Gå til innhold

Noen som har prøvd vintersko fra Kuling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva erdereserfaring med dem?

Tenkte å prøve noen andre enn Viking i år som ikke er altfor dyre, kom gjerne med tips til andre jeg kan prøve. Er til en på 3,5-4 år.

Anonymkode: d24d2...3bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper du nå, får du viking på tilbud da. 
Jeg jobber i barnehage på kalde innlandet, så har en del erfaring med forskjellige vintersko. Kuling er helt ok, men hvis du virkelig vil ha billige vintersko ville jeg sjekka grafitti fra sport outlet. Karlanna modellen har overrasket meg. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til billige sko, men de holder like greit som andre sko. Litt smale kanskje. (Små i størrelsen?) ta med barnet og prøv. 

Anonymkode: f57d7...019

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjøper du nå, får du viking på tilbud da. 
Jeg jobber i barnehage på kalde innlandet, så har en del erfaring med forskjellige vintersko. Kuling er helt ok, men hvis du virkelig vil ha billige vintersko ville jeg sjekka grafitti fra sport outlet. Karlanna modellen har overrasket meg. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til billige sko, men de holder like greit som andre sko. Litt smale kanskje. (Små i størrelsen?) ta med barnet og prøv. 

Takk for tips! Bor i Oslo så veldig kaldt blir det ikke her, og barnet har brede føtter, så spørs om de smalere modellene passer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med kuling da jeg kjøpte det, men finnes vel flere modeller og kanskje noen som er bedre enn andre. 

Jeg kjøpte vintersko fra Reflex (barnas hus) til yngste i fjor, og synes de var gode. Ellers har jeg prøvd å følge med på salg av Viking 

Anonymkode: 0ea34...803

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg var ikke fornøyd med kuling da jeg kjøpte det, men finnes vel flere modeller og kanskje noen som er bedre enn andre. 

Jeg kjøpte vintersko fra Reflex (barnas hus) til yngste i fjor, og synes de var gode. Ellers har jeg prøvd å følge med på salg av Viking 

Hva var det du ikke var fornøyd med, var de ikke varme eller ikke vanntette, feil passform eller for stive?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips! Bor i Oslo så veldig kaldt blir det ikke her, og barnet har brede føtter, så spørs om de smalere modellene passer.

Hvis barnet har brede føtter ville jeg sjekka reima sine vintersko. De er bredere enn mange andre merker og ser de er på salg hos babyshop nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis barnet har brede føtter ville jeg sjekka reima sine vintersko. De er bredere enn mange andre merker og ser de er på salg hos babyshop nå.

Den modellen som heter coconi har jeg erfaring med fra barnehagen, og de er lette å få på, brede og holder varmt og tett. Ekstra fint med gummi rundt sålen siden du bor i Oslo og slaps er mer aktuelt enn dyp snø. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva var det du ikke var fornøyd med, var de ikke varme eller ikke vanntette, feil passform eller for stive?

For stive, barnet klagde også på dette, og de var ikke vanntette nok 

AnonymBruker
Skrevet

Den modellen som heter coconi har jeg erfaring med fra barnehagen, og de er lette å få på, brede og holder varmt og tett. Ekstra fint med gummi rundt sålen siden du bor i Oslo og slaps er mer aktuelt enn dyp snø. 

Tusen takk for tips, ettersom bar whagwn bruker cherrox når det er vått vil jeg gjerne ha noen som puster litt bedre til bruk ellers.

AnonymBruker
Skrevet

For stive, barnet klagde også på dette, og de var ikke vanntette nok 

Jeg skjønner:)

AnonymBruker
Skrevet

Har du erfaring med disse? Om de er varme og brede?

https://www.lekmer.com/nb-no/p/pyrytys-reimatec-boots-svarte/PM-29193

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med kuling sine:) kjøpt de flere år på rad. Bor i Oslo.

Anonymkode: 1bf2d...459

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva erdereserfaring med dem?

Tenkte å prøve noen andre enn Viking i år som ikke er altfor dyre, kom gjerne med tips til andre jeg kan prøve. Er til en på 3,5-4 år.

Kuling er supert, fler der jeg jobber som har hatt det og også hatt til egne bsrn

Anonymkode: c4b80...35c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Reima er jo grusomme

Anonymkode: c4b80...35c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Disse er varme og brede. Vi hadde et barn som hadde disse for et par år siden, og de virket bra.

Ser i anmeldelsene på siden der at de anses som trange og at borrelåsene bare går opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...