AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:27 #2 Skrevet søndag kl 21:27 Litt kort? Ser ut som nattkjole eller strandkjole i mine øyne. Anonymkode: ded8d...6b3 14 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:28 #3 Skrevet søndag kl 21:28 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt kort? Ser ut som nattkjole eller strandkjole i mine øyne. Anonymkode: ded8d...6b3 Det er ikke en kjole.. Anonymkode: 9f8a7...3a4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:29 #4 Skrevet søndag kl 21:29 Jeg tenker nei. For kort. Anonymkode: 33abd...d7f 10
Bacteria Skrevet søndag kl 21:29 #5 Skrevet søndag kl 21:29 Jeg sier nei. Passer til en varm dag i byen, blir for lite pyntet. Som hun over sier, får assosiasjoner til Strand/nattdrakt. 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:31 #6 Skrevet søndag kl 21:31 Bacteria skrev (1 minutt siden): Jeg sier nei. Passer til en varm dag i byen, blir for lite pyntet. Som hun over sier, får assosiasjoner til Strand/nattdrakt. Jeg liker ikke å pynte meg, så for meg er den veldig pyntet. Anonymkode: 9f8a7...3a4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:34 #7 Skrevet søndag kl 21:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker ikke å pynte meg, så for meg er den veldig pyntet. Anonymkode: 9f8a7...3a4 Syns uansett ikke den hører hjemme i en 90 års feiring. Anonymkode: 33abd...d7f 10
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:35 #8 Skrevet søndag kl 21:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg liker ikke å pynte meg, så for meg er den veldig pyntet. Anonymkode: 9f8a7...3a4 Er du over 13 år så velger du noe som er litt lenger i en 90-årsdag. Anonymkode: 3282d...325 11 1
Stacy__ Skrevet søndag kl 21:36 #9 Skrevet søndag kl 21:36 Den var litt kort. Jeg ville gått for en kjole, midt på låret eller knelang. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:38 #10 Skrevet søndag kl 21:38 Eh, nei. Den passer ikke i en 90-årsdag. Altfor kort. Ser mer ut som nattøy enn pen-tøy. Pappa på 90 hadde nok mimra om 60-tallets pinup-damer hvis noen hadde dukket opp et sted han var i den der. Anonymkode: 7ca8f...0b0 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:39 #11 Skrevet søndag kl 21:39 Det ser ut som en pysj, totalt upassende. Anonymkode: e533d...aa3 8
Maggi2 Skrevet søndag kl 21:41 #12 Skrevet søndag kl 21:41 Din bestemor kjenner deg og stilen din, og du kjenner henne regner jeg med, så godt at du vet om hun synes at dette antrekket er ok for hennes feiring eller ei. En kusine av meg gikk i 80 års dag i en veldig lignende kjole. 1
monican94 Skrevet søndag kl 21:43 #13 Skrevet søndag kl 21:43 nei passer ikke i 90-årslag. litt lenger og litt "søtere" passer nok bedre. Og litt lysere triveligere farge. 90-åringer forbinder sort med begravelse 9
Daria Skrevet søndag kl 22:37 #14 Skrevet søndag kl 22:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker ikke å pynte meg, så for meg er den veldig pyntet. Anonymkode: 9f8a7...3a4 Men i selskap og store anledninger legges ikke lista etter dine personlige vaner og preferanser, og en del av å bli voksen er å klare å se litt lenger enn egen nese og komfortsone. Hva som er passende vil komme an på hva slags selskap det skal være (foeniddagskaffe på sylehjemmet? Formell middag på restaurant?), men noe som ser mest ut som en liten pysj er ikke innafor uansett. 5 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:28 #15 Skrevet søndag kl 23:28 Nei. Ta på deg noe som din bestemor på 90 vil synes er "anstendig". En pen kjole, ikke for kort. Det er hennes dag og ikke din. Anonymkode: ffbc4...0ba 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:39 #16 Skrevet søndag kl 23:39 Gå i noe bestemor synes er staselig, men som ikke er ubrukelig i flere anledninger 🙂Min bestemor er snart 80, så yngre enn din, men hun synes fotside kjoler og et par cm hæler er sååå pent. Jeg liker heller ikke å pynte meg, og ville følt med stivpyntet i den der. Jeg er derimot enig med de som skriver at den er litt pysjaktig. Tenkte ikke på det før jeg leste det. Anonymkode: 80bcb...742 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:49 #17 Skrevet mandag kl 07:49 Ser ut som pysj. Så nei. Anonymkode: 392db...e16 5
AprilLudgate Skrevet mandag kl 07:58 #18 Skrevet mandag kl 07:58 Min ene bestemor hadde ikke brydd seg. Men enig at det likner nattkjole. Velg noe litt lengre. 2
MollyJones Skrevet mandag kl 08:08 #19 Skrevet mandag kl 08:08 Når jeg leser disse "kan jeg bruke denne" trådene, pleier jeg å tenke : "selvsagt, gå med hva du vil", men akkuratt her tenker jeg at den ikke er passende til et nittiårslag. Kommer selvsagt noe an på settingen, kontektsen og nittiåringen - og ditt forhold til henne, men med mindre du har en jazza bestemor av typen som drikker wiskey på en onsdag sammen med barnebarna sine, rocker på konserter og av og til bruker en lilla boa bare fordi hun vil og kan, så ville jeg tenkt noe litt mer tradisjonelt til en slik annledning. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:18 #20 Skrevet mandag kl 10:18 Er dette bedre? TS Anonymkode: 9f8a7...3a4 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå