AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Evt shampo/balsam anbefaler dere? Gjerne noe billig på Normal ,Lyko osv. Har prøvd så mange dyre merker no og ingeting virker, så vil ikke bruke flere tusen kroner for å se om det virker. Har langt krøllete hår. Anonymkode: 8871b...d66
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Nå er jeg riktignok litt bevisstløs når det kommer til hårprodukter, så det finnes nok folk som har bedre peiling enn meg. Håret mitt er typisk nordisk, veldig fint/tynt, men jeg har heldigvis masse av det. Likevel har det en tendens til å bli litt tørt når jeg lysner det med lysere striper. For en tid tilbake rasket jeg med meg TreSemmé Rich Moisture + vitamin E, både sjampo og balsam (svart og hvit flaske). Synes håret har blitt blankere og mindre tørt etter at jeg startet med disse merkene. Anonymkode: 5172e...c6a
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå er jeg riktignok litt bevisstløs når det kommer til hårprodukter, så det finnes nok folk som har bedre peiling enn meg. Håret mitt er typisk nordisk, veldig fint/tynt, men jeg har heldigvis masse av det. Likevel har det en tendens til å bli litt tørt når jeg lysner det med lysere striper. For en tid tilbake rasket jeg med meg TreSemmé Rich Moisture + vitamin E, både sjampo og balsam (svart og hvit flaske). Synes håret har blitt blankere og mindre tørt etter at jeg startet med disse merkene. Anonymkode: 5172e...c6a Takk for svar. Disse har jeg prøvd før. Helt ok. Men fremdeles tørt 😂 Anonymkode: 8871b...d66
Daisy-love Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Jeg vil anbefale deg å sjekke ut Inecto på Normal. Rundt 40kr flasken. Den med kokos liker jeg best og finnes i hårkur også, da til rundt 60kr mener jeg. Jeg brukte denne fast før, men den har blitt for fet for mitt hår på fast basis. Bruker hårkuren en del sammen med annen balsam med mindre fuktighet, for tuppene mine trenger mer. Jeg bruker også hårolje fra Inecto. Da argonoil. Inecto hadde en egen serie for krøller, men jeg så etter den nylig, og fant den ikke. Eneste med Inecto er at noen av de lukter litt mer. De i standardsortimentet lukter ikke så mye, men noen av de i limitied edition har hatt veldig kraftig lukt. Så lukt litt på de på butikken. Min erfaring er at er det først varianten med kokos så lukter alt cirka like mye. Bittelitt variasjon, men ikke ekstremt. Så liker du en lukt så vil jeg tro resten av de med samme lukt også vil være ok. Jeg har også likt Aussie sin 3min miracle. Brukt den typen i min ungdom, som balsam, og funnet tilbake til den de siste årene. Jeg veksler mellom de ulike, etter hva jeg finner på tilbud. På Normal har de to hårkurer fra Aussie på rund boks, som lukter helt ekstremt mye. Så en obs på den fra meg. Jeg stod selv over.. 👀
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Takk for svar, skal sjekke ut Anonymkode: 8871b...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå