AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Hvordan best angripe det å vaske og rydde et dødsbo der eieren har forsømt alt av rydding og vasking de siste månedene før hun døde? Vi snakker alt i fra oppvask, matrester, et ekstremt skittent bad og et soverom med sengeklær som ikke har blitt byttet på sikkert ett halvt år… Hvor begynner man? Og hva slags vaskemidler anbefales? Tar gjerne imot erfaringer fra noen som har måttet gjøre det samme. På forhånd, takk! 🙏🏽 Anonymkode: ebcf8...b62
Mezzosoprena Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan best angripe det å vaske og rydde et dødsbo der eieren har forsømt alt av rydding og vasking de siste månedene før hun døde? Vi snakker alt i fra oppvask, matrester, et ekstremt skittent bad og et soverom med sengeklær som ikke har blitt byttet på sikkert ett halvt år… Hvor begynner man? Og hva slags vaskemidler anbefales? Tar gjerne imot erfaringer fra noen som har måttet gjøre det samme. På forhånd, takk! 🙏🏽 Anonymkode: ebcf8...b62 Begynn med å rydde hele huset - gjør det så tomt som overhodet mulig! Siden det er et dødsbo kan det sikkert kastes ting over en lav sko. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Jeg hadde tatt alt søppel først, gå rundt med søppelsekk og hiv alt som kan hives . I slike tilfeller må en glemme kildesortering! Så tomflasker , så matrester. Sett all oppvask i bløt før oppvaskmaskinen kanskje? Er det arvinger så kan ikke innbo kastes før alle har sett over. Hiv det meste ut i hagen så du får tomme rom å vaske. Bruk vanlige vaskemidler i bøtta men bruk tørr mopp for å ta støv først. Anonymkode: 96200...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Jeg hadde betalt noen til å ordne det. Kastet så mye som mulig først, men hadde ikke orket å gå igang selv. Ville tenkt at det er bedre å få profesjonelle rengjørere til å gjøre det skikkelig Anonymkode: bf588...565 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde betalt noen til å ordne det. Kastet så mye som mulig først, men hadde ikke orket å gå igang selv. Ville tenkt at det er bedre å få profesjonelle rengjørere til å gjøre det skikkelig Anonymkode: bf588...565 Er du sikker på at det er så lett å få tak i folk som både rydder og vasker? Anonymkode: 96200...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Som tidligere langvarig alvorlig deprimert har jeg et tips fra mamma: Kjøp søppelsekker og kast ALT. Kast absolutt alt. Berg huset. Anonymkode: 2f7db...783 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå