Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹

Det gjelder ikke meg, bare ett spørsmål 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten 40, i samme situasjon  som ham. Hadde håpet på å møte noen

Anonymkode: f05e7...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok det. 

Anonymkode: ca75d...2eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner en på din alder, som så ble gift og har barn. Og en eldre som heller ikke har gjort noe enda. Livet må ikke ha samme mal for alle.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Manglende erfaring hadde ikke plaget meg isolert sett, men jeg må jo like mannen og dersom han har mange gode kvaliteter hadde jeg undret meg over hvorfor ingen andre kvinner hadde lagt beslag på han ennå. Min erfaring er at kvinner veldig fort identifiserer om en mann er god nok til å satse på. 

Anonymkode: 1c418...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det handler om kjønn og alder.

Det hadde ikke vært en umulighet for meg å være sammen med noen som var seksuelt uerfaren da jeg var på den alderen. Mer skeptisk til relasjonelt uerfaren, men det kunne nok fungert. 

Anonymkode: 286c8...8d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg kjenner noen som ikke tør prate om sex eller annen intimitet. Moren tror han(de) er redd damer. De har begge ei diagnose,  kan det være grunn

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Manglende erfaring hadde ikke plaget meg isolert sett, men jeg må jo like mannen og dersom han har mange gode kvaliteter hadde jeg undret meg over hvorfor ingen andre kvinner hadde lagt beslag på han ennå. Min erfaring er at kvinner veldig fort identifiserer om en mann er god nok til å satse på. 

Anonymkode: 1c418...d4e

Jeg vet ikke om du hadde likt han. Beskjeden og pc er fritiden. 

Når jeg var i ungdommen å sprang på bygdefester, så skjedde det mye rart. 🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kjenner en på din alder, som så ble gift og har barn. Og en eldre som heller ikke har gjort noe enda. Livet må ikke ha samme mal for alle.

Ja, skjønner det. Hehe.  Livet rusler og går uansett

AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (12 minutter siden):

Jeg kjenner noen som ikke tør prate om sex eller annen intimitet. Moren tror han(de) er redd damer. De har begge ei diagnose,  kan det være grunn

Er ikke redd for damer, føler jeg. Får bare ikke den rette kontakten. Ha ingen diagnoser

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, men det handler om kjønn og alder.

Det hadde ikke vært en umulighet for meg å være sammen med noen som var seksuelt uerfaren da jeg var på den alderen. Mer skeptisk til relasjonelt uerfaren, men det kunne nok fungert. 

Anonymkode: 286c8...8d0

Jeg ville også vært langt mer skeptisk til delen om å være relasjonelt uerfaren, og om det var en årsak til at han ikke hadde hatt noe forhold tidligere. Å «lære seg sex» er langt enklere. 
Når det er sagt, jeg ble sammen med en på 28 som var i den situasjonen, og vi er gift med barn nå. Sex var ikke noe problem!

Anonymkode: 93af5...e7e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (11 minutter siden):

Hvis PC er fritiden blir det vanskelig å finne seg noen…

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke redd for damer, føler jeg. Får bare ikke den rette kontakten. Ha ingen diagnoser

Hva gjør du for å få til kontakt. Hva gjør deg usikker??. Mitt inntrykk er at en må prøve å prate om ting dama er interessert i. Ikke prate kun om vær og jobb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis PC er fritiden blir det vanskelig å finne seg noen…

Det er det. Sitte å spille og spille. De mister evnen til å kommunisere. Moren sier det også, de vet ikke hva de skal prate om til ei dame

Skrevet
Magwen skrev (10 timer siden):

Det er det. Sitte å spille og spille. De mister evnen til å kommunisere. Moren sier det også, de vet ikke hva de skal prate om til ei dame

Ekstrem gaming er for meg en turn-off. Om noen driver med litt gaming, ser på litt fotball eller trener litt styrke så er det det samme for meg. Er når det blir alt en gjør at jeg ikke hadde orket. 

Jeg kjenner faktisk flere med lite erfaring som er godt voksne. Det i seg selv er ikke et problem, men naturlig nok så lurer en jo på hvorfor en person har vært singel i alle år. Det trenger ikke å være noe da, og det du illustrerer i HI kan gå helt fint. 😊

AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (13 timer siden):

Hva gjør du for å få til kontakt. Hva gjør deg usikker??. Mitt inntrykk er at en må prøve å prate om ting dama er interessert i. Ikke prate kun om vær og jobb. 

Hva som gjør meg usikker er forskjellig.  Oppvekst og miljø. Ja, men prøver å se an personen litt, før jeg finner noe skikkelig å snakke om . 

• Nyttig 1
Skrevet
Magwen skrev (15 timer siden):

Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹

Erfaringer har ingenting å si. Holdninger har alt å si. Alt kan læres om man er tålmodig.

AnonymBruker
Skrevet

hvem gjelder det da?

Anonymkode: 54d08...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Nei det hadde jeg nok helt ærlig ikke.

Jeg vil ha (og har) en partner som er trygg i seg selv og har selvtillit også seksuelt. Ikke en som er «blyg» og helt uerfaren. 
For min del så hørte det ungdomstiden til.

Anonymkode: 9cf2a...a3a

• Hjerte 1
Skrevet
Magwen skrev (14 timer siden):

Det tviler jeg ikke på 😂

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...