Misosoya Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Heisann flotte kvinner, jeg trenger hjelp med noe! Vil se en forestilling på Folketeateret i Oslo men er veldig usikker på hvilken seter jeg burde gå for. Har noen vært der som kan gi meg deres meninger og erfaringer? Trenger ikke tenke på billettpris, jeg går lett for premium billetter om setene er verdt det! Har aldri vært selv så klarer ikke helt se for meg hvor best plassering er. Bor ikke nærme Oslo så er bare derfor jeg er litt påpasselig med billetter og å velge rett haha, er ikke bare bare å reise så langt for meg. Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Folketeateret er VELDIG trangt. Jeg er 177 og har setet foran trykket opp i knærne. Er du mye over 180, ville jeg valgt et annet teater. Ellers gjelder vel det samme som overalt ellers, du ser best om du sitter midt på og ganske langt foran. Anonymkode: 949c4...1e8 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folketeateret er VELDIG trangt. Jeg er 177 og har setet foran trykket opp i knærne. Er du mye over 180, ville jeg valgt et annet teater. Ellers gjelder vel det samme som overalt ellers, du ser best om du sitter midt på og ganske langt foran. Anonymkode: 949c4...1e8 Rart å anbefale et annet teater, man drar jo gjerne for en konkret forestilling som utelukkende går på det ene teateret. Jeg er også 177, men synes ikke det er SÅ trangt at det plager meg nevneverdig. Jeg liker å sitte langt fremme, man får mye bedre utbytte av opplevelsen når man ser ansiktene til de på scenen godt. Anonymkode: 4d609...322 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Rart å anbefale et annet teater, man drar jo gjerne for en konkret forestilling som utelukkende går på det ene teateret. Jeg er også 177, men synes ikke det er SÅ trangt at det plager meg nevneverdig. Jeg liker å sitte langt fremme, man får mye bedre utbytte av opplevelsen når man ser ansiktene til de på scenen godt. Anonymkode: 4d609...322 Dette! Det som settes opp på Folketeateret, kommer ikke på andre scener 😅 Anonymkode: 6185a...cf8 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Jeg liker å sitte på rad 4-7 og ytterst på en kant, men kantpreferansen min handler nok om et snev av klaustrofobi. Avstanden til scenen er fin på disse radene, lenger frem blir litt lavt. Det er svært dårlig beinplass på balkongen, med unntak av fremste rad (der er den ca som i resten av salen). Rad 1 på balkong er helt ok, men det blir litt langt fra scenen. Anonymkode: 36542...2e8 3
Misosoya Skrevet 31. juli Forfatter #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2025 den 9.44): Jeg liker å sitte på rad 4-7 og ytterst på en kant, men kantpreferansen min handler nok om et snev av klaustrofobi. Avstanden til scenen er fin på disse radene, lenger frem blir litt lavt. Det er svært dårlig beinplass på balkongen, med unntak av fremste rad (der er den ca som i resten av salen). Rad 1 på balkong er helt ok, men det blir litt langt fra scenen. Anonymkode: 36542...2e8 Takk!! Trengte noen tips om hvilke rader jeg burde sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Jeg støtter det å sitte mest mulig mot midten, og sånn relativt langt frem. (Men ikke helt først.) Folketeateret er også litt sånn at det blir litt tendenser til "klaustrofobisk" når man havner et stykke under balkongen. Så selv om man ser greit bak der, så foretrekker jeg å sitte en del lenger foran. (I tillegg blir det såpass langt til scenen at man sliter med å se ansiktsuttrykk og sånt tydelig.) Anonymkode: 84190...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå