Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfart kvinner snur etter meg i forskjellig sammenheng. Men ikke alltid dem tar kontakt. 

Det er åpenbart noe som har truffet kvinners hjerte og lengsel. 

Tok du kontakt med mann du snudde etter sist? Hva stoppet deg? Fordi du ikke visste om han var singel? 

Anonymkode: 0996b...eba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snur meg når folk oppfører seg creepy. Må passe på at de ikke følger etter meg.

Anonymkode: becce...362

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snur meg ikke etter menn, om jeg er singel eller ei.

Anonymkode: 9a753...fe5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har erfart kvinner snur etter meg i forskjellig sammenheng. Men ikke alltid dem tar kontakt. 

Tok du kontakt med mann du snudde etter sist? Hva stoppet deg? Fordi du ikke visste om han var singel? 

Jeg snur meg ikke men går jeg forbi noen jeg synes ser kjekke ut så ser jeg kanskje to ganger om jeg rekker haha 😅

Jeg er 30 år og vært i et forhold siden jeg var 22 år, så er ikke interessert i å ta kontakt med andre menn men det er lov å se da

Anonymkode: cad7a...6e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snur meg kun etter noen om jeg føler de er creepy, som noen over skriver. 

Jeg kan godt gi et ekstra blikk på en attraktiv mann, men når han har passert, så er han borte og glemt for meg. 

Anonymkode: b9c09...bda

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke snudd meg, men ser gjerne på attraktive menn (gjerne to ganger) , og smilt for meg selv etterpå.
Creepy menn.. ser man lett på ansiktet mitt  (eier ikke pokerfjes). 

Hvis det ikke er på gata, men et annet sted, der det er tid og mulighet. Sjekker jeg ofte hånden, men tør foreløpig ikke å gå opp til personen og si noe. Sannsynligvis fordi jeg hører dårlig, en dealbreaker for mange. Jobber med selvtilliten min sånn sett.

Anonymkode: 8e944...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har snudd meg fordi jeg har trodd det var kjente. Litt vanskelig å se forskjell på de med mye hår i ansiktet og lite hår på hodet. 

Anonymkode: a5465...c86

• Liker 2
Skrevet

Det var en som poppet øynene mine nå sist jeg var ute. Det var hardt, men jeg gjorde det jeg kunne for å ikke stirre. Ikke interessert i mannen, overhodet, bare veldig mye å se på.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg snur meg etter menn hele tiden. Jeg snur meg også etter damer💁🏼‍♀️

Det er ca en million ting som kan gjøre at jeg snur meg etter folk. «Hjerte og lengsel» er ikke en av dem😂

Noe av det morsomste jeg og mannen min vet om, er å «people watche». 

Nei. Jeg tar åpenbart ikke kontakt med noen jeg snur meg etter.

Anonymkode: c942c...04f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hjerte og lengsel"? Øh? Du tror fremmede kvinner på gata ser på deg med "hjerte og lengsel"? Det går ikke an å være så innbilsk!

Jeg tror jeg dauer 😂

Anonymkode: d9422...80a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har aldri snudd meg. Men jeg har smilt til noen jeg syns er kjekke. Særlig etter jeg så 50 shades of gray. Da fikk jeg bilder i hodet.😉🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hohoho, hjerte og lengsel. Den e go🤣

Anonymkode: 4a57c...2ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, men jeg kan ta en ekstra titt eller se litt lenge på personen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan snu meg hvis jeg tror det var noen jeg kjente. Snur meg ikke etter kjekke menn, jeg bare ser. De er glemt så fort de er ute av syne. Har aldri tatt komtakt med fremmede menn jeg ser på gata, og har aldri hatt lyst til det heller.

Det er bra du har selvtillit, men du må nok jekke litt ned.

Anonymkode: 4d427...676

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snur meg etter menn hele tiden. Jeg snur meg også etter damer💁🏼‍♀️

Det er ca en million ting som kan gjøre at jeg snur meg etter folk. «Hjerte og lengsel» er ikke en av dem😂

Noe av det morsomste jeg og mannen min vet om, er å «people watche». 

Nei. Jeg tar åpenbart ikke kontakt med noen jeg snur meg etter.

Anonymkode: c942c...04f

"Hjerte og lengsel"? Øh? Du tror fremmede kvinner på gata ser på deg med "hjerte og lengsel"? Det går ikke an å være så innbilsk!

Jeg tror jeg dauer 😂

Anonymkode: d9422...80a

Dette.

Anonymkode: 88243...e83

Skrevet

Jeg smiler til alle mennesker om jeg kjenner dem eller ikke. Synes det er koselig ☀️

Skrevet

Jeg smiler gjerne til kvinner jeg møter, men jeg snur meg aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri snudd meg etter en mann fordi han ser bra ut. Jeg kan la blikket hvile litt, eller kanskje kikke en gang ekstra om jeg rekker. Men ikke snu meg etter. Så interessert blir jeg ikke i et fysisk ytre.

De jeg har snudd meg etter har vært en og annen kjendis som jeg ikke oppdaget før de er forbi, eller folk jeg kjenner igjen men ikke husker hvem er så må kikke mer. Evt hvis det er noe veldig spesielt, f.eks et kostyme eller rar adferd etc.

Anonymkode: b82c8...eae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Har dog opplevd at en fyr var overbevist om at jeg synes han var så deilig at jeg bare måtte snu meg gjentatte ganger og se på ham. Han kom faktisk bort og kommenterte det.

Jeg så etter bussen... 🤷😂

Grunner til at jeg snur meg er tilfeldigheter, jeg tror jeg ser kjente, de oser creep, arrogant eller annet negativt, jeg ser etter bussen.

Aldri har en fys på gata truffet verken hjertet eller startet en lengsel. 

Tror forøvrig uttrykket er smerte og lengsel, ikke hjerte og lengsel..?

Anonymkode: d6940...dd9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært en pen dame før og når man er pen så man blir jo obs på hvordan en del fikserer på det, og hvordan de "subtilt" søker oppmerksomhet ved å "tilfeldigvis" gjøre det ene og det andre. noe jeg er sjeleglad for at jeg slipper nå, for det er ikke noe nice å se på. og folk flest er jo ikke så deilige at det veier opp for det. så jeg oppfører meg ikke slik mot deilige menn! jeg tenker at: han var deilig, og tenker at jeg ikke skal lure meg selv til å tro at HIHI jeg er så spesiell, one of a kind,  ❤️,  men hvis jeg stirrer litt ekstra er det mer for å finne ut av om fyren rett og slett er NORMAL... better safe than sorry 🥲

Anonymkode: 66ee2...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...