AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Hvilken hårføner har du? Og hvilken ville du ha hatt om du kunne velge fritt? Anonymkode: 7426b...e3c
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dyson. Anonymkode: 93271...2e7 Finnes det noen gode og som ikke er så svindyre? Anonymkode: eeca9...ce9 2
male32 Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Har en fra Braun. Bruker den mest om vinteren til å tine opp dørlåsen som fryser hele tiden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvilken hårføner har du? Og hvilken ville du ha hatt om du kunne velge fritt? Anonymkode: 7426b...e3c Braun. Liten, lett og kraftig. Sikkert så gammel at den ikke er å få kjøpt lengre. Anonymkode: 518a1...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Denne fra GHD er skikkelig god! Har denne og Dyson Airwrap, men bruker alltid fønen først, den tørker håret kjemperaskt😄 https://www.blivakker.no/product/3306361?utm_campaign=pmax-sale&gad_source=1&gad_campaignid=22221759060&gbraid=0AAAAAD6Mlf48-N12j2zzKKbQNJyiZ73Jn&gclid=EAIaIQobChMI_d2N0-_djgMVMliRBR39rwMrEAQYASABEgKS7vD_BwE Anonymkode: a791c...f63 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dyson. Anonymkode: 93271...2e7 men seriøst, er ikke luft luft da... ? Anonymkode: d604d...710 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Curli AeroFlow. Hadde valgt den hårføneren som tørker håret raskest av alle, med minst mulig slitasje. Angående Dyson så er det rett og slett scam, den er som alle andre hårfønere (frisøren min bruker den, merker ikke forskjell på den og en vanlig hårføner) Anonymkode: 06e8f...727 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Curli AeroFlow. Hadde valgt den hårføneren som tørker håret raskest av alle, med minst mulig slitasje. Angående Dyson så er det rett og slett scam, den er som alle andre hårfønere (frisøren min bruker den, merker ikke forskjell på den og en vanlig hårføner) Anonymkode: 06e8f...727 Se her, https://www.dinguide.no/test/harfoner-test/?gad_source=1&gad_campaignid=22683756904&gbraid=0AAAAA-XTWpqFfKCdh6PQIbhP-GIvyX5XM best i test 😮 Og billigere enn Dyson også? Anonymkode: d604d...710 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): men seriøst, er ikke luft luft da... ? Anonymkode: d604d...710 Da kan du job bare gå for lufttørking? Foretrekker å tørke det superraskt, skånsomt, og jevnt. Har aldri hatt sunnere hår. Anonymkode: 93271...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Dyson. Hatt den i 5 år og aldri vært så fornøyd med en hårføner før. Den dagen jeg trenger ny blir det garantert Dyson igjen. Antar det er flere år til. Anonymkode: fc8b0...73e
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:16 #13 Skrevet fredag kl 18:16 Jeg hadde en som tørket håret mitt på 15 min, kjøpte en GHD som reduserte tiden til kanskje 10 min, nå bruker jeg Laifen som tørker håret mitt på 4 min. 😁 Anonymkode: 8e9a2...b48
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:21 #14 Skrevet fredag kl 18:21 male32 skrev (På 27.7.2025 den 22.20): Har en fra Braun. Bruker den mest om vinteren til å tine opp dørlåsen som fryser hele tiden. Dagens 😂 Skal huske det hvis jeg flytter tilbake til Innlandet, takk for råd. Anonymkode: fcb5b...8df
Stor pike Skrevet fredag kl 18:21 #15 Skrevet fredag kl 18:21 Å, skulle gjerne brukt føner og slippe å sitte i to timer og vente på lufttørking. Men håret mitt blir alltid så trist og flatt når jeg bruker føner/hårtørker. Men vasker bare håret 1-2 ganger i uken, og det sparer jo tid i forhold til tidligere da jeg trodde jeg måtte vaske håret hver dag.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:02 #17 Skrevet mandag kl 08:02 Stor pike skrev (På 5.9.2025 den 20.21): Å, skulle gjerne brukt føner og slippe å sitte i to timer og vente på lufttørking. Men håret mitt blir alltid så trist og flatt når jeg bruker føner/hårtørker. Men vasker bare håret 1-2 ganger i uken, og det sparer jo tid i forhold til tidligere da jeg trodde jeg måtte vaske håret hver dag. Men føner du riktig da? Jeg føner alltid håret opp ned, og bruker børste til å forsiktig gre/holde håret opp fra røttene. Da blir det luftig og med volum. Hvis du feks bare står rett opp og ned og grer håret nedover mens du føner så styler du det jo til å bli flatt. Anonymkode: fce65...63f
Million Skrevet mandag kl 08:05 #18 Skrevet mandag kl 08:05 En Braun hårføner. Still going strong. Den må være minst 10-12 år gammel nå, men funker like bra fortsatt. Jeg ser ikke etter masse funksjoner og krølling og hårrotløfting og slikt i en hårføner. Det skal bare tørke håret tørt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå