Gå til innhold

Julekalender til samboer`n


Pernille

Anbefalte innlegg

Samboer`n har bursdag 1.desember, og er bare sååååååååå nysgjerrig og som en unge når det gjelder pakker. Derfor bruker jeg å "torturere" ham litt :sjarmor: med å inkludere deler av bursdagspresangen i en julekalender. Dermed får han ikke åpne alt med en gang, men kan glede seg til pakkeåpning hver morgen frem til jul :wink:, åsså synes nå det er litt koselig jeg også! Fester pakkene på en dekorativ kviste-krans (kjøpt på blomsterbutikk) så kalenderen blir i tillegg en trivelig førjuls dekorasjon. I pakkene i år har jeg tenkt å putte bl.a gotteri (PEZ med Tigergutt, marsipangris, speidersnus, snikers, kinderegg, kick), en flaske gløgg, billett til teater, pepperkakeformer (fant bil og tog på Jernia) samt lapp om pepperkakebaking på kvelden, julehefte med Larson, Fantometblad (ivrig leser i tenårene), kost/isskrape til bilen, massasje, lipsyl.....osv....

Noen som har forslag til andre ting som kunne vært morsomt å hatt i kalenderen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine
samt lapp om pepperkakebaking på kvelden

Bare husk at pepperkaker det tar tid å lage. Man lager deigen en dag, så står den i kjøleskapet over natta, og NESTE DAG triller man ut og stikker ut og steker...

ellers blir det nok bare smågodt i kalenderen her i år, så jeg har ikke noen flere gode forslag (jo, "gavekort" på favorittmiddag, massasje etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he....ja, jeg skal sørge for at deigen er klar i god tid. I fjor gikk det nemlig litt for fort - lagde deigen om mårran før jeg dro på jobb og hadde litt dårlig tid. Dermed blanda jeg deigen mens væsken var varm og hadde dermed i litt mer mel for at den ikke skulle være så klissete når jeg satte den til kjøling.... Anbefales ikke - deigen ble steinhard!!!!!!!!!

Gavekort med favorittmiddag var en god ide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og slippe stresset med pepperkakedeigen, kjøp deigen på IKEAnam,nam.

Ja den er kjempegod 35 kr for 1 kg. LYKKE TIL.

Vi har også pakkekalender,men vi gir annenhver dag noe av det min mann er: gavekort på middag,snop,eksamens snop, weekentur,masassje,film kveld med mat osv.

LYKKE TIL :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...