AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli jeg syns det høres ut som noe kliss. Er det en vanlig å gjøre? Anonymkode: d5ebc...a89
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Veldig deilig. Enig med din mann. Regner med at dere har dusj og vaskemaskin. Anonymkode: f218f...342 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Bruk tisselaken. Ideen er ikke dum. Anonymkode: 035e4...907
Mezzosoprena Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): jeg syns det høres ut som noe kliss. Er det en vanlig å gjøre? Anonymkode: d5ebc...a89 Mange gjør dette, og mange gjør det ikke. Hva er vanlig, liksom?
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Bestill dere et laken til å legge over senga og kjør på. Olje er noe av det mest harmløse og også mest allrighte jeg har opplevd. Og som en over her sier, det finnes dusj og vaskemaskin etterpå Anonymkode: bac9c...778
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Det er superdigg!! Glatt over hele kroppen og glir overalt. Anonymkode: b600f...d05
G1987 Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Johnson's baby oil w. aloe vera, selges på Normal, kan anbefales til slikt bruk.. Går jo an å begynne litt rolig, med puppe / rompemassasje, så er jeg ganske sikker på at du har lysst på mere neste gang
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Vi bruker olje nesten hver gang. Vi elsker det! Anonymkode: 2062c...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Må være noe av det mest uskyldige ønsket. Hadde lett gjort det og samtidig bedt han gi meg en skikkelig lang full kroppsmassasje. Anonymkode: 6dda2...9b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Burde ikke være så vanskelig å bli med på... Anonymkode: 907a2...911
Morpheus Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Tisselaken og babyolje. Gi hverandre en skikkelig tantra-massasje med happy ending 1
Irak Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Morpheus skrev (12 minutter siden): Tisselaken og babyolje. Gi hverandre en skikkelig tantra-massasje med happy ending Tantramassasje skulle jeg gjerne ha mestret. Det virker interessant og spennende.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må være noe av det mest uskyldige ønsket. Hadde lett gjort det og samtidig bedt han gi meg en skikkelig lang full kroppsmassasje. Anonymkode: 6dda2...9b4 Dette, fullkroppsmassasje, har jeg helt faktisk brukt som triks for å lære meg min kjæres erogene soner, på en snikete uskyldig måte. Gode kunnskaper å ha! Benyttet meg godt av den kunnskapen om hans kropp for å si det slik. Hele hans kropp! Har bestandig endt opp med sex da, og det er jo bare bonus. 😄 Anonymkode: f218f...342
Erfarenmann Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er superdigg!! Glatt over hele kroppen og glir overalt. Enig med deg. Men utgangspunktet til TS er at hun synes det høres ut som "noe kliss". Da tror jeg sjansen er stor for at hun faktisk synes det er "noe kliss". Da blir det neppe superdigg for henne uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 22.54): jeg syns det høres ut som noe kliss. Er det en vanlig å gjøre? Anonymkode: d5ebc...a89 Gjør det kun på hotell. Tar av dynene og putene, dekker senga med plast og et nytt laken oppå der igjen (trallene står ofte i korridorene, så vi forsyner oss bare når vi kommer med en bunke xtra håndklær og et par xtra laken). Så legger vi et par håndklær på gulvet mellom senga og badet. Rett i dusjen etterpå, og alle laken og håndklær brukt under seansen legges i en krok på badet. Søppelsekkene legges bare i søpla. Null gris og styr. Men gjør det aldri hjemme i tilfelle det kommer oljegris utenfor laken og plast, samt lettere adgang til bad på et hotellrom 😅 Anonymkode: 1abb8...569
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august Christina82 skrev (5 timer siden): Ryddet for tulleinnlegg. Christina82, mod Begrunnelse? Anonymkode: 94ac1...3a6
AnonymBruker Skrevet 2. august #18 Skrevet 2. august Er ganske godt, men blir litt styr etterpå med skift av sengetøy osv. Anonymkode: 94ac1...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå