Magwen Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹 Det gjelder ikke meg, bare ett spørsmål
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Jeg er nesten 40, i samme situasjon som ham. Hadde håpet på å møte noen Anonymkode: f05e7...e37 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er nesten 40, i samme situasjon som ham. Hadde håpet på å møte noen Anonymkode: f05e7...e37 Kjenner en på din alder, som så ble gift og har barn. Og en eldre som heller ikke har gjort noe enda. Livet må ikke ha samme mal for alle. Anonymkode: ca75d...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Manglende erfaring hadde ikke plaget meg isolert sett, men jeg må jo like mannen og dersom han har mange gode kvaliteter hadde jeg undret meg over hvorfor ingen andre kvinner hadde lagt beslag på han ennå. Min erfaring er at kvinner veldig fort identifiserer om en mann er god nok til å satse på. Anonymkode: 1c418...d4e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Nei, men det handler om kjønn og alder. Det hadde ikke vært en umulighet for meg å være sammen med noen som var seksuelt uerfaren da jeg var på den alderen. Mer skeptisk til relasjonelt uerfaren, men det kunne nok fungert. Anonymkode: 286c8...8d0
Magwen Skrevet 27. juli Forfatter #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er nesten 40, i samme situasjon som ham. Hadde håpet på å møte noen Anonymkode: f05e7...e37 Jeg kjenner noen som ikke tør prate om sex eller annen intimitet. Moren tror han(de) er redd damer. De har begge ei diagnose, kan det være grunn
Magwen Skrevet 27. juli Forfatter #8 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Manglende erfaring hadde ikke plaget meg isolert sett, men jeg må jo like mannen og dersom han har mange gode kvaliteter hadde jeg undret meg over hvorfor ingen andre kvinner hadde lagt beslag på han ennå. Min erfaring er at kvinner veldig fort identifiserer om en mann er god nok til å satse på. Anonymkode: 1c418...d4e Jeg vet ikke om du hadde likt han. Beskjeden og pc er fritiden. Når jeg var i ungdommen å sprang på bygdefester, så skjedde det mye rart. 🙈🙈
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kjenner en på din alder, som så ble gift og har barn. Og en eldre som heller ikke har gjort noe enda. Livet må ikke ha samme mal for alle. Anonymkode: ca75d...2eb Ja, skjønner det. Hehe. Livet rusler og går uansett Anonymkode: f05e7...e37
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Magwen skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner noen som ikke tør prate om sex eller annen intimitet. Moren tror han(de) er redd damer. De har begge ei diagnose, kan det være grunn Er ikke redd for damer, føler jeg. Får bare ikke den rette kontakten. Ha ingen diagnoser Anonymkode: f05e7...e37
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, men det handler om kjønn og alder. Det hadde ikke vært en umulighet for meg å være sammen med noen som var seksuelt uerfaren da jeg var på den alderen. Mer skeptisk til relasjonelt uerfaren, men det kunne nok fungert. Anonymkode: 286c8...8d0 Jeg ville også vært langt mer skeptisk til delen om å være relasjonelt uerfaren, og om det var en årsak til at han ikke hadde hatt noe forhold tidligere. Å «lære seg sex» er langt enklere. Når det er sagt, jeg ble sammen med en på 28 som var i den situasjonen, og vi er gift med barn nå. Sex var ikke noe problem! Anonymkode: 93af5...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Magwen skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke om du hadde likt han. Beskjeden og pc er fritiden. Når jeg var i ungdommen å sprang på bygdefester, så skjedde det mye rart. 🙈🙈 Hvis PC er fritiden blir det vanskelig å finne seg noen… Anonymkode: 93af5...e7e 3
Magwen Skrevet 27. juli Forfatter #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke redd for damer, føler jeg. Får bare ikke den rette kontakten. Ha ingen diagnoser Anonymkode: f05e7...e37 Hva gjør du for å få til kontakt. Hva gjør deg usikker??. Mitt inntrykk er at en må prøve å prate om ting dama er interessert i. Ikke prate kun om vær og jobb.
Magwen Skrevet 27. juli Forfatter #14 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis PC er fritiden blir det vanskelig å finne seg noen… Anonymkode: 93af5...e7e Det er det. Sitte å spille og spille. De mister evnen til å kommunisere. Moren sier det også, de vet ikke hva de skal prate om til ei dame
Daisy-love Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Magwen skrev (10 timer siden): Det er det. Sitte å spille og spille. De mister evnen til å kommunisere. Moren sier det også, de vet ikke hva de skal prate om til ei dame Ekstrem gaming er for meg en turn-off. Om noen driver med litt gaming, ser på litt fotball eller trener litt styrke så er det det samme for meg. Er når det blir alt en gjør at jeg ikke hadde orket. Jeg kjenner faktisk flere med lite erfaring som er godt voksne. Det i seg selv er ikke et problem, men naturlig nok så lurer en jo på hvorfor en person har vært singel i alle år. Det trenger ikke å være noe da, og det du illustrerer i HI kan gå helt fint. 😊
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Magwen skrev (13 timer siden): Hva gjør du for å få til kontakt. Hva gjør deg usikker??. Mitt inntrykk er at en må prøve å prate om ting dama er interessert i. Ikke prate kun om vær og jobb. Hva som gjør meg usikker er forskjellig. Oppvekst og miljø. Ja, men prøver å se an personen litt, før jeg finner noe skikkelig å snakke om . Anonymkode: f05e7...e37 1
Irak Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Magwen skrev (15 timer siden): Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹 Det gjelder ikke meg, bare ett spørsmål Erfaringer har ingenting å si. Holdninger har alt å si. Alt kan læres om man er tålmodig.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Magwen skrev (15 timer siden): Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹 Det gjelder ikke meg, bare ett spørsmål hvem gjelder det da? Anonymkode: 54d08...7b9
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Magwen skrev (15 timer siden): Har ett spørsmål til dere damer. Ville dere blitt sammen med en mann på 30 som ikke har kysset ei dame, ikke hatt sex eller sett ei dame naken. En som er blyg så dere måtte lært han opp.🙈🌹 Det gjelder ikke meg, bare ett spørsmål Nei det hadde jeg nok helt ærlig ikke. Jeg vil ha (og har) en partner som er trygg i seg selv og har selvtillit også seksuelt. Ikke en som er «blyg» og helt uerfaren. For min del så hørte det ungdomstiden til. Anonymkode: 9cf2a...a3a 1
Irak Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Magwen skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke om du hadde likt han. Beskjeden og pc er fritiden. Når jeg var i ungdommen å sprang på bygdefester, så skjedde det mye rart. 🙈🙈 Det tviler jeg ikke på 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå