Gå til innhold

Hvordan går det an å være en 40 år og jomfru, når du er mann?r

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke være så vanskelig å miste jomfrudommen når du er mann, eller å  få seg kjæreste?  Har allikevel forstått at det er en del mannlige jomfruer her?

Anonymkode: 7930b...b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I landet

AnonymBruker
Skrevet

Herregud...

Anonymkode: 58581...fb1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke sett meg, har du vel? 🤣

Anonymkode: d859f...5d3

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det burde ikke være så vanskelig å miste jomfrudommen når du er mann, eller å  få seg kjæreste?  Har allikevel forstått at det er en del mannlige jomfruer her?

Interessant, hvordan er dette enkelt bortsett fra kjøpesex?

De har jo blitt valgt bort i de yngre alderne så hvorfor skal de velges når de er 40?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett enkelte damer? Rimelig sikker på at de 40 år gamle jomfruene har gått for damer finere enn seg selv… hadde då gått for 1 er eller 2 er damer hadde de pult . 

Anonymkode: 55020...54e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sett enkelte damer? Rimelig sikker på at de 40 år gamle jomfruene har gått for damer finere enn seg selv… hadde då gått for 1 er eller 2 er damer hadde de pult . 

Anonymkode: 55020...54e

Da tar du rimelig feil. Jeg kjenner en del godt voksne jomfruer fra diverse gamermiljøer, og de er overhode ikke kresne eller kravstore. Dette med at sånne menn på død og liv skal ha en modellkjæreste er en ærlig talt en ganske ondsinnet fordom.

De er rett og slett klønete sosialt, lite flinke til å kle seg og presentere seg selv, og blir avvist av så og si alle kvinner, og det er om de i det hele tatt tør å prøve seg. Ofte er de på spekteret, og mange står utenfor arbeidslivet.

Anonymkode: d05cf...5b7

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Interessant, hvordan er dette enkelt bortsett fra kjøpesex?

De har jo blitt valgt bort i de yngre alderne så hvorfor skal de velges når de er 40?

De må jo utvikle seg. Ellers går det ikke.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er jo nettopp det de ikke klarer. Jeg sier ikke at min 45 år gamle jomfrukamerat med asperger ALDRI kan komme til å få seg noe uten å betale for det, men å si at han "enkelt" kan "utvikle seg" og få draget på damene, virker en anelse optimistisk.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43 år og er ikke jomfru. Men føles nesten som jeg er det siden det er 12 år siden jeg har hatt sex. 

Anonymkode: fde4e...674

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er jo nettopp det de ikke klarer. Jeg sier ikke at min 45 år gamle jomfrukamerat med asperger ALDRI kan komme til å få seg noe uten å betale for det, men å si at han "enkelt" kan "utvikle seg" og få draget på damene, virker en anelse optimistisk.

Noen blir motivert til å utvikle seg. Har prøvd å hjelpe noen. Men de gjør det ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da tar du rimelig feil. Jeg kjenner en del godt voksne jomfruer fra diverse gamermiljøer, og de er overhode ikke kresne eller kravstore. Dette med at sånne menn på død og liv skal ha en modellkjæreste er en ærlig talt en ganske ondsinnet fordom.

De er rett og slett klønete sosialt, lite flinke til å kle seg og presentere seg selv, og blir avvist av så og si alle kvinner, og det er om de i det hele tatt tør å prøve seg. Ofte er de på spekteret, og mange står utenfor arbeidslivet.

Nemlig. En som beskriver seg selv som en gamer, er for meg helt uaktuelt.

Det betyr at det går med myyye tid til å sitte foran en skjerm uten å ense verden. 

Ved siden av jobb, trening.. en hobby er kjempeflott, men ikke en som kommer foran alt.

Anonymkode: 2cdf3...ce3

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være så lett å få seg et ligg bare fordi man er mann?? Noen folk har dårlig selvtillit, ønsker ikke engangsligg, har problemer med å få seg dame, er i miljøer hvor en ikke treffer så mange kvinner osv. Hva er rart det det?

Anonymkode: f7d8d...2a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye vås som vanlig.

Ikke alle jomfruer har blitt valgt bort. De har kanskje ikke vært tilstede for å bli valgt. På et eller annet punkt må man jo by på seg selv. Og så var det den sedvanlige tolkningen av en gamer. Jeg har vært i mange forhold og det at jeg ser på meg selv som en gamer, betyr utelukkende at jeg er glad i spill, so what?

Det at jeg liker å spille som en hobby, betyr ikke at jeg ikke stiller opp på hjemmebane og etterstreber det å være en best mulig far og samboer. 

Anonymkode: f49e3...2b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle folk kan være jomfru av alle mulige grunner.

Anonymkode: d0af1...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nemlig. En som beskriver seg selv som en gamer, er for meg helt uaktuelt.

Det betyr at det går med myyye tid til å sitte foran en skjerm uten å ense verden. 

Ved siden av jobb, trening.. en hobby er kjempeflott, men ikke en som kommer foran alt.

Anonymkode: 2cdf3...ce3

Jeg sier de kommer fra gamermiljøer, og med det mener jeg at jeg kjenner dem gjennom brettspill, kortspill, miniatyrspill, etc. Ikke at de bruker en sånn merkelapp på seg selv. Noen av dem sitter sikkert mye foran skjerm, andre ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette et forsøk på å være morsom liksom?

Menn må bli valgt, hvis de ikke blir valgt forblir de jomfru. Kvinner velger selv.

Anonymkode: 2b7a6...15f

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt valgt. M35

Anonymkode: 05fa3...c74

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen blir motivert til å utvikle seg. Har prøvd å hjelpe noen. Men de gjør det ikke

Hvordan hjelper du dem og med hva og har du en suksesshistorie? Og var den utviklingen enkel?

• Liker 2
Skrevet

Er det rart at noen er jomfru? Jeg synes faktisk ikke det. 😂 La mennesker få velge selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...