AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Hei! Kvinne 30 år her. Er det noen her som vet om et produkt, en behandling eller et mirakel som kan gjøre håret mitt så rett som mulig uten at det tar for mye skade? For mange år siden prøvde jeg meg på antipermanent, noe som friterte håret mitt såpass at jeg måtte klippe vekk halvparten. Håret ble dog rett, men det tok mange år før jeg fikk lengde på det igjen.. Jeg har i større eller mindre grad lange korketrekkere, så jeg er usikker på om keratinbehandling vil gjøre noe for meg.. Store klemmer fra en som hater krøller❤️ Anonymkode: 6f9cc...b56
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Kvinne 30 år her. Er det noen her som vet om et produkt, en behandling eller et mirakel som kan gjøre håret mitt så rett som mulig uten at det tar for mye skade? For mange år siden prøvde jeg meg på antipermanent, noe som friterte håret mitt såpass at jeg måtte klippe vekk halvparten. Håret ble dog rett, men det tok mange år før jeg fikk lengde på det igjen.. Jeg har i større eller mindre grad lange korketrekkere, så jeg er usikker på om keratinbehandling vil gjøre noe for meg.. Store klemmer fra en som hater krøller❤️ Anonymkode: 6f9cc...b56 Du med krøller vil ha bort krollene, de med rett hår vil ha krøller. Finnes ingen produkter eller metoder for å rette ut krøllene dine permanent. verden er urettferdig. Anonymkode: a55c6...39e 2
anonymLala Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli (endret) Jeg tok straight/structure n shine lenge, men det sliter på håret og. Gjør det rettere enn keratinbehandling, men gikk over til det etterhvert da det er mye mer skånsomt. Gjør en del for mitt hår altså, men vanskelig å si for andre. Ville kanskje gitt det et forsøk for å se? Om ikke annet får du reparert håret en gang:) Jeg har sett brazilian blowouts(?) fungere på ei venninne med ktøller, men obs at disse inneholder formalin/farlige stoffer. Ville ikke stolt på frisører som sier de ikke gjør det (har spurt hva de inneholder som gjør håret rett, og da kan de ikke svare). Endret 27. juli av anonymLala
AnonymBruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli anonymLala skrev (3 timer siden): Jeg tok straight/structure n shine lenge, men det sliter på håret og. Gjør det rettere enn keratinbehandling, men gikk over til det etterhvert da det er mye mer skånsomt. Gjør en del for mitt hår altså, men vanskelig å si for andre. Ville kanskje gitt det et forsøk for å se? Om ikke annet får du reparert håret en gang:) Jeg har sett brazilian blowouts(?) fungere på ei venninne med ktøller, men obs at disse inneholder formalin/farlige stoffer. Ville ikke stolt på frisører som sier de ikke gjør det (har spurt hva de inneholder som gjør håret rett, og da kan de ikke svare). Hei! Ts her. Hvor rett ble håret ditt av keratinbehandlingen? Og hvor lenge varte det før du måtte gjøre det igjen? Jeg har hørt at dette også sliter en del på håret, og mtp at jeg har tynt hår så er hvert strå på hodet mitt hellig 😂 Og sist, men ikke minst: Hva slags krøller har du? Når det gjelder brazillian blowout så vet jeg for lite om behandlingen til å tørre å ta sjansen .. Anonymkode: 6f9cc...b56
anonymLala Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Korketrekkere/wavy/frizzy. Det blir tynnere av begge typer behandling, men mindre av s n s. Jeg tar det hver 5 mnd, mellom det retter jeg bare verver som vokser ut etter et par mnd. Det blir rett i lengdene, med mindre jeg sover med rett hår. Aller best ved føning.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Keratinbehandling! Håret blir rett! Krøller seg ikke igjen, kun det som vokser ut. Keratin styrker også håret. Alltid slitt med tynt, krøllete, krusete hår. Ble som silke etter keratinbehandling. Over halvannet år siden sist nå, så må ta ny behandling for å ta de 15cm som er vokst ut Anonymkode: 9dc96...1c9
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Keratinbehandling! Håret blir rett! Krøller seg ikke igjen, kun det som vokser ut. Keratin styrker også håret. Alltid slitt med tynt, krøllete, krusete hår. Ble som silke etter keratinbehandling. Over halvannet år siden sist nå, så må ta ny behandling for å ta de 15cm som er vokst ut Anonymkode: 9dc96...1c9 Hjemme eller hos frisør? Anonymkode: 59fec...2fd
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Parykk av god kvalitet. Flett vekk eget hår og bruk parykk. Keratin behandling er også en mulighet. Anonymkode: 00a2b...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå