Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke meg du siterer. 
du kan skrive hva du vil, men poenget ditt blir borte når du legger til alle mulige uvesentligheter. 

Anonymkode: 18ac6...fea

Vi er mange som fikk med oss poenget. Ts utdyper jo bare med eksempler. 

Dette er ikke en eksamen, bare et forum for å kommunisere. Gjør dere slik når dere snakker med venner også? "Nå burde du holde kjeft for jeg syns det du forteller meg nå er uvesentlig"? 

TS trenger ingen argumenter for å bytte. Det er bare å bytte. I en klage trenger hun bare å skrive at kjørelæreren stadig sover under undervisningen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som min kjørelærer for 25 år siden. Håper det ikke er han samme. Sovnet når vi skulle ha landeveiskjøring 😒

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg som forelder driver nå med øvelseskjøring med min tenåring. Formelt sett er det da jeg som er sjåfør. Jeg har ikke lov til å f.eks. ha promille eller se på mobilen, akkurat slik som når jeg kjører selv. Det kan umulig være lov å sove heller... dette er klanderverdig på alle måter. Jeg vil tro at det er både straffbart og oppsigelsesgrunn. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjørelærer som er ansvarlig sjåfør, så her hadde jeg GLATT klaget og krevd tilbakebetaling for timene han IKKE har vært ansvarlig.

Neste gang kan det være han har en mindre dyktig elev og det kan skje en alvorlig ulykke.

Hadde lagt telefonen i opptaksmodus neste gang, evt ute av lomma og filmet.

Han er livsfarlig og burde miste jobben sin.

Anonymkode: baedd...804

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare bytt kjørelærer. Man tar ikke akkurat med seg CV på oppkjøring så ingen vil vite at du har hatt 3 lærere liksom. Spiller ingen rolle.

Anonymkode: 233df...90c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff så kjipt! Spesiellt skummelt at en lege oppfører seg sånn 😮

Ja det er mange rare folk som aldri burde jobba med folk. Takk for historien din 😊

ts

Anonymkode: 72fa0...61e

Det var andre og siste gangen jeg var hos den legen. Rapporterte han aldri, men han burde nok blitt det... han hadde de vel ca 2,3/5 score hos Legelisten, og det hadde han virkelig fortjent. Var faktisk overrasket over at det var såpass høy score... nå er han reservert mot vurderinger. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å stoppe bilen forsiktig uten at han våkner, og film han der han sitter og dupper av i en kjøretime. Vis det til ledelsen på kjøreskolen. Dette er virkelig ikke en person som bør ha den jobben han har. Han gjør jo ikke jobben sin!

Anonymkode: b1a5d...b9a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
katties skrev (5 timer siden):

Det finnes rare folk overalt. Har hatt en lege som virka helt neddopa, dritsur, sarkastisk og fortalte meg om sitt eget liv i legetime. Har hatt kjøpesenter som dreiv og stressa elevene så mye at hun ble sparka. Har hatt tannlege som ødela tennene til folk og fortalte de historier om hvordan han gjorde feil på pasientene. Dame i klesbutikk som nylig prøvde å gasslighte meg om at de aldri hadd ehatt varen jeg kjøpte hos dem en uke siden. Du aaaaaner ikke hvor rare folk som finnes!

Er det lærer du mener?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo kjørelærer som er ansvarlig sjåfør, så her hadde jeg GLATT klaget og krevd tilbakebetaling for timene han IKKE har vært ansvarlig.

Neste gang kan det være han har en mindre dyktig elev og det kan skje en alvorlig ulykke.

Hadde lagt telefonen i opptaksmodus neste gang, evt ute av lomma og filmet.

Han er livsfarlig og burde miste jobben sin.

Anonymkode: baedd...804

SIgnerer denne helhjertet.

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Prøv å stoppe bilen forsiktig uten at han våkner, og film han der han sitter og dupper av i en kjøretime. Vis det til ledelsen på kjøreskolen. Dette er virkelig ikke en person som bør ha den jobben han har. Han gjør jo ikke jobben sin!

Anonymkode: b1a5d...b9a

Kjempegod ide`. Send den til vegvesenet også, så mister han retten til å være kjøreskolelærer. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han der burde du anmelde! 
og bytte asap så du ikke bruker flere penger på dette. 
Om du synes det er ubehagelig å melde, så meld etter oppkjøring. 

Anonymkode: 6111d...a83

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Å SOVE i bilen som kjørelærer må jo være straffbart!? Ville meldt i fra til kjøreskolen, også byttet kjøreskole.

Anonymkode: cbfea...23d

Kan si jeg hadde kjøre lærer på 90 tallet som satt å leste avisa. Men han fikk nå med seg hva jeg gjorde🤣

Anonymkode: eca06...0d9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du betaler nokså mye for opplæringen, så du kan med god samvittighet bytte kjøreskole- og lærer.

Anonymkode: b6b40...079

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem klager jeg til? Han jobber med fetteren sin, det er ikke noen skjef.

ts

Anonymkode: 72fa0...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...