Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere der ute!

Trenger litt innspill,for aner ikke helt hva jeg skal gjøre her ...

Kortversjonen er at jeg har hatt litt kontakt med en jente,som virker veldig lik meg i måten å leve på.

Det er mye puls,hun drar ofte ut og er sosial-noe jeg savner sårt-Derfor har vi hatt litt kontakt,og hun har sagt hun er på leting etter nye venninner.

Men så er det skjedd en snuoperasjon midt i det hele. Det er faktisk ikke første gangen... ..

Føler jo vi har fått litt historie sammen nå, da vi har hatt litt kontakt tidligere,men ble avbrutt paga at vi ikke ble enige om hvordan hun da prioriterte andre fremfor meg.. ...

Naturlig nok,ble dette et tema denne gangen også, men da i en roligere form. Hun forteller at hun har det vanskelig.

Bilen bryter ned,hun må finne ny(får hjelp av faren hennes til å lete etter ny bil) (Btw, (vi er i 30 årene begge to).

Hun sliter med å få jobb,paga helseproblemer har hun maks 60%jobb, hun har depresjon og endel andre ting jeg ikke husker akk nå.

Hun sier det ikke handler om at hun ikke vil bli kjent,men hun har ikke overskudd.

Samtidig som hun sier hun er blakk,fordi vikar jobben hun hadde, har gått ut,og hun vil kun ha jobb i barnehage,og dette er vanskelig der hun bor med jobb-også generelt,sa hun.. ..

Videre til neste dag, MASSE bilder ute på restaurant,med venninner,pizza og vin. 2 poster om den herlige sommeren,som går veldig bra med de minst 4-5 andre postene på insta fra festival,konsert og kveld fra et utested,en vinkveld,og 2 middager ute på restaurant..

Jeg sitter igjen litt overrasket,og jeg kan faktisk ikke helt se dette😅

At det skal være såpass forsjell på et glass ute,dersom hun faktisk føler kjemi(noe hun ikke hadde trengt å si,derfor velger jeg tro dette er sant.)

Jeg skrev kommentarer,på insta-Positiv og oppløftende om hvordan alt så ut-

Og fordi jeg vil ha kontakt med henne,sa jeg, på melding,også at det hadde vært hyggelig å holde kontakten,etterhvert-Hun er ikke typen til å svare på nye har jeg skjønt-men slike ting er jo faktisl verdt å si noe på?

Videre skrev jeg noe i liknende som at jeg ikke aner om det. Blir feil eller rart å skrive kommentarer,men at det er en fin måte å holde kontakten på,imens?:)

Denne fikk jeg ikke svar på,og jeg sliter virkelig med å tro på hva hun tidligere hat sagt er sant? Ihvertfall med å ikke skrive noe tilbake om at jeg vet ikke om hun tenker over det,men hadde vært hyggelig å få respons på noe av det jeg skrev,og st det faktisk ER litt vanskelig å stole på hva hun sier..

Men igjen,synes dette er unødvendig og merker jeg blir irritert ...

Noen her inne som tenker litt som henne,og kan komme med innspill til hva som er lurt å gjøre her?

Jeg begynner tvile sterkt på alt,og ser heller ikke at hun skulle unødvendig lyve om noe som ikke er nødvendig. ?? Men ja,hva har dere her inne å komme med da?:)

På forhånd takk for svar!:)

Anonymkode: 98909...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du skrevet om henne før?

Anonymkode: 37af2...d4d

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke du skrevet om henne før?

Hæ?

Nei,dette er som jeg skriver-hvor vi står-merkelog sr du skriver fremmed person,antar at du kjenner meg og vet jeg hsr vært her før??

Synes det er spesiell måte å imøtekomme en tråd her inne på,særlig siden det er ganske langt utenfor tema i tråden min😹👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var utrolig vanskelig å lese og forstå. Hva er kjernen i det du lurer på? Er det at hun sier hun ikke har penger/tid/overskudd, men så ser du at hun bruker tid og penger med andre venninner?

Hva skjer hvis du ikke tar kontakt på en stund, tar hun kontakt med deg da?

Anonymkode: a2afc...b93

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke interessert, det hun sier er bare en høflighetsfrase.

Anonymkode: eba09...a51

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det virkelig mulig at to voksne personer klarer å lage så mye styr. 

Ah. Beklager. Så først nå at det er snakk om to kvinner. 

Da er det bare å fortsette. 🍿

Anonymkode: 6c680...53b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dette var utrolig vanskelig å lese og forstå. Hva er kjernen i det du lurer på? Er det at hun sier hun ikke har penger/tid/overskudd, men så ser du at hun bruker tid og penger med andre venninner?

Hva er det du ikke forstår,egentlig?😹

Jeg skriver det jo svart på hvitt..

Jeg lurer på masse forskjellig,men hvis du ikke forstår,så synes jeg det ikke er vits i å be om råd heller-sprry altså-men ellers takk!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner deg igjen, TS. Skrivestilen er veldig spesiell, samt den umiddelbart frekke måten å svare kommentarer på.

