AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Kan jeg klage på det? Han sitter og sover og dubber av. Føler meg så usikker. Når han er våken så ringer han andre elever med sånne gamle ørepropper i ørene så han hører meg ikke. Ellers så fikler han med den ledningsknuten til øreproppene. Ringer banken sin osv. Har sagt ifra men da får jeg bare høre at det er fordi jeg er så flink at han ikke trenger å følge med hele tiden. Føler at jeg ikke får så mye ut av timene. Er faktisk usikker på egne evner nå. Vil bytte skole, men han jeg går til nå er min andre lærer. Ser det rart ut å bytte en tredje gang? (første var på grunn av at læreren var høygravid, super dame, ikke noe å klage på) Han våknet når jeg skulle ut på motorveien en gang og fikk litt panikk fordi han trodde jeg prøvde å presse meg inn fra fartsøkningsfeltet, men vi var på motorveien og jeg lå bare i høyre felt mens bilen ved sidene av gjorde en forbikjøring. Ingen gjorde noe rart. Nå klager han på at jeg kjører over fartsdumper med feil teknikk. Jeg har tatt alt obligatorisk og venter på oppkjøring. Jeg vet at fartsdumpene er en bagatell og at de er bra. Jevn fart og jeg kjører mykt over dem. Kanskje jeg tar feil da, men det er bare for å ha noe å komme med så det ser ut som om han er våken. Da er det høylytt sukking og stønning. Har flyttet og siste innspurt må bli gjort på skole, jeg kan ikke øvekjøre med noen her. Kanskje jeg er smålig men kan jeg klage til noen, og er det rart å bytte til en tredje lærer? Anonymkode: 72fa0...61e
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Klag til skolen og bytt både skole og lærer! Bare vær ærlig med ny skole om hvorfor du bytter, det gjør absolutt ingen ting! Anonymkode: 4a687...e27 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Om du skal klage, eller bytte, så må du i alle fall sortere tankene og argumentasjonen litt. For dette ble veldig rørete, og da forsvinner gjerne poenget.. Anonymkode: 53e16...a02 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du skal klage, eller bytte, så må du i alle fall sortere tankene og argumentasjonen litt. For dette ble veldig rørete, og da forsvinner gjerne poenget.. Anonymkode: 53e16...a02 Hva trenger du å få oppklart? ts Anonymkode: 72fa0...61e 5
Lars1009 Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du skal klage, eller bytte, så må du i alle fall sortere tankene og argumentasjonen litt. For dette ble veldig rørete, og da forsvinner gjerne poenget.. Anonymkode: 53e16...a02 Haha. Hva er det du sliter med? 8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Å SOVE i bilen som kjørelærer må jo være straffbart!? Ville meldt i fra til kjøreskolen, også byttet kjøreskole. Anonymkode: cbfea...23d 7 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du skal klage, eller bytte, så må du i alle fall sortere tankene og argumentasjonen litt. For dette ble veldig rørete, og da forsvinner gjerne poenget.. Anonymkode: 53e16...a02 Hva er det som ble rørete da? Læreren til ts slumrer av i bilen, når han er våken ringer han andre elever, banken sin og lignende, han er misfornøyd med ts sin måte å forsere fartsdumper men gjør åpenbart ikke noe med det annet enn å være sur og grinete! Anonymkode: 4a687...e27 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva trenger du å få oppklart? ts Anonymkode: 72fa0...61e Om du skal forklare noen noe, så lønner det seg å holde seg til hovedpoenget; "han sovner og døser av, og sitter ofte i telefonen, det er jeg ikke komfortabel med i en slik setting". Ikke rambling om fartsdumper, motorveier, fikling headset, at du vet bedre enn han om hva som er en bagatell, og alt mulig annet rør i innlegget ditt. Lars1009 skrev (2 minutter siden): Haha. Hva er det du sliter med? Om du er klar til å kjøre opp, hvorfor gjør du ikke bare det? Anonymkode: 53e16...a02 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som ble rørete da? Læreren til ts slumrer av i bilen, når han er våken ringer han andre elever, banken sin og lignende, han er misfornøyd med ts sin måte å forsere fartsdumper men gjør åpenbart ikke noe med det annet enn å være sur og grinete! Anonymkode: 4a687...e27 Det er noe mange gjør feil når de vil få frem et poeng... De deler alt av ubetydeligheter, og alt for mye. Da er det de som høres rotete ut, og mottakeren slutter å høre etter. Anonymkode: 53e16...a02
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trolling igjen? Anonymkode: e24e0...6fe Ja, sommer på KG, er mange som kjeder seg.. Anonymkode: 53e16...a02
Gjest Linneah2013 Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan jeg klage på det? Han sitter og sover og dubber av. Føler meg så usikker. Når han er våken så ringer han andre elever med sånne gamle ørepropper i ørene så han hører meg ikke. Ellers så fikler han med den ledningsknuten til øreproppene. Ringer banken sin osv. Har sagt ifra men da får jeg bare høre at det er fordi jeg er så flink at han ikke trenger å følge med hele tiden. Føler at jeg ikke får så mye ut av timene. Er faktisk usikker på egne evner nå. Vil bytte skole, men han jeg går til nå er min andre lærer. Ser det rart ut å bytte en tredje gang? (første var på grunn av at læreren var høygravid, super dame, ikke noe å klage på) Han våknet når jeg skulle ut på motorveien en gang og fikk litt panikk fordi han trodde jeg prøvde å presse meg inn fra fartsøkningsfeltet, men vi var på motorveien og jeg lå bare i høyre felt mens bilen ved sidene av gjorde en forbikjøring. Ingen gjorde noe rart. Nå klager han på at jeg kjører over fartsdumper med feil teknikk. Jeg har tatt alt obligatorisk og venter på oppkjøring. Jeg vet at fartsdumpene er en bagatell og at de er bra. Jevn fart og jeg kjører mykt over dem. Kanskje jeg tar feil da, men det er bare for å ha noe å komme med så det ser ut som om han er våken. Da er det høylytt sukking og stønning. Har flyttet og siste innspurt må bli gjort på skole, jeg kan ikke øvekjøre med noen her. Kanskje jeg er smålig men kan jeg klage til noen, og er det rart å bytte til en tredje lærer? Anonymkode: 72fa0...61e Aldri før hørt om en kjørelærer som er opptatt med alt annet enn eleven sin, jeg hadde bedt om ny lærer, eller byttet kjøreskole
katties Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli (endret) Linneah2013 skrev (4 timer siden): Aldri før hørt om en kjørelærer som er opptatt med alt annet enn eleven sin, jeg hadde bedt om ny lærer, eller byttet kjøreskole Det finnes rare folk overalt. Har hatt en lege som virka helt neddopa, dritsur, sarkastisk og fortalte meg om sitt eget liv i legetime. Har hatt kjørelærer som dreiv og stressa elevene så mye at hun ble sparka. Har hatt tannlege som ødela tennene til folk og fortalte de historier om hvordan han gjorde feil på pasientene. Dame i klesbutikk som nylig prøvde å gasslighte meg om at de aldri hadde hatt varen jeg kjøpte hos dem en uke siden. Du aaaaaner ikke hvor rare folk som finnes! Endret 28. juli av katties 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er noe mange gjør feil når de vil få frem et poeng... De deler alt av ubetydeligheter, og alt for mye. Da er det de som høres rotete ut, og mottakeren slutter å høre etter. Anonymkode: 53e16...a02 Jeg hadde håpet at jeg bare kunne dele alle tankene mine her, ikke at det måtte være formulert som en formell klage. ts Anonymkode: 72fa0...61e 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trolling igjen? Anonymkode: e24e0...6fe Skulle ønske det! 😅 Men siden du tror det er fake så er du enig at det er drøyt å sove i bilen i allefall. ts Anonymkode: 72fa0...61e 1
Peanut Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trolling igjen? Anonymkode: e24e0...6fe Neppe. Jeg i min tid hadde en kjørelærer som hadde lunchtid da jeg kom så jeg måtte kjøre innom diverse steder for at han skulle få mat. Han sovnet derimot ikke, men satt og slafset, gomlet og snakket med mat i munnen 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde håpet at jeg bare kunne dele alle tankene mine her, ikke at det måtte være formulert som en formell klage. ts Anonymkode: 72fa0...61e Ikke meg du siterer. du kan skrive hva du vil, men poenget ditt blir borte når du legger til alle mulige uvesentligheter. Anonymkode: 18ac6...fea 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli katties skrev (4 minutter siden): Det finnes rare folk overalt. Har hatt en lege som virka helt neddopa, dritsur, sarkastisk og fortalte meg om sitt eget liv i legetime. Har hatt kjøpesenter som dreiv og stressa elevene så mye at hun ble sparka. Har hatt tannlege som ødela tennene til folk og fortalte de historier om hvordan han gjorde feil på pasientene. Dame i klesbutikk som nylig prøvde å gasslighte meg om at de aldri hadd ehatt varen jeg kjøpte hos dem en uke siden. Du aaaaaner ikke hvor rare folk som finnes! Uff så kjipt! Spesiellt skummelt at en lege oppfører seg sånn 😮 Ja det er mange rare folk som aldri burde jobba med folk. Takk for historien din 😊 ts Anonymkode: 72fa0...61e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Hvis det hadde skjedde meg, så hadde jeg trolig sett i speilet og forsikret meg om ingen traffikk bak, for å så nødbremse så heftig som mulig. Om kjørelæreren da hadde våknet så hadde jeg spurt pent hvorfor han mente å bremse ned så hensynsløs. Jeg hadde også ikke betalt kjøretimen. Videre så hadde jeg bedt om minst 10% rabatt på fremtidige kjøretimer med samme lærer, fordi risikoen har økt. Anonymkode: feb79...462 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke meg du siterer. du kan skrive hva du vil, men poenget ditt blir borte når du legger til alle mulige uvesentligheter. Anonymkode: 18ac6...fea Dette var bare noen tanker for dem som gidder å lese. Ingen av detaljene var uvesentlige for meg, i håp om at leseren skulle sette seg inn i situasjonen. Men definitivt i en formell klage. Hva ville du utelukket i en klage? ts Anonymkode: 72fa0...61e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå