AnonymBruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Sliter litt med denne. Fastrente proteiner. Hvordan få av, finnes det vei utenom skrubbing? Anonymkode: 7b5c6...253
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Legg den i kummen i varmt vann som dekker, hiv i et par oppvasktabletter eller pulver og la det stå over natten. Har enda ikke møtt noe fastbrent dette ikke har fiksa. Anonymkode: 61334...411 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ovn- og grillrengjøring, 500 ml - Biltema.no https://share.google/VrehTFA4pjb4m6lBB Ta ut glassplater, spray på med denne, la virke. Flere omganger om nødvendig. Anonymkode: 82665...cd7
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Legg den i kummen i varmt vann som dekker, hiv i et par oppvasktabletter eller pulver og la det stå over natten. Har enda ikke møtt noe fastbrent dette ikke har fiksa. Anonymkode: 61334...411 Sikkert godt tips, men ettersom jeg ikke har oppvaskmaskin har jeg ikke tabletter eller pulver. Ser om jeg kan bruke et annet tips, me kanskje kjøpe billig pulver bare for dette. Kan jeg bruke oppvask pulver til annen rengjøring også? Anonymkode: 7b5c6...253
Million Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert godt tips, men ettersom jeg ikke har oppvaskmaskin har jeg ikke tabletter eller pulver. Ser om jeg kan bruke et annet tips, me kanskje kjøpe billig pulver bare for dette. Kan jeg bruke oppvask pulver til annen rengjøring også? Anonymkode: 7b5c6...253 Spør naboen om å få en oppvasktablett da? De har sikkert en å avse for renholdsoppgave som krever litt futt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sliter litt med denne. Fastrente proteiner. Hvordan få av, finnes det vei utenom skrubbing? Anonymkode: 7b5c6...253 Vente til du kan få lavere fastrente Anonymkode: 0192c...715 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Varmt vann, bakepulver og edikk kan og fungere. Hvis du ikke oppvaskmaskin tableter/pulver Anonymkode: a5b8c...766 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Kjøp en liten pose oppvasktabletter og ha til denne bruken. De funker fint på fastbrent belegg i gryter og panner også. Anonymkode: 1e0c0...33b
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Du har vel oppvaskmiddel? Ta det i den med vann og la den stå og soake. Anonymkode: 9b927...59c 1
aksase Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Jeg bruker en slik en som denne: https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber,-gryteskrubb-3-stk-pk/p/44-3768 Den er effektiv til å skrubbe vekk fastbrente ting på ildfaste former og emaljerte stekeplater. Også god til gryter av stål, men bør ikke brukes i gryter og panner med non-stick-belegg fordi belegget kan bli skadet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har vel oppvaskmiddel? Ta det i den med vann og la den stå og soake. Anonymkode: 9b927...59c Dette har jeg gjort. I mange dager, skrubbet med stål og lagt i såpevann på ny. Hjelper ikke. Anonymkode: 7b5c6...253
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli aksase skrev (2 timer siden): Jeg bruker en slik en som denne: https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber,-gryteskrubb-3-stk-pk/p/44-3768 Den er effektiv til å skrubbe vekk fastbrente ting på ildfaste former og emaljerte stekeplater. Også god til gryter av stål, men bør ikke brukes i gryter og panner med non-stick-belegg fordi belegget kan bli skadet. Bruker sånn.. Anonymkode: 7b5c6...253
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette har jeg gjort. I mange dager, skrubbet med stål og lagt i såpevann på ny. Hjelper ikke. Anonymkode: 7b5c6...253 Bank på hos naboene og hør om oppvask tabletter, eller kjøp en liten pakke til neste gang noe blir fastbrent Anonymkode: 61334...411
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjøp en liten pose oppvasktabletter og ha til denne bruken. De funker fint på fastbrent belegg i gryter og panner også. Anonymkode: 1e0c0...33b Super å legge en tablett i doen av og til også. Blir skinnende rent der også. Selv om man ikke har oppvaskmaskin, er det mye lurt man kan bruke oppvasktabletter til. Anonymkode: c2bd3...0cd
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikkert godt tips, men ettersom jeg ikke har oppvaskmaskin har jeg ikke tabletter eller pulver. Ser om jeg kan bruke et annet tips, me kanskje kjøpe billig pulver bare for dette. Kan jeg bruke oppvask pulver til annen rengjøring også? Anonymkode: 7b5c6...253 Kjøp C Soaps vidunderkrem og en grov svamp, f.eks. Scrubmommy eller scrubdaddy. Skum opp vidunderkremen og skrubb i vei. Anonymkode: cf8aa...ccc
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Super å legge en tablett i doen av og til også. Blir skinnende rent der også. Selv om man ikke har oppvaskmaskin, er det mye lurt man kan bruke oppvasktabletter til. Anonymkode: c2bd3...0cd Helt enig, sparer seg for en del skrubb og Anonymkode: 61334...411
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Super å legge en tablett i doen av og til også. Blir skinnende rent der også. Selv om man ikke har oppvaskmaskin, er det mye lurt man kan bruke oppvasktabletter til. Anonymkode: c2bd3...0cd Kjører vaskemaskinen på 90 grader, med en tablett for oppvaskmaskinen, en gang i måneden eller deromkring. Holder den gullende ren og luktfri. Anonymkode: 1ac23...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå