Gå til innhold

Når en nektes å si sin mening om Israels krig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

og forteller dem hvilke innlegg de skal fjerne.
Jeg fortalte om likhetstrekkene ved Israels krig mot Palestinske folket og Hitlers ønske om større arealer, Hans vilje til å utrydde et folkeslag og hvordan han skyldte på naboene.

Nå blir jeg HELT SIKKERT UTESTENGT FOR ALLTID.
Båten med forsyninger av mat og medisiner ble som kjent stoppet og alle ombord le tatt av Israelske militære.
Er det noe liknende som skjer her når vi kritiserer Israel ?

iflg Israel er Palestinas kyst Israelsk.
Iflg Israel er Vestbredden Israelsk
Iflg Israel er SørLibanon Israelsk
Iflg Israel er Sør Syria Israelsk
Iflg Israel ble Sinai og deler av Egypt Israelsk.

INGENTING skulle vært mulig og de har iløpet av sine kriger drept 10 tusner, kanskje 100 tusner sivile med et smil om munnen.

Iflg Israel skulle de aldri bruke tungtvannet som Norge solgte til dem til Atom bomber.

Det voirker som at alt - ABSOLUT ALT - israel sier er løgn og bedrag slik kjente facister er enig i.

Er det slik at sanger som "Bella Ciao" også vil bli nektet her inne om vi inkluderer moderatorene  fordi de slår opp  på nettet når og ser hva melodien handler om og sammenlikningen med Israel henrettelser av sivile på Gaza stripen ? Er det slik at vi som er mot Israels krig  behandles av "ledelsen" ?

Endret av Proaktiv
Skrivefeil + enkelte tillegg
  • Hjerte 1
Skrevet

Det som skjer minner meg om en hendelse ved forrige val dag de politiske partiene sloss om å få dele ut sin glansede brosjyrer på et kjøpesenter jeg besøkte.
Et av partiene (et av de 3 største på Stortinget) hadde en veldig kjent Stortingsrepresentant på sin stand. Da jeg passert spurte en fra partiet om jeg hadde noen spørsmål. Jeg tenkte at det kunne jeg jo komme med og spurte Stortingsrepresentanten på en høflig måte hvorfor de ikke hadde forsøkt å gjøre noe med "det og det" ettersom det stod på forrige brosjyre at dette var viktig og på nettsiden at det skulle prioriteres. Han svarte ikke på spørsmålet men ramset opp mange andre ting. Da jeg påpekte det sa han at det hadde ikke han noe med og snudde seg vekk. Da tuslet jeg også videre uten ytterligere kommentarer.
Dagen etter gikk jeg forbi det samme partiet, men fikk beskjed om å gå videre fordi de ikke ville ha "bråkemakere" på standen.

Det jeg er redd for er at Kk behandler en del debatanter på samme måte som dette partiet om moderatorene ikke liker meningene.

Skrevet

Ja det fikk vi oppleve under koronapandemien var vel utestengt tilsammen ett halvt eller 1 år da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...