Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (13 minutter siden):

Hva om en mann synes du går i stygg truse?

Da ødelegger det minst 2 år av livet mitt.

Anonymkode: 19764...ff6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med kvinner som hater men da? Hva med dem?

Anonymkode: 05702...aca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva med kvinner som hater men da? Hva med dem?

Anonymkode: 05702...aca

de holder seg sikkert fysisk unna menn for det meste og vil ikke ha dem nær seg. så det oppstår ikke "situasjoner" i like stor grad som når menn oppsøker kvinner. 

Anonymkode: 978f9...ef1

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er jo at for de mest innbitte KG-geriljadamene så er ethvert motargument fra en mann for kvinnehat å regne. De takler rett og slett ikke å bli motsagt, særlig ikke av menn, og da kooooser de seg i offerrollen mens de skriker KVIIIIINNNNNEHAAAT!!!

Men jeg venter fortsatt tålmodig på at denn tråden skal drukne i kvinnehat-innlegg 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 4ac80...8b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Problemet er jo at for de mest innbitte KG-geriljadamene så er ethvert motargument fra en mann for kvinnehat å regne. De takler rett og slett ikke å bli motsagt, særlig ikke av menn, og da kooooser de seg i offerrollen mens de skriker KVIIIIINNNNNEHAAAT!!!

Men jeg venter fortsatt tålmodig på at denn tråden skal drukne i kvinnehat-innlegg 🤣🤣🤣🤣

Tror faktisk mange forsvinner snart på KG. Jeg orker i alle fall ikke det fokuset fra den type menn, og det handler aldri om noe annet enn seksuelle ting. Enten direkte eller indirekte. Har dealet med slike IRL så føler jeg er ferdig med sånt. Trenger resten av min sårt tiltrengte empati for meg selv. 

Anonymkode: 978f9...ef1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at kvinner tåler dårligere å bli motsagt enn menn? 

Du trenger ikke å dra langt for å finne incels med kvinnehat 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: ca7a2...d96

AnonymBruker
Skrevet
Ruskesara1973 skrev (På 27.8.2025 den 21.18):

Jeg synes helt ærlig hele KG er et hatforum. 

Menn som hater kvinner.

Kvinner som hater menn

Kvinner som hater kvinner

osv osv ...🥴

Hehe, høres ut som talen til kong Harald omskrevet av lille Marius. 

Anonymkode: 39177...9da

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe, høres ut som talen til kong Harald omskrevet av lille Marius. 

Anonymkode: 39177...9da

🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 18.19):

Mener du at kvinner tåler dårligere å bli motsagt enn menn? 

Du trenger ikke å dra langt for å finne incels med kvinnehat 🤣🤣🤣🤣

Denne tråden er jo et glimrende eksempel på at du tar feil 🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å kverulere på at det finnes en god dose kvinnehat viser bare dumhet. Det er de samme som hele tiden vil diskutere det feministerte skolesystemet og de feministiske mannehaterne. Da trenger de ikke samle opp beviser for å backe påstandene, men de har nok av kallenavn og analyser. For øvrig ofte noen av de samme som selv er nedlatende overfor damer og snakker om kvinners "natur". The irony.

Anonymkode: b2a62...959

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hele denne tråden

viser eksempler på slike menn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg må legge til, det er laaaangt mer kvinnehat på KG enn ute i den virkelige verden. Har aldri opplevd det som et problem der ute, ble egentlig først klar over det etter begynte å bruke KG. Så dette forumen må ha blitt tatt opp som en slags forkynner-kanal for deres problemer med kvinner. 

• Liker 3
Skrevet

Ofte blir slike tråder og innlegg slettet. Men det er klart at det ofte dukker opp tråder rettet mot kvinner angående dating, valg av partner, sex og barn som tydelig kommer fra en eller flere incels. Disse trådene blir jo slettet før det dukket opp nye.

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen tvil om at mange menn kan være skarpe i pennen. Samtidig opplever jeg ofte at mange kvinner nærmest har nulltoleranse for kritikk fra menn – både på KG og i samfunnet ellers. Når det gjelder kritikk rettet mot unge gutter eller hvite middelaldrende menn, er det derimot langt større aksept for negative karakteristikker fra det feminine kjønn. Jeg konstaterer derfor at listen ligger svært lavt for når begrepet ‘kvinnehat’ tas i bruk.

Dette illustrerer en av forskjellene mellom kjønnene. Det er nok også slik at en del menn synes det er underholdende å provosere kvinner, og i mange tilfeller går de altfor langt i måten de uttrykker seg på. Men samtidig bør man kunne diskutere kjønnsroller og kritikk på en åpen måte – uten at enhver uenighet blir stemplet som hat.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr X skrev (5 timer siden):

Det er ingen tvil om at mange menn kan være skarpe i pennen. Samtidig opplever jeg ofte at mange kvinner nærmest har nulltoleranse for kritikk fra menn – både på KG og i samfunnet ellers. Når det gjelder kritikk rettet mot unge gutter eller hvite middelaldrende menn, er det derimot langt større aksept for negative karakteristikker fra det feminine kjønn. Jeg konstaterer derfor at listen ligger svært lavt for når begrepet ‘kvinnehat’ tas i bruk.

Dette illustrerer en av forskjellene mellom kjønnene. Det er nok også slik at en del menn synes det er underholdende å provosere kvinner, og i mange tilfeller går de altfor langt i måten de uttrykker seg på. Men samtidig bør man kunne diskutere kjønnsroller og kritikk på en åpen måte – uten at enhver uenighet blir stemplet som hat.

Her er et eksempel hvor jeg skulle ønske at du skrev: "Det er ingen tvil om at mange mennesker kan være skarpe i pennen. Samtidig opplever jeg ofte at mange personer nærmest har nulltoleranse for kritkk fra andre." 

Når det handler om å kritisere et helt kjønn på bakgrunn av deres personlige opplevelse av at mange med dét kjønnet deler karaktertrekk, så mener ikke jeg for min del at det er kvinnehat/mannehat. Det er mer bare en personlig feiltenkning, og kritikk er noe helt annet enn hat. Alle har vel kanskje gått i det å si, i alle fall tenke "typisk kvinne / typisk mann". Og veldig mange er elendige på å motta kritikk. 

Kvinnehat er noe annet, og mye skumlere. Med en grunntanke om at kvinner skal behandles dårlig. 

• Nyttig 3
Skrevet
Eureka! skrev (1 time siden):

Her er et eksempel hvor jeg skulle ønske at du skrev: "Det er ingen tvil om at mange mennesker kan være skarpe i pennen. Samtidig opplever jeg ofte at mange personer nærmest har nulltoleranse for kritkk fra andre." 

Når det handler om å kritisere et helt kjønn på bakgrunn av deres personlige opplevelse av at mange med dét kjønnet deler karaktertrekk, så mener ikke jeg for min del at det er kvinnehat/mannehat. Det er mer bare en personlig feiltenkning, og kritikk er noe helt annet enn hat. Alle har vel kanskje gått i det å si, i alle fall tenke "typisk kvinne / typisk mann". Og veldig mange er elendige på å motta kritikk. 

Kvinnehat er noe annet, og mye skumlere. Med en grunntanke om at kvinner skal behandles dårlig. 

Opplever du ofte din definisjon av kvinnehat her på KG?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hele denne tråden

Jeg har ikke lest hele tråden, men av det jeg leste virket den mer preget av noen ganske aparte fordommer mot og tilnærminger til menn, blant annet kvinner som går rundt og "tester" menn de møter for å lete etter kvinnehat og tror de leser menns tanker gjennom deres "amfibieblikk". 

Anonymkode: a48f7...86b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hele denne tråden

Den tråden er vel et glimrende eksempel på mannehat? Det tyter jo over av karakteristikker av menn med amfibieøyne og det som verre er. Det eneste kvinnehatet jeg fant var mot de kvinnene som hadde et mer nyansert syn - de ble sablet ned av de kvinnelige mannehaterne, uthengt som svikere av kjønnet sitt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr X skrev (12 timer siden):

Opplever du ofte din definisjon av kvinnehat her på KG?

Ja. Eksempler der jeg har reagert er tråder hvor temaet kommer inn på antall sexpartnere. Enten som trådens tema, eller at det bare kommer stikk "fra sidelinjen". Det har sjokkert meg at det finnes menn i 2025 med slike holdninger. Som er særdeles nedlatende mot kvinner som har hatt mer enn 3-5 partnere. De blir stemplet med ord.. men spesielt også da at de kan behandles dårlig, utnyttes og "playes" med. 

Jeg tenker at folk må få ha de preferansene de vil, men det er spesielt at noen menn synes det er greit å selv ha et veldig høyt antall, og samtidig ha en nedlatende holdning til kvinner med samme liv, og så å spre sitt synspunkt nærmest som en propaganda. 

Har også sett endel der kvinne spør spørsmål i tråd ang å slite med sexlyst i ekteskapet, hvor det kommer svar at hun ikke fortjener en mann om hun ikke tilfredsstiller ham. At hun må akseptere at han er utro, eller bare gjøre sin plikt. 

Har sett mange slike, men kanskje er det få individer som skriver mange kommentarer. Så det var "min definisjon" av kvinnehat på KG. Det er kanskje ikke "din definisjon"? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men jeg må legge til, det er laaaangt mer kvinnehat på KG enn ute i den virkelige verden. Har aldri opplevd det som et problem der ute, ble egentlig først klar over det etter begynte å bruke KG. Så dette forumen må ha blitt tatt opp som en slags forkynner-kanal for deres problemer med kvinner. 

Deler samme opplevelse som deg. Og tror absolutt at disse bitre mennene har samlet seg på KG. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...