For å svare på spørsmålet ditt (som du vel har fått svar på mange ganger før i de tidligere trådene dine): Hun virker ikke veldig interessert så jeg hadde ikke brukt mer tid på henne. Hun kan ta kontakt med deg hvis hun ønsker noe mer vennskap.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på masse forskjellig,men hvis du ikke forstår,så synes jeg det ikke er vits i å be om råd heller-sprry altså-men ellers takk!:)

I alle dager

Anonymkode: e89ec...f95

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da tror jeg ikke du vil få mange svar, for dette var vanskelig å forstå. Jeg råder deg til å lese gjennom det du skriver før du poster, så kan du luke ut litt skrivefeil og rette opp setninger, slik at de blir lesbare.

Anonymkode: b9afc...b69

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kjenner deg igjen, TS. Skrivestilen er veldig spesiell, samt den umiddelbart frekke måten å svare kommentarer på.

For å svare på spørsmålet ditt (som du vel har fått svar på mange ganger før i de tidligere trådene dine): Hun virker ikke veldig interessert så jeg hadde ikke brukt mer tid på henne. Hun kan ta kontakt med deg hvis hun ønsker noe mer vennskap.

Nei,du kjenner meg nok ikke igjen.

Autokorreten min er spnn,og jeg gidder ikke sitte på mobilen 50% av tiden fordi du skal bli fornøyd.

Klarer du ikke lage mening,så ikke lagt dårlig stemning i MIN tråd! 

Ha deg ut!:)

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg ikke du vil få mange svar, for dette var vanskelig å forstå. Jeg råder deg til å lese gjennom det du skriver før du poster, så kan du luke ut litt skrivefeil og rette opp setninger, slik at de blir lesbare.

Anonymkode: b9afc...b69

Jeg snakker med folk som forstår hva jeg leser hele tiden,og det er ikke noe problem å legge til sunn fornuft -Klarer du ikke si noe,så bare å ut er ikke verre

Kan bare ikke tro st du tenker jeg kommer til å endre fordi du ikke klarer legge sammen 2+2,sprry altså -men du blir for dumt,rett og slett😹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Vanskelig å være uenig i dette. Ellers er jeg enig med den som sier at dette har du skrevet om før - du er svært lett å kjenne igjen på skrivestil (inkludert skrivefeil) og måten du svarer folk på. 

Anonymkode: bb194...bdb

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker med folk som forstår hva jeg leser hele tiden,og det er ikke noe problem å legge til sunn fornuft -Klarer du ikke si noe,så bare å ut er ikke verre

Kan bare ikke tro st du tenker jeg kommer til å endre fordi du ikke klarer legge sammen 2+2,sprry altså -men du blir for dumt,rett og slett😹

Hvorfor så nebbete?

Anonymkode: e89ec...f95

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ?

Nei,dette er som jeg skriver-hvor vi står-merkelog sr du skriver fremmed person,antar at du kjenner meg og vet jeg hsr vært her før??

Synes det er spesiell måte å imøtekomme en tråd her inne på,særlig siden det er ganske langt utenfor tema i tråden min😹👏

Slutt å lyv, du har skrevet her inne før. Jeg har fulgt flere av dine tidligere tråder.

Ta hintet, hun ikke ønsker ikke å ha kontakt med deg. Er du så vanskelig for deg å forstå? Har du mangel på sosial antenner?

Anonymkode: d2876...942

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette stedet er noe av det rareste jeg har sett!!

Første som møter leg er vilt fremmede som tror de kjenner meg av en skrivestil,noen tror de vet hvem jeg er-imens andre kommenterer på at de ikke forstår,istedenfor å prøve forstå,noe som er super enkelt!

Dette skal være et sted for innspill,ikke norsk rettestil. 

Jeg er skuffa 😹😹 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å være uenig i dette. Ellers er jeg enig med den som sier at dette har du skrevet om før - du er svært lett å kjenne igjen på skrivestil (inkludert skrivefeil) og måten du svarer folk på. 

Jaja, hva skal jeg si..😹😹

Herregud. ...

Tro hva du vil,men dette var jo ikke engang i nærheten av hva jeg spurte om-faktisk helt psycho,hvordan dette er et tema hos folk sånn helt ut av det blå...

Lykke til a!😹😹

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på mistanken om at jeg har lest en lang tråd fra deg tidligere. Om ikke det er tilfellet, så sliter iallfall dere begge to med noe av det samme.

Din tilknytning til denne venninnen høres litt barnslig ut. Hvis dere ikke er blitt superclose så synes jeg det er litt grenseoverskridende og atter en gang ta opp at du ikke føler deg prioritert. En slik samtale ville jeg kun tatt med mine aller nærmeste venninner som jeg har kjent i mange år. Ikke et løst vennskap hvor dere ikke engang har rukket å etablere et særlig nært forhold. Jeg tipper din venninne plukker opp desperasjonen din og kjenner på at du fort kan bli et veldig krevende bekjentskap og derfor tar litt avstand. 

Anonymkode: 40f46...9ab

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jaja, hva skal jeg si..😹😹

Herregud. ...

Tro hva du vil,men dette var jo ikke engang i nærheten av hva jeg spurte om-faktisk helt psycho,hvordan dette er et tema hos folk sånn helt ut av det blå...

Lykke til a!😹😹

Tror du trenger det mer enn meg

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt denne jenta IRL nokongong, TS? 

Anonymkode: 74166...3e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...