Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det hadde jeg nok helt ærlig ikke.

Jeg vil ha (og har) en partner som er trygg i seg selv og har selvtillit også seksuelt. Ikke en som er «blyg» og helt uerfaren. 
For min del så hørte det ungdomstiden til.

Anonymkode: 9cf2a...a3a

Man kan være blyg og trygg på seg selv. Det ene ekskluderer ikke det andre. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Manglende erfaring hadde ikke plaget meg isolert sett, men jeg må jo like mannen og dersom han har mange gode kvaliteter hadde jeg undret meg over hvorfor ingen andre kvinner hadde lagt beslag på han ennå. Min erfaring er at kvinner veldig fort identifiserer om en mann er god nok til å satse på. 

Anonymkode: 1c418...d4e

Ikke hvis de ikke vet hvem han egentlig er...

Noen menn skjuler seg bevisst for kvinner og motsatt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjenner en på din alder, som så ble gift og har barn. Og en eldre som heller ikke har gjort noe enda. Livet må ikke ha samme mal for alle.

Anonymkode: ca75d...2eb

Dette er jeg veldig enig i. Veldig godt skrevet 🥳🥳🥳🥳 I disse ordene er det visdom. 

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (43 minutter siden):

Man kan være blyg og trygg på seg selv. Det ene ekskluderer ikke det andre. 

Spiller ingen rolle.

Jeg er voksen med seksuell erfaring nok til å vite veldig godt hva jeg liker, hva jeg ønsker og trenger for å være tilfredsstilt.

Jeg ønsker en partner som er på samme sted. Det er ikke en person uten seksuell erfaring.

Anonymkode: 9cf2a...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så fint å møte en som ikke har ligget med alt mulig . Lærer fort😅

Anonymkode: 2c098...65f

AnonymBruker
Skrevet

Bare nei, ikke noe for meg hvertfall

Anonymkode: 453f2...748

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvem gjelder det da?

Anonymkode: 54d08...7b9

Kan si at jeg kjenner moren til de veldig godt. 

AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (18 timer siden):

Det er det. Sitte å spille og spille. De mister evnen til å kommunisere. Moren sier det også, de vet ikke hva de skal prate om til ei dame

Ja, og i tillegg er de rent faktisk ikke på noen arenaer hvor de kan møte damer, siden de sitter foran PCen hele tiden. Kanskje som en virkelighetsflukt? Det oppleves vel som enklere med enda en kveld foran PCen hvor man har full kontroll, vs å ta en sjanse for å kanskje møte noen, men risikere nederlag. 

Anonymkode: 93af5...e7e

• Nyttig 1
Skrevet
Magwen skrev (18 timer siden):

Jeg vet ikke om du hadde likt han. Beskjeden og pc er fritiden

Når jeg var i ungdommen å sprang på bygdefester, så skjedde det mye rart. 🙈🙈

Der har du svaret på hvorfor fyren ikke har møtt noen enda. Man må nesten være ut blant folk for å møte noen, og gaming som hobby er dessverre et stort rødt flagg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, og i tillegg er de rent faktisk ikke på noen arenaer hvor de kan møte damer, siden de sitter foran PCen hele tiden. Kanskje som en virkelighetsflukt? Det oppleves vel som enklere med enda en kveld foran PCen hvor man har full kontroll, vs å ta en sjanse for å kanskje møte noen, men risikere nederlag. 

Anonymkode: 93af5...e7e

Så enig så enig

Skrevet
Gaia skrev (2 timer siden):

Der har du svaret på hvorfor fyren ikke har møtt noen enda. Man må nesten være ut blant folk for å møte noen, og gaming som hobby er dessverre et stort rødt flagg. 

Stemmer det du skriver 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...