Gå til innhold

Hvorfor kunne det ikke vært deg. Kanskje noen kjenner seg igjen. Har tips og råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han som kom etter deg, som skulle være en flørt, en rebound. Han falt pladask. Han ser for seg ett liv sammen. Han har måtte stå i ettervirkningene av at du ikke ville. At du tvang meg til å gi slipp, når alt jeg ville var å være din.

Det har vært ett skritt frem, tre tilbake. Han har vært utrolig tålmodig. Ventet på meg, hjulpet meg gjennom sorgen over deg, løftet meg opp. Alt han vil er at jeg skal være hans, at vi sammen skal si vi er i ett forhold. Og alt jeg kan tenke på er "hvorfor er det ikke deg? Hvorfor kunne ikke du innse hva du hadde og velge meg?" Fremfor å skyve meg bort og ut i en flere mnd spiral hvor veggen var hard, brutal og vond.

Jeg savner deg, jeg savner å ligge inntil deg, klemme, kysse. Når skal savnet slippet? Jeg trodde jeg var komt lengre, jeg trodde ting var bedre. Det er 5 mnd siden du tvang meg til å gi slipp og vi har såogsi ingen kontakt. 

Jeg har kjent lenge på at dette med han som kom etter deg ikke er rett for meg eller rettferdig mot han. Jeg lot han gå. La han kommer over meg og finne noen som er klar, som setter pris på alt han har å tilby. Jeg vil bare tilbake til deg. Noe jeg vet ikke er en mulighet. 

Anonymkode: 9c9c4...8ca

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...