AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg bare lurer på om dette er veldig sært..? Jeg er ei 43 år gammel dame som liker å tulle mye. Alle vet det, men en ting vet de ikke, og det er at jeg ofte klyper til noen i midjen eller bak dem uten at de aner at det er meg. Kan stå bak noen og snakke med andre, så veldig diskret snur jeg meg rundt og klyper lett i midjen. Snur meg fort rundt igjen og later som ingenting. Det er sjeldent, fordi jeg vil ikke bli oppdaget. Men elsker å se reaksjonen, late som ingenting. Jeg kaller meg klypepiken i enerom. Sært? Anonymkode: fd86d...5a4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli 😇 venter spent på svar fra dere… Anonymkode: fd86d...5a4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Tulleinnlegg. Ingen finner vel på noe sånt. Sykt. Anonymkode: 05e58...90e 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tulleinnlegg. Ingen finner vel på noe sånt. Sykt. Anonymkode: 05e58...90e Huff er det sykt? Anonymkode: fd86d...5a4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Det er ganske asosial atferd. Det er jo ikke gøy for dem det skjer med. Minner meg om en gammel dame fra jeg var liten, hun kunne klype oss når vi gikk forbi, ikke hardt, og vi visste hvem det var, men det var dritekkelt likevel. Anonymkode: 77bb1...6ab 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Sykt og unormal oppførsel, ja! Anonymkode: 05e58...90e 3 1 2
nordlending Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Vil si det er ganske spesielt å klype fremmede mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli nordlending skrev (1 minutt siden): Vil si det er ganske spesielt å klype fremmede mennesker. Det er mer sånn kileklyp. Ikke hardt overhodet. Anonymkode: fd86d...5a4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Hvilke problemer har du med deg selv som gjør at du føler du trenger å gjøre dette, Ts? Du vil bli sett på som hun sære dama som liker å plage andre, og folk vil etterhvert begynne å unngå deg. Tro meg, du får et veldig dårlig rykte, og folk vil sky deg. Det du driver med er trakassering av andre mennesker, og det er sykt! Søk hjelp før du ødelegger mer for deg selv! Anonymkode: 6e820...281 7 2
nordlending Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mer sånn kileklyp. Ikke hardt overhodet. Anonymkode: fd86d...5a4 Det har ingen betydning. Man driver ikke og tar på fremmede mennesker sånn som du gjør. 7 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Jeg synes ikke det er veldig sært... Jeg synes det er så upassende at jeg automatisk hadde tenkt tyngre utviklingshemning. Det å klype i ukjente er ikke bare sært, det er så hinsides frekt.. Sånn gjør man bare ikke... Anonymkode: f1ef4...151 3 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Arrangerer du stylteløp for barn kl 22 også kanskje? Anonymkode: 3cd91...50e 3 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Du bør gå til legen din ognfrotelle hva du driver med, for du trenger åpenbart hjelp om du holder på sånn du skriver at du gjør! Det finnes ikke normalt på noen som helst vis!!! Anonymkode: 4ff62...e5b 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Vi har en mann som holder på på litt samme måte som deg her i byen. Det er vel en seksuell fetisj, itillegg til dårlige sosialen evner. Anonymkode: b06bd...a62 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Men klarer du å klype folk diskret i forbifarten samtidig som du går på stylter? Det lurer jeg på. Anonymkode: 65b30...c73 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli En totalt fremmed kløp meg i siden for et par år siden. (Han ble sett av andre mens han gjorde det) Det var ikke hardt, men skikkelig vondt fordi han traff et sår jeg hadde, og jeg skvatt slik at det ble press på stingene. Jeg vil si at dette er en virkelig sær ting å gjøre. Anonymkode: 23837...c37 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Hvis du står og snakker med andre når du gjør dette, så ser de det, og de ser også reaksjonen til de du klyper, og de lurer virkelig på om du er riktig i hodet. Har du andre greier du sliter med også? Snakk evt med fastlegen din. Anonymkode: 77bb1...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Vil bare legge til at det overhodet ikke er gøy for dem som klypes, men veldig ubehagelig å bli upassende befølt under offentlige rom selv om det ikke er hardt. Anonymkode: 77bb1...6ab 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Du høres jo halvveis tulling ut? Sprø oppførsel av et voksent menneske. Dette bør du slutte med umiddelbart og oppføre deg som normale folk. Anonymkode: df736...525 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå