AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:53 #1 Skrevet mandag kl 11:53 Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #2 Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Lev med rynkene du Og bruk pengene på andre ting. Spis sunt, tren og nyt livet. Du vil uansett ikke se yngre ut, bare mer og mer stram i ansiktet. Kjøp noen gode kremer og vær forsiktig med sola de neste 30 år. Uansett hva du gjør, vil du se ut som du nærmer deg 50. Og smil masse, det hjelper, da synes ikke rynkene så godt. Hilsen dame 55 år. Anonymkode: 4c9f5...237 16 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #3 Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Har litt rynker jeg også er 48. Men startet på hormontilskudd og da blir huden fuktigere, strammere og ikke så tørr, da blir huden litt glattere også. Så det har hjulpet. Har tatt en sånn profesjonell kjemisk? peeling av huden for noen år siden men kostet en del og jeg ble prakket på en del produkter etterpå som kosta skjorta. Alt annet har jeg ikke tenker å begynne på eller korrigere, det koster penger og energi. Samt når man først har begynt med sånt så må man prøve holde det vedlike i veldig mange år tenker jeg og det er jeg ikke intr i. Men er relativt avslappa ifht utseende så det går bra. Men om du er i perimenopause som mange er fra 45 år så kan du ha mye god hjelp i bioidentisk hormontilskudd. Gir bedre helse på sikt også. Anonymkode: 386a2...9d5
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:00 #4 Skrevet mandag kl 12:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lev med rynkene du Og bruk pengene på andre ting. Spis sunt, tren og nyt livet. Du vil uansett ikke se yngre ut, bare mer og mer stram i ansiktet. Kjøp noen gode kremer og vær forsiktig med sola de neste 30 år. Uansett hva du gjør, vil du se ut som du nærmer deg 50. Og smil masse, det hjelper, da synes ikke rynkene så godt. Hilsen dame 55 år. Anonymkode: 4c9f5...237 Det var ikke det hun spurte om. Anonymkode: af829...d83 10 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:03 #5 Skrevet mandag kl 12:03 Men hvem er det du prøver å lure? Du er jo 45 år uansett, og det er ingen skam å se ut som sin egen alder. Du kan kanskje lure noen i noen år fremover, men når man bikker 50 begynner de fleste damene som har gjort inngrep eller tatt behandlinger å hentes inn igjen. Noen ender opp med å se verre ut enn om de hadde eldres naturlig. Slutt å kaste penger etter en industri som tjener seg rike på voksne damers usikkerhet! Det å bli eldre er et privilegium som ikke er alle forunt. Da min mor var på din alder var hun døddsyk med kreft. Jeg kan garantere at rynker var det siste hun tenkte på. Anonymkode: cac87...364 1 7
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:05 #6 Skrevet mandag kl 12:05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var ikke det hun spurte om. Anonymkode: af829...d83 Hvis noen spør hvilken sekt de skal melde seg inn i, så svarer man jo lett at de skal holde seg langt unna og leve et normalt og fritt liv i stedet. Selv om det ikke var det de spurte om. Ikke vær så snever. Anonymkode: cac87...364 4 2
Vibelator Skrevet mandag kl 12:09 #7 Skrevet mandag kl 12:09 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Hyaluron piller minker rynker,finnes piller collagen/hyaluron som binder vann og dermed glatter ut hud
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:17 #8 Skrevet mandag kl 12:17 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis noen spør hvilken sekt de skal melde seg inn i, så svarer man jo lett at de skal holde seg langt unna og leve et normalt og fritt liv i stedet. Selv om det ikke var det de spurte om. Ikke vær så snever. Anonymkode: cac87...364 Ikke vær så snever, at du ikke forstår at ei på 45 med solskader, vil gjøre noe med det. Det er stor forskjell på en velstelt 45 åring, og en som har levd ett hardt liv. Ingen poeng å være den slitne utgaven av en 45 åring. Anonymkode: af829...d83 7 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #9 Skrevet mandag kl 12:31 Hormontilskudd kan gjøre mye i denne alderen. Og tilpasset hudpleie. Syrepeeling, og mye fukt. Tar også jevnlig behandling hos hudpleier. Jeg innbiller meg også at collagentilskudd hjelper, men det er ikke bevist.. Anonymkode: ac0d8...615
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:40 #10 Skrevet mandag kl 12:40 Det kommer helt an på hvor flink du har vært til å bruke solkrem. Det er sola som lager rynker Anonymkode: a0c1f...881 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:42 #11 Skrevet mandag kl 12:42 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Jeg er 52 og tar botox i pannen noen ganger i året. Noen år siden jeg begynte med det og er veldig fornøyd med det. I tillegg bruker jeg gode produkter, jeg bruker Obagi. Anbefaler å oppsøke medisinsk hudpleie klinikk for å få veiledning for akkurat deg. Sykepleiere (og gjerne leger) som jobber der. Anonymkode: f7d03...93b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:54 #12 Skrevet mandag kl 12:54 Jeg er 48 og har de siste to årene tatt Botox i sinnarynken og smilerynkene ved øynene. Rynkene ved øynene hadde blitt såpass dype at de syntes godt selv om jeg ikke smilte. For min del føler jeg meg mye freshere ved å gjøre dette og det holder med et par- tre injeksjoner pr år. Jeg synes det er verdt pengene i hvert fall. Når det gjelder oppmerksomhet fra menn (dersom det er viktig for deg) virker det som om klærne jeg har på er viktigst. Noen gode kremer er sikkert også greit å investere i, jeg ville spurt en hudpleier/hudlege. Håper du finner noe som passer for deg og ikke bry deg om hva andre mener dersom du ønsker å ta noen grep som løfter livsgnisten litt. Anonymkode: 5f66f...c49 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:00 #13 Skrevet mandag kl 13:00 Bruker du retinol/tretonoin? Ville startet der i så tilfelle, og støtter hormontilskudd. Du har vært glad i sola sier du da kan en peeling være på sin plass og fra nå av bør du bruke solkrem året rundt. Anonymkode: 45765...467 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:01 #14 Skrevet mandag kl 13:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Vet ikke om jeg skal 😄, 😢 eller være 😲. Finnes det ikke lenger noen norsk kvinne som klarer å stå rakrygget mot denne industrien. Hvordan har du tenkt å løse aldringen om 10 eller 15 år? Anonymkode: db87c...760 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:05 #15 Skrevet mandag kl 13:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke om jeg skal 😄, 😢 eller være 😲. Finnes det ikke lenger noen norsk kvinne som klarer å stå rakrygget mot denne industrien. Hvordan har du tenkt å løse aldringen om 10 eller 15 år? Anonymkode: db87c...760 Hun har vel ikke tenkt å løse aldringen. Bare se litt bedre ut. Spise sunt og holde magen flat, er jo også fornuftig. Mange i 40-årene nå, er overvektige og slitne. Skylder på alder, hormoner, og prøver overbevise seg selv at de har selvtillit, istedenfor manglende handlekraft. Anonymkode: af829...d83 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:07 #16 Skrevet mandag kl 13:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har vel ikke tenkt å løse aldringen. Bare se litt bedre ut. Spise sunt og holde magen flat, er jo også fornuftig. Mange i 40-årene nå, er overvektige og slitne. Skylder på alder, hormoner, og prøver overbevise seg selv at de har selvtillit, istedenfor manglende handlekraft. Anonymkode: af829...d83 Men løsningen på det er ikke piller og behandling… Det er livsstilsvalg! Anonymkode: 8408a...b5d
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:12 #17 Skrevet mandag kl 13:12 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men løsningen på det er ikke piller og behandling… Det er livsstilsvalg! Anonymkode: 8408a...b5d Men nå har hun solt seg, og får ta konsekvensene av det. Det finnes klinikker som fikser slikt. Anonymkode: af829...d83 1
BareMay Skrevet mandag kl 13:15 #18 Skrevet mandag kl 13:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Drikk Pepsi Max i store mengder. Nå trenger du alle de konserveringsmidler du kan få 😂 Snakker av erfaring!
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:16 #19 Skrevet mandag kl 13:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en dame på 45 år. Hvilken behandling ( kirurgi? Laser. Eller noe annet er mest effektivt for å få ett yngre utseende? Jeg har ingen erfaring med kosmetiske operasjoner/ behandlinger. Men trenger virkelig råd? Jeg har solt meg mye hele livet og har derfor en del rynker🙁 Anonymkode: e8c04...55b Du kan ta laser hvis du har sol-flekker- men da må du vente på mørketiden. Ellers har profhilo hjulpet meg. Jeg er 49, og ikke helt klar til at huden min skulle bli så rynket. Det er naturlig, men ja... det er også arv og miljø. Google profhilo. Det er det mest naturlige utseendet du kan få. Det gir ingen fylde eller noe, det bare glatter ut på rynker og gir masse fukt innvendig til huden. Jeg er så fornøyd etter det. Anonymkode: ef47b...175 1
Roci Skrevet mandag kl 13:19 #20 Skrevet mandag kl 13:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvem er det du prøver å lure? Du er jo 45 år uansett, og det er ingen skam å se ut som sin egen alder. Du kan kanskje lure noen i noen år fremover, men når man bikker 50 begynner de fleste damene som har gjort inngrep eller tatt behandlinger å hentes inn igjen. Noen ender opp med å se verre ut enn om de hadde eldres naturlig. Slutt å kaste penger etter en industri som tjener seg rike på voksne damers usikkerhet! Det å bli eldre er et privilegium som ikke er alle forunt. Da min mor var på din alder var hun døddsyk med kreft. Jeg kan garantere at rynker var det siste hun tenkte på. Anonymkode: cac87...364 Det handler ikke om at man tror at man lurer noen, heller at man vil se best mulig ut for alderen. Om man har solt seg mye og slurvet med solbeskyttelse, så er huden solskadet og man kan fort se eldre ut enn man faktisk er. Jeg mener det bør være opp til hver enkelt hva man velger å gjøre for å føle seg vel, uavhengig av hva andre måtte synes. Selv sverger jeg til solbeskyttelse, masse fukt og retinol, og har ganske fin hud for alderen min (54), men selvsagt har jeg mer tydelige mimikkrynker og litt slapphet her og der, og det er helt greit 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå