AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Mannen min ble 50 år for 1 år siden. Plutselig begynte han å trene mye. Jogger langt hver dag, spiser lite og har blitt veldig tynn. Han var ikke tykk før heller, men nå er han alt for tynn. Men han fortsetter med dette. Så tenker jeg om han gjør dette for seg selv eller for at han vil finne ei yngre dame. Grunnen for de tankene er at 2 stk i vår vennegjeng har opplevd dette de siste årene. Mennene forlot konen for en yngre. Men jeg tror ikke at mannen min kan gjøre det. Men.... hva bør jeg se etter.? Hvilke tegn utenom dette med veldig mye trening? Anonymkode: d954c...d69
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Trenger du å se etter noe spesielt da? Hvorfor ikke invitere han med på en liten langhelg med museum, galleri, utstillinger, konsert, god restaurant osv.? Etter en slik helg så bør du vite hvor du har han. Å drive suspekt spill , legge ut åte, sjekke mobil og annet detektivarbeid er for gale utrygge damer. Anonymkode: 3732f...426 1
Isambard Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Jeg ser ikke på det som en krise at folk våkner opp og begynner å trene. Kvinner som menn. Jeg tipper mange menn 50+ forlater kona fordi sexlivet er dødt og/eller fordi forholdet er dårlig ellers. Jeg har et par kamerater i den alderen som har gått fra kona, og vi snakker jo sammen. Det er jo en faktor at barna er store. Så lenge forholdet er bra ville jeg ikke vært bekymret for treningen.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Målet hans er nok ikke å prøve å finne en yngre. Hadde tenkt at han allerede funnet. Lange joggeturer hver dag? Lenge borte? Hvordan er tlf bruken? Anonymkode: e9711...61e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Det skjedde meg. I ettertid kan jeg jo se at i tillegg til å trene mye og bli tynnere, så var han irritabel, mest på meg men også på barna. Jeg hadde følelsen av å være i veien, alt jeg sa og gjorde var feil. Han engasjerte seg veldig lite i familielivet, sluttet å svare på meldinger om logistikk i familien, og sluttet å tulle og ha humor sånn som vi pleide sammen. Dette er tegn jeg ville sett etter og tatt opp med han. Det hadde kanskje ikke endret utfallet, men jeg hadde kanskje fått et litt mindre sjokk. Den yngre ville forresten ikke ha han når det kom til stykket. Anonymkode: 19e61...233 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det skjedde meg. I ettertid kan jeg jo se at i tillegg til å trene mye og bli tynnere, så var han irritabel, mest på meg men også på barna. Jeg hadde følelsen av å være i veien, alt jeg sa og gjorde var feil. Han engasjerte seg veldig lite i familielivet, sluttet å svare på meldinger om logistikk i familien, og sluttet å tulle og ha humor sånn som vi pleide sammen. Dette er tegn jeg ville sett etter og tatt opp med han. Det hadde kanskje ikke endret utfallet, men jeg hadde kanskje fått et litt mindre sjokk. Den yngre ville forresten ikke ha han når det kom til stykket. Anonymkode: 19e61...233 Hva ser de yngre i eldre menn? Penger? Anonymkode: d954c...d69
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva ser de yngre i eldre menn? Penger? Anonymkode: d954c...d69 Spenning, penger, sjanse til et familieliv og bedre økonomi med to voksne. Jeg vet ikke. Hun hadde barn fra før hun også. Men fikk jo kalde føtter etter at vår familie var revet fra hverandre. All skyld ligger hos min eksmann, men jeg tror ikke han hadde gått fra meg uten oppmerksomhet fra og en tro på et forhold med en annen. Han hadde det fritt og fint, jeg tok hele 3. skiftet og unnet han alt han ville drive med. God øknonomi.. Men alt kunne kaste over bord. Anonymkode: 19e61...233
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Det kan godt hende at ham bare har skjønt at prognosen hans som pensjonist ser dårlig ut med tidligere livsstil. Jeg vet ikke med dere, men ofte er unger såpass store når man runder 50 at man innser at man kan bruke litt mer tid på seg selv og sine interesser. Drev han mye med trening før? Man har gjerne brukt et par tiår utelukkende på å finansiere AS Familie og prioritere unga. Kall det gjerne en 50-års krise "light". Hvordan er livsstilen din? Hvordan er forholdet deres? Har han det bra? Har du det bra? Det er ikke sannsynlig at han er utro bare fordi han har begynt å trene (det er en seiglivet myte). Men, motsatt, hvis han kommer i form, griper mulighetene i livet og innser at han praktisk talt er i sin beste alder, mens du sitter og gjør deg gammel, forfallen og muggen, så vil dere ha veldig lite til felles lenger og da kan det godt hende at deres veier skilles til slutt. Anonymkode: a162c...3ca
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger du å se etter noe spesielt da? Hvorfor ikke invitere han med på en liten langhelg med museum, galleri, utstillinger, konsert, god restaurant osv.? Etter en slik helg så bør du vite hvor du har han. Å drive suspekt spill , legge ut åte, sjekke mobil og annet detektivarbeid er for gale utrygge damer. Anonymkode: 3732f...426 Det er jo langt mer suspekt å invitere mannen med seg på den kjedeligste helgen ever, for å se om han består den testen. Du gjespet! Du var ikke tilstrekkelig interessert! Du spurte ikke museumsguiden om noe! Hva mer? Fem timers eksamen for å se hvor mye han lærte etter langhelgen med ‘kos’? Anonymkode: 79064...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skjedde meg. I ettertid kan jeg jo se at i tillegg til å trene mye og bli tynnere, så var han irritabel, mest på meg men også på barna. Jeg hadde følelsen av å være i veien, alt jeg sa og gjorde var feil. Han engasjerte seg veldig lite i familielivet, sluttet å svare på meldinger om logistikk i familien, og sluttet å tulle og ha humor sånn som vi pleide sammen. Dette er tegn jeg ville sett etter og tatt opp med han. Det hadde kanskje ikke endret utfallet, men jeg hadde kanskje fått et litt mindre sjokk. Den yngre ville forresten ikke ha han når det kom til stykket. Anonymkode: 19e61...233 Skjedde også med kompisen min. Det var han som dro. Han er 52, fant ei på 36. Jeg spurte han da, er det fordi hun er yngre? Og han svarte: «Nei, det er ikke det viktigste. Hun er NY». Anonymkode: c4da8...a7b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjedde også med kompisen min. Det var han som dro. Han er 52, fant ei på 36. Jeg spurte han da, er det fordi hun er yngre? Og han svarte: «Nei, det er ikke det viktigste. Hun er NY». Anonymkode: c4da8...a7b Ja altså mens alle denne slemme oppførselen pågikk, så var han selvsagt allerede i gang med hun nye bak ryggen min. Utilgivelig slemt gjort, jeg kan fortsatt ikke fatte at han valgte den feige løsningen der. Det viste seg altså til syvende og sist at jeg hadde en ussel mann. Får aldri min respekt, verken han, folk som gjør som han, eller folk som innleder forhold til mennesker som fortsatt er gift eller i forhold. Man har all rett til å kjenne på at man er i feil forhold, og ønske seg noe nytt. Men da kan man vel være såpass voksen at man avslutter det forholdet man er i før jakta begynner for alvor. Jeg har kommet meg såpass til hektene at jeg ser at jeg fortjener bedre, jeg har det bedre alene, uten en så elendig fyr. Anonymkode: 19e61...233 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå