AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg hsr vært i forholdet i over 20 år, og nærmer meg midten av 40-årene. Kjenner jeg blir litt stresset over alle innlegg som mener det er stopp før 50. Jeg er ikke klar for stopp, og setter stor pris på at vi fremdeles har et levende og godt sexliv. Har egentlig tenkt det vil fortsette til vi er 80 jeg. Men er det virkelig stopp for de fleste ca midt i livet? Anonymkode: 98577...35a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Nei og det vet du vel sikkert. Like tåpelig innlegg som innlegg fra de som påstår det er stopp i sexlivet etter en viss alder. Hvordan skulle det foregå? Plutselig stopp sånn helt ut av det blå? Men at kvinners overgangsalder, menns synkende testosteronnivå og varighet og hvor godt forholdet er etter mange år har jo selvfølgelig innvirkning på sexlivet. Det er slik livet er. Anonymkode: 72ec1...190 6
Buzzman Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Hei! Har tenkt litt på omtrent det samme. Jeg har vært i samme forhold i snart 8 år og er 58. Vi har sex fortsatt, men noe sjeldnere enn før. Jeg håper at vi skal fungere sammen seksuelt til langt inn i 70 årene. Så jeg går for det 😉 1 1
Mardina Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hsr vært i forholdet i over 20 år, og nærmer meg midten av 40-årene. Kjenner jeg blir litt stresset over alle innlegg som mener det er stopp før 50. Jeg er ikke klar for stopp, og setter stor pris på at vi fremdeles har et levende og godt sexliv. Har egentlig tenkt det vil fortsette til vi er 80 jeg. Men er det virkelig stopp for de fleste ca midt i livet? Anonymkode: 98577...35a Hvis du ikke er klar for å slutte med å ha sex, hvorfor skal du det? 🤔 Nyt sex så lenge du vil vel? 😊 Og ikke hør på hva de såkalte "ekspertene" her på forumet sier 😄 Hadde tatt det med en stor klype salt 😄 2 1 1
Erfarenmann Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men er det virkelig stopp for de fleste ca midt i livet? Nei 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei og det vet du vel sikkert. Like tåpelig innlegg som innlegg fra de som påstår det er stopp i sexlivet etter en viss alder. Hvordan skulle det foregå? Plutselig stopp sånn helt ut av det blå? Men at kvinners overgangsalder, menns synkende testosteronnivå og varighet og hvor godt forholdet er etter mange år har jo selvfølgelig innvirkning på sexlivet. Det er slik livet er. Anonymkode: 72ec1...190 Ts her: Er jo nettopp de tingene du skriver, som gjør at jeg er litt usikker. Og ønsker å høre at andre får det til. Opplever innlegget ditt som litt nedlatende. Hvorfor dette behovet for å kalle innlegget tåpelig? Hopp heller over det, om det ikke er relevant for deg. Anonymkode: 98577...35a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Det er vel ikke det at ting er stopp, men at ting kansje endrer seg når kroppene etterhvert endrer seg.så spør det hvor gode man er på endringer. Anonymkode: cb96f...e45
Gentleman59 Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Mardina skrev (6 timer siden): Hvis du ikke er klar for å slutte med å ha sex, hvorfor skal du det? 🤔 Nyt sex så lenge du vil vel? 😊 Og ikke hør på hva de såkalte "ekspertene" her på forumet sier 😄 Hadde tatt det med en stor klype salt 😄 M66: Vel talt! Sexlivet utvikler seg, lystene endrer seg, erfaringen skaper trygghet og kåthet. Nyt live og nyt sex hele veien til sikringen går om du vil selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Hvorfor bekymre seg over noe som ikke er et problem i dag? Anonymkode: bf1aa...742 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Kjenner flere i 40- og til og med 50-årene som fortsatt har sex Anonymkode: 55602...ea5 1
Chiubi Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli (endret) Det er kun du og din partner som bestemmer hvor lenge dere vil ha et aktivt sexliv. Noen dabber av tidlig i forholdet, mens andre har et aktivt sexliv hele livet eller til sykdom stopper dem. Endret 30. juli av Chiubi 1
feliek54 Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hsr vært i forholdet i over 20 år, og nærmer meg midten av 40-årene. Kjenner jeg blir litt stresset over alle innlegg som mener det er stopp før 50. Jeg er ikke klar for stopp, og setter stor pris på at vi fremdeles har et levende og godt sexliv. Har egentlig tenkt det vil fortsette til vi er 80 jeg. Men er det virkelig stopp for de fleste ca midt i livet? Anonymkode: 98577...35a Det er mage over 70 damer og menn som fortsatt har kos og sex så ikke bekymre deg 1
bullehurk Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjenner flere i 40- og til og med 50-årene som fortsatt har sex Anonymkode: 55602...ea5 50-årene ...... ???? 😮 Vet om damer som har passert 80 som er seksuelt aktive. Er selv fylt 50 nå, og har fortsatt masse deilig sex med (tildels langt)yngre menn. Nyt livet i dag, og ikke tenk for mye på morgendagen.
Master1 Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Du lever bare en gang .......... Så nyt livet og sexlivet til du dør. Det finnes ingen hindringer Bare masse deilig spennende deilig sex. Men , Det fordrer at dere begge jobber med å tenne hverandre til det ytterste. For å ha sex MÅ en være minst TO------- Alene heter det vel onani Lev, nyt ,Nyt livet. Mvh M@ster.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Master1 skrev (1 time siden): Du lever bare en gang .......... Så nyt livet og sexlivet til du dør. Det finnes ingen hindringer Bare masse deilig spennende deilig sex. Men , Det fordrer at dere begge jobber med å tenne hverandre til det ytterste. For å ha sex MÅ en være minst TO------- Alene heter det vel onani Lev, nyt ,Nyt livet. Mvh M@ster. Anonymkode: 674b8...9e8
Kargo Skrevet 29. juli #17 Skrevet 29. juli Hver gang vi har sex, har vi sex som om det er siste gangen i livet 😁 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli Akkurat nå synes du det hadde vært trist om du ikke skulle ha sex lengre. Men om sexlysten forsvant ville du jo ikke brydd deg! Overgangsalderen er en slags reversering av puberteten, og selvsagt er bortgang av sexlysten en del av dette. Det er naturens gang, kvinner er ikke fruktbare hele livet. Det finnes hormoner man kan ta, noen får tilbake sexlysten med det. Anonymkode: efbe3...0c9 1
Scholes Skrevet 29. juli #19 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2025 den 0.57): Jeg hsr vært i forholdet i over 20 år, og nærmer meg midten av 40-årene. Kjenner jeg blir litt stresset over alle innlegg som mener det er stopp før 50. Jeg er ikke klar for stopp, og setter stor pris på at vi fremdeles har et levende og godt sexliv. Har egentlig tenkt det vil fortsette til vi er 80 jeg. Men er det virkelig stopp for de fleste ca midt i livet? Anonymkode: 98577...35a Stopp lenge før 50 her, er ikke hver måned kona gidder lenger😥 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå