AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Har en liten treåring som vi sliter med å finne passende trehjulssykkel til. Kommer seg opp på alle syklene vi har prøvd, men han har for korte bein til å bruke pedalene ordentlig. Noen sykler har han også slitt med å holde i styret på. Noen som har tips til en sykkel som kan funke? Anonymkode: 9ff41...27a
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Prøvd balansesykkel heller? De er mye bedre for å trene på balanse og gjør det lettere for dem å lære å sykle på vanlig sykkel. Anonymkode: 70806...9dc 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Prøvd balansesykkel heller? De er mye bedre for å trene på balanse og gjør det lettere for dem å lære å sykle på vanlig sykkel. Anonymkode: 70806...9dc Ja, vi har en sånn. Har veltet mye og blitt redd for den, stakkar. 😅 Anonymkode: 9ff41...27a
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, vi har en sånn. Har veltet mye og blitt redd for den, stakkar. 😅 Anonymkode: 9ff41...27a Det finnes balansesykler med tre hjul. Av erfaring kan jeg si det er vanskelig å finne trehjulssykler for korte barn. Anonymkode: e684a...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Sparkesykkel istedet..? Eller 2-hjulsykkel med støttehjul hvis balansesykkel ikke var greia? Anonymkode: bcfb0...b84
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det finnes balansesykler med tre hjul. Av erfaring kan jeg si det er vanskelig å finne trehjulssykler for korte barn. Anonymkode: e684a...8d0 Oi, det visste jeg ikke at fantes! Takk. Anonymkode: 9ff41...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå