i "kvinnehat". Alltid like morsomt å se sånne som deg som henvender seg til "dere", som om menn opptrer som en homogen og ensartet gruppe med akkurat samme meninger. Og så den belærende tonen da, virkelig så jeg suger til meg lærdom her nå.... Anonymkode: 4ac80...8b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #84 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 22.28): Temmelig stor kontrast i disse som du later til å ikke forstå. Er du som må skjerpe deg, du fremstår særdeles bitter og hatsk. Anonymkode: 72275...f07 Jepp. Når noen hiver ut totalt motstridende meldinger i hytt og gevær skal jeg være den første til å innrømme at jeg har problemer med forståelsen. Trist at jeg fremstår bitter og hatsk for deg, tror ingen har sagt det til meg før. Anonymkode: 4ac80...8b9
AnonymBruker Skrevet 12. september #85 Skrevet 12. september Hate blir vel et sterkt ord men jeg misliker også kvinner sterkt. Og jeg er kvinne selv. Menn har vel sine egne grunner, som jeg ikke kan relatere til. Men med tanke på at jeg vet akkurat hvor demonisk kvinner kan være, så tviler jeg ikke på at grunnene deres stemmer overens med virkeligheten. Anonymkode: 25e99...16c 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #86 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jepp. Når noen hiver ut totalt motstridende meldinger i hytt og gevær skal jeg være den første til å innrømme at jeg har problemer med forståelsen. Trist at jeg fremstår bitter og hatsk for deg, tror ingen har sagt det til meg før. Anonymkode: 4ac80...8b9 Det kan se ut som du mente denne ironisk. Og at du kanskje er en av den som liker å spre hatefulle meldinger basert på kjønn. Du gjør narr av tråden men det fremstår også som du finner den veldig provoserende. Så det er vel egentlig litt spot on da. Anonymkode: ca7a2...d96
AnonymBruker Skrevet 13. september #87 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hate blir vel et sterkt ord men jeg misliker også kvinner sterkt. Og jeg er kvinne selv. Menn har vel sine egne grunner, som jeg ikke kan relatere til. Men med tanke på at jeg vet akkurat hvor demonisk kvinner kan være, så tviler jeg ikke på at grunnene deres stemmer overens med virkeligheten. Anonymkode: 25e99...16c Om man er kvinne eller mann, og sier at misliker sterkt halvparten av befolkningen pga deres kjønn.. så er jo det akkurat samme tåpelige kjønnsfokus. Hvorfor ikke mislike sterkt personer heller? Anonymkode: ca7a2...d96 2
AnonymBruker Skrevet 14. september #88 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det kan se ut som du mente denne ironisk. Og at du kanskje er en av den som liker å spre hatefulle meldinger basert på kjønn. Du gjør narr av tråden men det fremstår også som du finner den veldig provoserende. Så det er vel egentlig litt spot on da. Anonymkode: ca7a2...d96 Finner ikke tråden provoserende, skal mye til for å la meg provosere av skitprat på nett. Det første avsnittet mente jeg selvfølgelig. Det er umulig å forstå noen som skriver helt usammenhengende. Og så syns jeg det er tåpelig med brukerdebatt og det å kalle andre for bitter og hatsk når man ikke har noen fornuftige argumenter. Men hey, dette er jo KG, å snakke nedlatende om andre, tråkke dem ned og generelt oppføre seg barnslig og umoden er jo selve DNA'et til dette hølet. Så jeg er ikke overrasket. Og jeg er ikke overrasket over at det dukker opp tråder som dette, som faller sammen fullstendig, fordi dette kvinnehatet som noen fantaserer om er nærmest ikkeeksisterende. Og det har vi jo nettopp fått bekreftet med denne stusslige tråden. Som er i ferd med å dø ut. Ja jeg gjør virkelig narr av denne tråden. Så der er du spot on. Men provoserende? Nah, det er så mye drit her at dette bare føyer seg inn i rekka. Anonymkode: 4ac80...8b9
AnonymBruker Skrevet 14. september #89 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2025 den 22.36): Tråden er helt mislykket i med tanke på hva målet var. Nå er det 5 sider med metadebatt og et par innlimte tråder som på ingen måte vinner noen pris i "kvinnehat". Alltid like morsomt å se sånne som deg som henvender seg til "dere", som om menn opptrer som en homogen og ensartet gruppe med akkurat samme meninger. Og så den belærende tonen da, virkelig så jeg suger til meg lærdom her nå.... Anonymkode: 4ac80...8b9 At sinna-folket kommer hit selv med bitterheten er jo også ok. Og du har misforstått om du tror jeg har tenkt å vinne en pris med denne tråden, hehe. Som så mange tråder som er denne et hjertesukk hvor jeg skrev ut min hjertens mening. Om jeg ikke hadde kalt den samletråd.. og at jeg skulle lime inn stygge kommentarer, så hadde nok slike som deg bare liret av seg litt der og da og glemt den. Det er fult av tråder her hvor kjønn og kjønnshat blir diskutert. Og hvor den som blir provosert over å høre ordet "kvinnehat" får legge igjen noen strofer. Å henvende seg til "dere", er haterne. Sikkert provoserende der den treffer. Selv er jeg ikke like aktiv på KG som jeg var i sommer. Jeg tror nesten du har kommentert mer her nå enn jeg selv. Anonymkode: 72275...f07
AnonymBruker Skrevet 14. september #90 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Finner ikke tråden provoserende, skal mye til for å la meg provosere av skitprat på nett. Det første avsnittet mente jeg selvfølgelig. Det er umulig å forstå noen som skriver helt usammenhengende. Og så syns jeg det er tåpelig med brukerdebatt og det å kalle andre for bitter og hatsk når man ikke har noen fornuftige argumenter. Men hey, dette er jo KG, å snakke nedlatende om andre, tråkke dem ned og generelt oppføre seg barnslig og umoden er jo selve DNA'et til dette hølet. Så jeg er ikke overrasket. Og jeg er ikke overrasket over at det dukker opp tråder som dette, som faller sammen fullstendig, fordi dette kvinnehatet som noen fantaserer om er nærmest ikkeeksisterende. Og det har vi jo nettopp fått bekreftet med denne stusslige tråden. Som er i ferd med å dø ut. Ja jeg gjør virkelig narr av denne tråden. Så der er du spot on. Men provoserende? Nah, det er så mye drit her at dette bare føyer seg inn i rekka. Anonymkode: 4ac80...8b9 Kvinnehat finnes. Mannshat også. Akkurat her er det kvinnehat jeg skrev om. Det er logisk at de som ér kvinnehatere finner det provoserende å høre ordet "kvinnehat". Og da føler for å gjøre narr av hele temaet. Og mye bruk av ironi og nedlatenhet, gjør at fremstår hatsk og bitter. Anonymkode: 72275...f07
AnonymBruker Skrevet 14. september #91 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At sinna-folket kommer hit selv med bitterheten er jo også ok. Og du har misforstått om du tror jeg har tenkt å vinne en pris med denne tråden, hehe. Som så mange tråder som er denne et hjertesukk hvor jeg skrev ut min hjertens mening. Om jeg ikke hadde kalt den samletråd.. og at jeg skulle lime inn stygge kommentarer, så hadde nok slike som deg bare liret av seg litt der og da og glemt den. Det er fult av tråder her hvor kjønn og kjønnshat blir diskutert. Og hvor den som blir provosert over å høre ordet "kvinnehat" får legge igjen noen strofer. Å henvende seg til "dere", er haterne. Sikkert provoserende der den treffer. Selv er jeg ikke like aktiv på KG som jeg var i sommer. Jeg tror nesten du har kommentert mer her nå enn jeg selv. Anonymkode: 72275...f07 Jeg anbefaler deg å lese Don Quijote, hvis du ikke har gjort det, spesielt der han kjemper mot vindmøller. Anonymkode: 4ac80...8b9
AnonymBruker Skrevet 14. september #92 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg anbefaler deg å lese Don Quijote, hvis du ikke har gjort det, spesielt der han kjemper mot vindmøller. Anonymkode: 4ac80...8b9 Jeg for min del kjemper ingen kamp. Du har nok tillagt denne tråden litt for mye. Imidlertid kan det virke som du kjemper en kamp MOT dette som kalles kvinnehat. Stemmer det? At hvis noen nevner kvinnehat, så skal de latterliggjøres? Mener du an incel-propaganda ikke finnes? Anonymkode: 72275...f07
AnonymBruker Skrevet 14. september #93 Skrevet 14. september Hmmmm 🤔 Det er opprettet en fast tråd om hat, men andre tråder blir slettet. Jeg forstår virkelig ingenting av hva som foregår her inne?? Jeg hater ingen mennesker. Jeg hater ikke menn. Er det urettferdighet reagerer jeg kraftig. Anonymkode: 6f5fa...62c
AnonymBruker Skrevet 15. september #94 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 16.06): Etter å ha vært aktiv bruker på kvinneguiden en stund, har jeg sett meg lei på at så mange tråder forsøples av kvinnehatende menn. De kommer inn her og der med sine nedlatende og giftige holdninger. Der en kvinne i sårbar situasjon søker råd, ser de sitt snitt til å sparke en som ligger nede ved å finne opp en sårende kommentar. Om en kvinne søker råd ang forholdet sitt, kommer de inn med et stikk om at hun har all feil. Alt er ensidig, og formidler ingen nyanser eller refeksjoner. Og det handler i liten grad om temaet i tråden. Men ene og alene hat mot kvinner, kun av å være kvinne. Jeg tenker at dette kvinnehatet på KG er skadelig. Endel mennesker sliter med å finne seg partner, både kvinner og menn. Men menn blir foret med en løgnfull propaganda over skyld og dermed årsak til problemet med å finne partner. "Det er kvinnens skyld, fordi kvinner er sånn og sånn". Reflekterte folk skjønner at ingen kvinner er like, men dessverre er det noen mennesker som blir forsøplet av disse fordommene. Disse elsker også å "frelse" flere menn inn til hatet. Og de bruker KG som en kanal for sin nedlatende reklame. Alltid som anonym bruker. Sånn at det skal være umulig å se om det er mange, eller om det er samme individ som har mye tid til overs til å sitte å bitre og forpeste. Andrew Tate har dummet seg ut ved å vise at han ikke er en populær influenser, men en voldelig kvinnehater. Men hans traumer og fordommer har blitt svelgt av noen få menn, som velger å hate fremfor å ta en titt på egen oppførsel og verdier. Og som flittig sprer giften videre. Jeg lager derfor denne tråden for å selv lime inn slik forsøplende giftig dritt fra tilfeldige tråder. For administratorene vil det være synlig hvor ofte samme bruker går igjen for å spre sitt hat. Og om det er en bruker som KUN bruker kontoen sin til å være en nedlatende mannlig bitch. Ved å klikke på pilen øverst til høyre i det kommenterte svaret, kan man gå tilbake til aktuell tråd. Andre er også velkomne til å lime inn. Anonymkode: 72275...f07 Haha. Herlig satire. Anonymkode: 605bd...190
AnonymBruker Skrevet 15. september #95 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hmmmm 🤔 Det er opprettet en fast tråd om hat, men andre tråder blir slettet. Jeg forstår virkelig ingenting av hva som foregår her inne?? Jeg hater ingen mennesker. Jeg hater ikke menn. Er det urettferdighet reagerer jeg kraftig. Anonymkode: 6f5fa...62c Jeg var heller ikke oppmerksom på at det finnes noen som hater, eller misliker så sterkt, på bakgrunn av kjønn. Enten har kvinneguiden blitt en kanal for å spre sinnet sitt, eller så blir folk provoserte av hverandre. I alle fall er det veldig negativt. Anonymkode: ca7a2...d96
AnonymBruker Skrevet 16. september #96 Skrevet 16. september I sommer ramlet jeg over en tråd der en mor fortalte om at barnet hennes på to år hadde blitt dyttet og ropt til av en fremmed kvinne. Hovedvekten av svarene (fra andre kvinner) i tråden var stygge angrep på moren og stygg omtale av barn som «ekle snørrete drittunger» osv., og flere av de verste innlegene (noen slettet nå) fikk over hundre likes. Jeg tror aldri jeg har sett så mye stygg oppførsel i noen annen tråd her inne, og i alle fall ikke som fikk så mye støtte av kvinneguidens brukere. Det er sikkert behagelig å skylde alt på ‘hatefulle menn’, men til tross for temperatur i politikkdelen av forumet er de virkelig mørke trådene svært kvinnedominerte, og jeg tror nok en del av disse også bidrar med sitt i trådene der «kjønnsdebatt» kommer opp. Anonymkode: a48f7...86b
AnonymBruker Skrevet 17. september #97 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): I sommer ramlet jeg over en tråd der en mor fortalte om at barnet hennes på to år hadde blitt dyttet og ropt til av en fremmed kvinne. Hovedvekten av svarene (fra andre kvinner) i tråden var stygge angrep på moren og stygg omtale av barn som «ekle snørrete drittunger» osv., og flere av de verste innlegene (noen slettet nå) fikk over hundre likes. Jeg tror aldri jeg har sett så mye stygg oppførsel i noen annen tråd her inne, og i alle fall ikke som fikk så mye støtte av kvinneguidens brukere. Det er sikkert behagelig å skylde alt på ‘hatefulle menn’, men til tross for temperatur i politikkdelen av forumet er de virkelig mørke trådene svært kvinnedominerte, og jeg tror nok en del av disse også bidrar med sitt i trådene der «kjønnsdebatt» kommer opp. Anonymkode: a48f7...86b Ja det var en veldig splittet tråd ser jeg. Noen uttrykker seg hatefult mot moren, andre mot den gamle damen som dyttet.. Har sett mange hete debatter mellom foreldre og frivillig barnløse, og kan fremstå som de elsker å mislike hverandre. Når det kommer til kjønn tror jeg mange kvinner ikke er noe bedre. Og det er akkurat like teit når kvinne sier at hun hater menn. Eller kvinner. Altså alle, på bakgrunn av kjønn. Anonymkode: 72275...f07
AnonymBruker Skrevet 17. september #98 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2025 den 16.20): Jeg for min del kjemper ingen kamp. Du har nok tillagt denne tråden litt for mye. Imidlertid kan det virke som du kjemper en kamp MOT dette som kalles kvinnehat. Stemmer det? At hvis noen nevner kvinnehat, så skal de latterliggjøres? Mener du an incel-propaganda ikke finnes? Anonymkode: 72275...f07 Var jeg i det hele tatt innom NOE av det du prøver å klistre på meg her? Anonymkode: 4ac80...8b9
AnonymBruker Skrevet 17. september #99 Skrevet 17. september Spesielt den kroniske online delen av unge menn kan være skikkelig misogynistiske. Sønnen min på 15 gamer litt, og han forteller om et åpent hat og en sterk ordbruk mot jenter på noen av de kanalene. Vi har hatt mange samtaler om det, og nå (enn så lenge?) er han på at de guttene der er "losers". Det skaper jo bare en sterkere splid mellom kjønnene. Det har vi jo sett under valget. Kvinner og menn er politiske motpoler. Det eneste det vil føre til er at den nye generasjonen ikke klarer å relatere til det motsatte kjønn, og vi skaper en ny generasjon som ikke stoler på det motsatte kjønn og deres hensikter. Ingen jenter og kvinner vil ha en mann med sånne holdninger. Anonymkode: 7aacc...f32 3
AnonymBruker Skrevet 23. september #100 Skrevet 23. september Jeg synes jeg oftere ser eksplisitt hatefulle innlegg mot menn enn kvinner her inne, men jeg leser flere innlegg her til at mye av det en omtaler som hat mot kvinner ofte er ulike meninger og holdninger. Eksempelvis at en kan finne divergerende syn på dating, kjønnsroller osv. som hatefulle selv om ordene i seg selv ikke er stygge. Det er veldig sjelden jeg ser innlegg som det under rettet mot kvinner: Anonymkode: a48f7...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå