AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg vet ikke hva det er, men det er en slags brett dra munnvikene som går litt ned. Det er ikke en rynke. Er vel et alderstegn men jeg håper det blir bedre når jeg går ned i vekt. Noen som vet hva det kalles? Kn jeg få de bort? Anonymkode: 0385b...ae7
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:50 #2 Skrevet mandag kl 22:50 Tror det blir verre med å gå ned i vekt. Dessverre verre / mer synlig. Regner med du mener fra munnvikene å ned ? Så du føler at du ser sur ut / slapp ut m.m Er huden som mister den stramheten vi har som ung og kanskje til rundt 30 års alderen …noen får det vel før og noen etter ….genetisk. Har det sjøl og HATER de… ser åsså ut som huden på kinnene er årsaken …det blir en slags tyngdekraft som drar alt ned. Ikke rart de sier at med alderen henger alt NEDOVER..eller som tanta mi sa : vent til tyngdekrafta tar deg 😝😅 Jeg ringte en klinikk å spurte om Botox kunne hjelpe men hun sa fillers var mer vanlig og at ikke alle egner seg like bra til fillers/ Botox på det området …jeg måtte komme innom så hun fikk se. Anonymkode: 42f18...8a8 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:51 #3 Skrevet mandag kl 22:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det blir verre med å gå ned i vekt. Dessverre verre / mer synlig. Regner med du mener fra munnvikene å ned ? Så du føler at du ser sur ut / slapp ut m.m Er huden som mister den stramheten vi har som ung og kanskje til rundt 30 års alderen …noen får det vel før og noen etter ….genetisk. Har det sjøl og HATER de… ser åsså ut som huden på kinnene er årsaken …det blir en slags tyngdekraft som drar alt ned. Ikke rart de sier at med alderen henger alt NEDOVER..eller som tanta mi sa : vent til tyngdekrafta tar deg 😝😅 Jeg ringte en klinikk å spurte om Botox kunne hjelpe men hun sa fillers var mer vanlig og at ikke alle egner seg like bra til fillers/ Botox på det området …jeg måtte komme innom så hun fikk se. Anonymkode: 42f18...8a8 Forresten ..hvor gammel er du? Jeg selv er 35. Anonymkode: 42f18...8a8
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 22:52 #4 Skrevet mandag kl 22:52 En løsning kan være å venne seg til å smile mye oftere. Sitt foran speil og øv deg. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:38 #5 Skrevet tirsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Forresten ..hvor gammel er du? Jeg selv er 35. Anonymkode: 42f18...8a8 Det du skrev var veldig spot on. Jeg er 38 år. Jaja tyngdekraften har nådd meg 😆 Fin den. Takk for fint svar ts Anonymkode: 0385b...ae7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:38 #6 Skrevet tirsdag kl 21:38 Hoppetaujenta skrev (22 timer siden): En løsning kan være å venne seg til å smile mye oftere. Sitt foran speil og øv deg. Haha ja får gjøre det 😄 ts Anonymkode: 0385b...ae7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:42 #7 Skrevet tirsdag kl 21:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det du skrev var veldig spot on. Jeg er 38 år. Jaja tyngdekraften har nådd meg 😆 Fin den. Takk for fint svar ts Anonymkode: 0385b...ae7 Bare hyggelig❤️ Tenk om 3 år når jeg er 38!!? Kommer sikkert til å føle enda mere på det jo flere år som går ! 😅 uff🙈😭 Anonymkode: 42f18...8a8 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:52 #8 Skrevet tirsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bare hyggelig❤️ Tenk om 3 år når jeg er 38!!? Kommer sikkert til å føle enda mere på det jo flere år som går ! 😅 uff🙈😭 Anonymkode: 42f18...8a8 Ikke sikkert det beveger seg så raskt. Men det er tydelig når du først merker det selv. Jeg fikk mitt første grå hår når jeg var 24, men det tok tid før de ble flere. Hahaha du, vi må få oss en sånn pute sånn at vi bare sover på ryggen som en tinnsoldat 😋 Erklære krig mot tyngdekraften. Anonymkode: 0385b...ae7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #9 Skrevet tirsdag kl 22:11 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke sikkert det beveger seg så raskt. Men det er tydelig når du først merker det selv. Jeg fikk mitt første grå hår når jeg var 24, men det tok tid før de ble flere. Hahaha du, vi må få oss en sånn pute sånn at vi bare sover på ryggen som en tinnsoldat 😋 Erklære krig mot tyngdekraften. Anonymkode: 0385b...ae7 Hahaha jaa!! 😁 The War against wrinkles La selv merke til grå hår rundt 27 års alder men det har heldigvis ikke kommet så mange etter det…! Si ifra hvis du skulle komme over spesial puter mot tyngdekraft! 😏 Anonymkode: 42f18...8a8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:43 #10 Skrevet onsdag kl 05:43 Litt avhengig av hva som faktisk en grunnen (løs hud, muskler som trekker ned osv.) kan det hjelpe med DAO-botox og/eller bittelitt filler i området under munnvikene for å støtte. Å gå ned i vekt gjør nesten aldri noe positivt for ansiktet, dessverre. Anonymkode: d22bf...593
Roci Skrevet onsdag kl 07:51 #11 Skrevet onsdag kl 07:51 Er det nedovervendte munnviker du mener, TS? Slik som på bildet under? Det kan hende det kan være verd å forsøke ansiktsyoga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå