Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en sønn fra før. Eksen hans er gravid med en ny, og spurte plutselig om mannen min kunne hjelpe til med flytting. Hvordan skal jeg reagere på dette? 

Anonymkode: 942a7...a00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi en hånd med. 

Anonymkode: ed4f9...c55

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har du både kjæreste og mann?

Men seriøst, hun er jo i et nytt forhold, så mye at hun er gravid. Klart han kan hjelpe med å flytte? Det er fint at de har et godt forhold til hverandre med felles barn og snart halvsøsken?

Anonymkode: e3b2f...0a9

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å reagere i det hele tatt. Flott at han hjelper sønnen og mor til sønnen med flytting :)

Anonymkode: 0c6db...1e1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kjæresten min har en sønn fra før. Eksen hans er gravid med en ny, og spurte plutselig om mannen min kunne hjelpe til med flytting. Hvordan skal jeg reagere på dette? 

Anonymkode: 942a7...a00

Hun er en eks han har en sønn med, hun er gravid med en ny, vil mannen din hjelpe, så er det greit, tenker jeg

Anonymkode: a13c0...6c9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det springende punktet her er om hun er i lag med mannen hun skal ha barn med? Dersom slik, mer naturlig at han hjelper. Jeg ville uansett tatt og ordnet med tingene til min sønn om jeg var i samboerens din sin posisjon, men ikke ordnet flytting for eksen. 

Anonymkode: a295b...5c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe å reagere på. Man kan fint være venner som ekser og hjelpe hverandre, spesielt med felles barn. Han hjelper jo sin sønn å bli installert i nytt hjem her.

Hvis det er sånn at han flyr til hennes hjelp for hver minste ting hele tiden, DA hadde jeg reagert. Men når det er engangs-tilfelle, så hadde jeg syntes det var greit, kanskje blitt med selv, litt avhengig av hvordan relasjonene er.

Anonymkode: 6a1fd...ed6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt ann på forholdet deres. Min eksmann hjalp min mormor med å flytte etter det var slutt. De hadde alltid hatt en veldig fint forhold og hun hadde ikke så mange å spørre. Selv om vi ikke var sammen mer så var det hyggelig av han å strekke ut en hånd til en gammel dame som trengte hjelp.

Anonymkode: b837d...a53

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du hjelper til...?

Anonymkode: 7c627...117

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de har barn sammen, så burde jo det være en selvfølge at han hjelper henne med slike ting. Hun er jo mor til hans barn, så dette vil jo til syvende og sist komme barnet hans til gode, og det er jo det aller viktigste. 

Anonymkode: 9cdb2...98b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

litt vanskelig å skjønne hvem som er gravid og hvem som trengte hjelp, sømnnens ex, mannens ex og sønnens mor som er gravid osv men poenget vil uansett være at det er helt OK å gi noen en hjelpende hånd når de ber om det. 

Anonymkode: 02114...e31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du hjelper til...?

NEI NEI NEI  !!!

Anonymkode: b6eea...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er folk så sjalu på ekser?

Er du redd kjæresten skal stikke, så er det jo til noe nytt og spennende.

Anonymkode: 28e66...ecc

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott at han hjelper barnets mot, tenker jeg da. Godt med foreldre som har et så godt samarbeid at sånt går an.

Anonymkode: 3d10c...f44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

NEI NEI NEI  !!!

JO JO JO !!!!!

jeg har et fint forhold til hans eks. Selvfølgelig stiller man opp der man kan.

Gi meg en god grunn utenom hodeløs sjalusi til at man skal være uvenn med noen man kan være venn med..?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva som gjør at ikke hennes nye mann hjelper til da? Uansett synes jeg  det er flott at han hjelper . Selv om man er gått videre bryr man seg om ekser for det. Hun er tross alt moren til barnet hans.

Anonymkode: e30f0...e2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

NEI NEI NEI  !!!

Kvifor?

Anonymkode: c4877...e31

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva som gjør at ikke hennes nye mann hjelper til da? Uansett synes jeg  det er flott at han hjelper . Selv om man er gått videre bryr man seg om ekser for det. Hun er tross alt moren til barnet hans.

Anonymkode: e30f0...e2f

Kanskje hennes nye mann hjelper til, men det trengs ofte to sterke folk til for å bære ned møbler. Når hun selv er gravid blir det jo vanskelig…

Man stiller da opp for folk man har en nær relasjon til. Ville tilbudt å hjelpe om jeg hadde vært ts. Ingen grunn til å ikke ha et godt samarbeid med noen man må forholde seg til uansett?

Endret av anonymLala
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har lyst, så kan han vel hjelpe til? Hadde jeg vært deg, TS, så hadde jeg tilbudt meg å hjelpe også! Flott at barnet ser at foreldrene er voksne mennesker som klarer å samarbeide og strekke ut en hjelpende hånd!

Anonymkode: 32ec8...06e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det vitner om en god mann viss han er villig til å stille opp for sin ex som han deler et barn med. 

Jeg ville reagert med at dette er en mann jeg kan stole på også i fremtiden viss forholdet ryker. Så lenge det ikke er snakk om at han gjør alt mulig for ex'en på bekostning av forholdet så vitner dette om et modent forhold.

Anonymkode: 9b368...5ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...