Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har denne uken time til ul og nip. Men de sa at jeg skulle få skriv i posten i forveien med spm??? Jeg har ikke fått noe enda. 

Er det vanlig å få sjriv først? 

Har fått henvisning og time allerede.  Men ikke noe papirer.  

Anonymkode: 6cd17...9be

Skrevet

Da burde du ringe klinikken å høre. Du får nok klokere svar av de som utfører enn du får her 😊

Anonymkode: 9d50d...ac7

Skrevet

Fikk innkallingsbrev i digipost, det var kun sånn MRSA skjema som man måtte fylle ut i helseplattformen (helsami), men tror ikke egentlig det var nødvendig å fylle ut, fordi dem ikke spurte om det i det hele tatt. 

Hvor skal du ta UL?

Skrevet

Jeg fikk noe greier på HelseNorge som måtte svares på før første ul. Tror ikke det kom umiddelbart etter at timen var tildelt, men når det nærmet seg.

Anonymkode: 8cf34...2c8

Skrevet

Jeg fikk innkalling for under en time siden og i den sto det at jeg skal signere samtykke til nipt og tidlig ultralyd elektronisk 24 timer før undersøkelsen. Dette er på St. Olavs da, er ikke sikkert det er samme praksis andre steder. 

Skrevet
luesveis skrev (4 timer siden):

Jeg fikk innkalling for under en time siden og i den sto det at jeg skal signere samtykke til nipt og tidlig ultralyd elektronisk 24 timer før undersøkelsen. Dette er på St. Olavs da, er ikke sikkert det er samme praksis andre steder. 

luesveis skrev (4 timer siden):

Oki, jeg skal på NordlandSykehuset.  Må vel ring når det nærmer seg om jeg ikke får høre noe. 

Skrevet
HeleneHS skrev (5 timer siden):

Fikk innkallingsbrev i digipost, det var kun sånn MRSA skjema som man måtte fylle ut i helseplattformen (helsami), men tror ikke egentlig det var nødvendig å fylle ut, fordi dem ikke spurte om det i det hele tatt. 

Hvor skal du ta UL?

Jeg skal på Nordlandssykehuset i Bodø. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...